MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draaien (of draaiden) je ouders ?

zoeken in:
@ Vleertje: Jouw moeder kon zeker goed overweg met jouw ex?

@ Deric Raven mijn moeder vindt al mijn vriendjes leuk. Totdat het uit is dan vond ze ze altijd al niets.

Dat herken ik.

vleertje schreef:
Don Cappuccino gezien je leeftijd snap ik dat jouw moeder zo'n coole smaak heeft ze is waarschijnlijk zelf nog vrij jong .

Jij bent z'n moeder?

vleertje schreef:
Don Cappuccino gezien je leeftijd snap ik dat jouw moeder zo'n coole smaak heeft ze is waarschijnlijk zelf nog vrij jong

Je hebt het hier over z'n moeder, die vind je als kind zijnde automatisch oud.

Ik had en heb alvast een (naar mijn ogen) coole vader: die draaide vooral Beatles, Kinks, ELP, Moody Blues, ... Op die basis ben ik beginnen bouwen, en ben dan uitgekomen op de erg ruime collectie zoals ik ze nu heb...

Niks dan hulde voor mijn muzikale opvoeding kortom

aERodynamIC schreef:

( en nu snap ik waarom ik op een gegeven moment nieuwgekochte cd's onder mijn kleding naar mijn kamer smokkelde: ze snapten niet dat ik zoveel kocht....... ).

Weer wat gemeenschappelijks gevonden Al was het maar om de opmerking van mijn moeder te voorkomen "toch nog eentje gevonden die je nog niet had".

Verder draaiden mijn ouders niet zo veel, vrijwel altijd radio 2 op. Mijn moeder heeft nog wel iets van favorieten (Maid of Orleans en Talking Loud & Clear van OMD vond/vind ze altijd mooi, Alan Parsons over het algemeen en nog wel wat) maar vaders heeft niks met muziek. Klassieke concerten in De Doelen bezoeken ze overigens wel graag.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:34 uur

geplaatst: vandaag om 21:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.