MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik en mijn ster

zoeken in:
Wat zal Luc wel niet denken.. daar heb je die jongen weer. Heeft die niks beters te doen dan mij volgen?

Ik heb precies hetzelfde als Zachary, maar dan met Big Brother Ruud.............

Ik ken Luc de Vos niet, maar volgens mij is hij een stuk interessanter dan Ruud.

ElMeroMero
Effe kijken...laatst nog heb ik in Paradiso een babbeltje geslagen met Ben Chasny van Six Organs of Admittance, en als mijn geheugen mij niet in de steek laat, heb ik in een ver verleden wel eens backstage rondgehangen bij The Mighty Mighty Bosstones.

Ook heb ik eens in dezelfde auto gezeten als Coco, de bassist van Man...or Astro-man ? toen een vriend hem een lift gaf naar zijn hotel.

titan (crew)
ElMeroMero schreef:

Ook heb ik eens in dezelfde auto gezeten als Coco, de bassist van Man...or Astro-man ? toen een vriend hem een lift gaf naar zijn hotel.
Die gasten van Man...or Astro-man beweren altijd glashard dat ze van een andere planeet komen, maar nu ze zich gewoon per auto blijken te verplaatsen i.p.v. per ruimteschip zijn ze voor mij definitief door de mand gevallen

ElMeroMero
Als je hen erop aanspreekt zullen ze je waarschijnlijk vertellen dat ze soms met aardse voertuigen reizen als ze door één of meer aardlingen worden geobserveerd. Pas op het moment dat ze zeker weten dat er niemand op hen let, mogen ze gebruik maken van hun ultrageheime teleportatietechnieken.

En ja...dat ze van een andere planeet komen, hebben ze mij ook meermaals onder de neus gewreven.

Ik heb een keer in Engeland gevoetbald tegen een bandlid van Iron Maiden. Naja.. Beter tackle je die gozer niet van achteren..

Ow ja, ik heb een x gepraat met Def Rhymz, maar goed, ik wil hem geen muzikant noemen. Bovendien praatte ik binnen 1 minuut over sex.. Hoe zou dat nou komen?

Nu schiet me er nog 1 te binnen. Ook iemand waar ik niet echt trots op ben. Ik heb dit jaar naast JANNES gezeten in het vliegtuig naar Barcelona. Ik kende hem toen nog niet. Werkelijk waar, als ik die gozer 2 weken later was tegengekomen, had ik hem zeker gekend. Ik kwam hem o-ve-ral tegen, na die vakantie; in roddelbladen, in de hitlijsten, op televisie, op de radio, in de cd-bakken (weliswaar de aanbieding-bak). Jannes begon tegen me te praten en om half 2 's middags kreeg ik een bier-walm over me heen. Hij ging voor 2 weken naar Salou, zei hij. Ik 8 dagen naar Malgrat. Op de terugweg zat hij weer naast me... Ra-ra, hoe kan dat?

Ik stond ooit met Axelle Red in een pashokje. Alle anderen waren vol en ze was erg gehaast dus vroeg ze me: "Mag ik even?". En voor ik er erg in had ze haar rok al uit. Ik vond het anders wel grappig.

Zo, ik wou dat ik dat had meegemaakt.. Nee, ik krijg Jannes..

Oh ja, een paar jaar geleden zat ik in een New Yorks restaurant twee tafels van Lou Reed verwijderd.
En jullie kennen hem vast niet maar Boogie Boy is een vriend van m'n ouders.

-Als kleine meid heb ik toch wel iets vreemds meegemaakt. Ik zat met m'n broer en zijn schoolvriendjes op m'n ouders te wachten tot daar Bart Peeters kwam aangelopen met een TV-ploeg. Bleek dat ze wilden filmen hoe we met z'n allen vieze bekken trokken en daarbij moesten we in een rijtje achter elkaar lopen. Ik liep de hele tijd helemaal achteraan naast Bart Peeters en voelde me zo belachelijk. Jammer dat ik het nooit op televisie heb gezien. Vergeten te kijken, geloof ik.

