De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht?
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2012, 20:37 uur

4 LP's, 2 CD's en 1 DVD. Voor 19,99 bij de Amsterdamse Fame

1 CD en 1 DVD en een prachtig boek van het laatste Sigur Ros album.

0
geplaatst: 3 april 2012, 20:48 uur

Die van Oasis is echt goedkoop! Hoeveel kostte die van Sigur Rós?
0
geplaatst: 3 april 2012, 20:53 uur
Ik geloofde het ook niet toen ik er stond, nog even nagevraagd maar het was dus inderdaad zo 
Die van Sigur Ros was 30,-, en er zit een erg mooi boek bij met foto's, setlists enz.

Die van Sigur Ros was 30,-, en er zit een erg mooi boek bij met foto's, setlists enz.
0
geplaatst: 3 april 2012, 21:04 uur
Ik zou trouwens wel een vrachtwagen inhuren voor die box, heb de hele middag met dat ding door de stad moeten zeulen...
0
geplaatst: 4 april 2012, 18:52 uur
0
geplaatst: 5 april 2012, 12:00 uur
cd's
Electric Orange - Krautrock from Hell

Electric Orange - Netto

Vibravoid - Minddrugs

Electric Orange - Krautrock from Hell

Electric Orange - Netto

Vibravoid - Minddrugs

0
geplaatst: 6 april 2012, 20:30 uur
freakey schreef:
Frank zappa box - germany
Frank zappa box - germany
Ik begrijp dat het een 8cd box is met 4 concerten van de `88 tour. Mijn vraag is eigenlijk of het soundboard recordings zijn.
Ik verwacht het niet, en zoniet, vraag ik me af wat je ervoor betaald hebt en waarom. De enige 2 behoorlijke opnames van de `88 tour die ik ken zijn Barcelona en Stockholm.
0
geplaatst: 6 april 2012, 21:03 uur
Vanmiddag wezen schoppen en wat klassiekertjes in huis gehaald:

0
geplaatst: 6 april 2012, 22:30 uur
kobe bryant fan schreef:
(Mars volta - Frances the mute)
(Mars volta - Frances the mute)

En da's keurige score voor één middag, Niels.

0
geplaatst: 7 april 2012, 13:18 uur
platedraaier schreef:
Ik begrijp dat het een 8cd box is met 4 concerten van de `88 tour. Mijn vraag is eigenlijk of het soundboard recordings zijn.
Ik verwacht het niet, en zoniet, vraag ik me af wat je ervoor betaald hebt en waarom. De enige 2 behoorlijke opnames van de `88 tour die ik ken zijn Barcelona en Stockholm.
(quote)
De antwoorden:
1. Dit zijn geen soundboard opnamen inderdaad, wel erg goed gelukte audience opnamen en het beluisteren meer dan waard.
2. zo'n € 100,-- incl. verzendkosten.
3. Dit is een bootleg zoals ze maar weinig gemaakt worden (zoals je eigenlijk gewend bent van Godfather records), met heel veel zorg gemaakt... prachtig doosje, geweldige opnamen, mooi artwork, goede informatie, opnamen zijn geweldig afgewerkt, geen irritante knips, halve nummers, dropouts en wat dies meer zij....
4. Er zijn nog wel meer mooie opnamen van de 1988 tour hoor, luister maar eens naar St. Patrick's Day uit de USA leg van de tour....

Stockholm (Dungeon of Despair) is inderdaad ook goed, maar juist Barcelona vind ik altijd net te dof en vlak klinken, zeker gezien het feit dat het een professioneel opgenomen show betreft, The Story of Michael Kenyon op label Guitar Master is daarin dan nog de beste versie, maar deze box vind ik echt beter genietbaar dan Barcelona.....
En ja, ik verzamel alle boots van de labels MMM, Guitar Master en The Godfather omdat ik weet dat daar altijd extra aandacht aan is besteedt....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.