-Drie jaar geleden ging ik met m'n ouders en een vriendin naar Parijs om m'n broer daar te bezoeken (die woonde er toen). We stonden net voor ons hotel toen Will Tura met z'n vrouw een chocolaterie buitenliep. "Daar heb je Will." zei m'n vader. Ik denk dat Will Tura toen dacht dat we vage kenissen waren want hij schudde ons de hand en stelde ons voor aan z'n vrouw.

-Het allerbelachelijkste was eigenlijk een ontmoeting met Ingeborg. Ik was 10 en liep over de Meir met twee vriendinnen van me naar school. Ingeborg kwam haastig voorbijgelopen, helemaal ingepakt, ze wou toen niet herkend worden, geloof ik. In die tijd was ze zo ontzettend populair in Vlaanderen. Ik was de eerste die haar had herkend en vroeg: "Sorry, bent u soms Ingeborg?". Ja, dat moest ze wel toegeven. Mijn vriendin werd helemaal gek en begon luid: "Ingeborg! Ingeborg!" te roepen. Ze maakte zich er snel vanaf door ons alledrie een foto met handtekening te geven. Hadden we ook weer een verhaal op school.

Geregeld op de koffie bij ons in de Shell:
- Guus Meeuwis
- Mental Theo

Een stuk minder frequent op de koffie bij ons in de Shell:
- Lee Towers (Alles in de greep, Leen?)
- Wesley (De roemruchte levensliedzanger)
- Marieke van Ginneken (Telt die?)
- Gerard Joling
- René Froger

Paalhaas schreef:

- Marieke van Ginneken (Telt die?)

Die telt zeker. Van alles wat jij noemt komt ik die het liefst tegen.

Zelf diverse malen praatjes gemaakt met Steve Hogarth en Steve Rothery van Marillion.

Een praatje met Michael Franti (Spearhead)

Uitgebreid praatje over het werk van Hooverphonic met zangeres Geike

VanDeGriend schreef:
(quote)

Die telt zeker. Van alles wat jij noemt komt ik die het liefst tegen.

Ja, maar wat denk je? Ze zei geen woord tegen me. Er kon geen 'hoi' vanaf, want, zo zeiden mij haar kompanen, ze moest haar stem sparen voor vanavond. Kun je 't geloven?! Gelukkig glimlachte ze wel heel lief, dat maakte een hoop goed.

Volgens mij ben ik de zusjes Van Ginneken ook wel eens tegengekomen in de stad. Aukje heeft bij een kennis van me in de klas gezeten en daar was ze blijkbaar nogal een bitch.

moviefreak#1
Afgelopen vrijdag kregen we in Valkenswaard bezoek van de geweldige Melanie (Safka). Ik kon het toch niet laten even een praatje met haar te houden na de show. Algemeen gezien als de moeder van alle hedendaagse hippy's en nog steeds is ze even mooi en teder als in haar hoogtijdagen eind jaren 60 , begin jaren 70. Ik had het onder andere met haar over de mogelijkheid om een nieuw soort Woodstock te organiseren. Ze had er wel oren naar maar was er wel van overtuigd dat het dezer dagen niet meer zou kunnen. Ik heb zo'n kwartier met haar kunnen praten en ik was erg onder de indruk van haar. Overigens pas voor het eerst dat ik iemand heb ontmoet van Woodstock '69.

Ik heb nog bij Nathalia in de klas gezeten, in Vlaanderen een grote ster. Wij waren een van de eersten die konden genieten van haar vocale capaciteit: op de ondergrondse verdieping van het Antwerpse prémetrostation 'Opera' zong ze 'Opposites Attract. Toen we haar zeiden dat ze een mooie stem had geloofde ze ons niet. Later zong ze 'Like a Virgin' voor de klas. Vele jaren nadien zong ze in de finale van 'Idols'. En nu zingt ze in het Sportpaleis.

Ik heb ooit Obie Trice, Dicecream en Brainpower een *boks* gegeven.

DutchViking
Ik heb tijdens Bospop vorig jaar een gesprek gehad met ex-Savatage gitarist Chris Caffery. Zal voor de meesten onder jullie geen bekende naam zijn, denk ik. Hij was daar eigenlijk voor een signeersessie, dus om handtekeningen uit te delen aan fans en om zijn nieuwe solo-album Faces te promoten (hij trad in ieder geval niet op, op het festival). Op een gegeven moment vroeg ik iets aan hem (over de rol van de gitaar ofzo, op zijn nieuwe album) en zo raakten we aan de praat. Was een leuke ervaring, ook omdat Savatage een van mijn persoonlijke favorieten is en Chris de tijd nam om alle vragen van mijn kant, waaronder toch ook enkele kritische, van antwoord te voorzien.

Verder heb ik tijdens Graspop 2002 met de bassist van (het destijds (onder metalfans) nog vrij onbekende) Duitse Edguy een gesprek gehad over vanalles en nog wat. De bandleden stonden gewoon tussen het publiek en niet veel mensen herkenden hen. Nu worden Edguy's clips regelmatig op - voornamelijk Duitse - muziekstations gedraaid.

Marieke en Aukje van Ginneken
Jim
Jamai
Herman Brood

Alleen op deze laatste ben ik trots dat ik daar mee heb mogen spreken......

Heel vroeger heb ik een prive meeting gehad met East 17..psssttt niet verder vertellen hoor..

Volgens mij komt iedereen die Aukje en marieke tegen,hihihi...
Ik heb n tijd in de Efteling gewerkt en daar liep heel idols vaak rond.

Kos
GWEN schreef:

Volgens mij komt iedereen die Aukje en marieke tegen,hihihi...
Ik zou ze niet eens herkennen.

Houden we zo!

Ik heb ooit eens zitten babbelen met Rude Boy, in de trein. Ooit eens een voetbaltoernooi gespeeld, samen met die gasten van de Dijk en Jack of Hearts. Een seizoen samen gevoetbald met Orlando Trustfull, maar dat is geen muzikant voor zover ik weet. (dus dat geheel terzijde) Twee weken op een vakantiecomplex gezeten op Gran Canaria met Jannes. Op een vakantiecomplex in Carihuela met Ria Valk, Sugar Lee Hooper, Wolter Kroes, Grad Damen en nog wat van dat kaliber. (niet geheel vrijwillig zult u begrijpen. Maar mijn schoonvader was net overleden, en mijn schoonmoeder ging mee op vakantie. Dan beland ik dus op dit soort complexen)

rayman schreef:
Twee weken op een vakantiecomplex gezeten op Gran Canaria met Jannes.

Zei die blijerd nog iets? Afgelopen zomer zat ik naast hem in het vliegtuig. Hele gesprekken gehad dat hij een ster is in het oosten. Ik kende hem toen totaal niet. 2 Weken erna kwam ik hem overal tegen (op tv, radio, enz.).

Wanneer zat ie op Gran Canaria?

rayman schreef:
Een seizoen samen gevoetbald met Orlando Trustfull, maar dat is geen muzikant voor zover ik weet.

Op welk niveau?

A-junioren. Interregionaal. Destijds bestong er nog geen landelijk. Niet zo heel spannend dus. De arrogantie van een (destijds) top-amateurclub beviel me voor geen meter. Ik had het er snel gezien.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Zei die blijerd nog iets? Afgelopen zomer zat ik naast hem in het vliegtuig. Hele gesprekken gehad dat hij een ster is in het oosten. Ik kende hem toen totaal niet. 2 Weken erna kwam ik hem overal tegen (op tv, radio, enz.).

Wanneer zat ie op Gran Canaria?

Hij was niet onaardig hoor. Er zaten er meer uit het oosten van het land, en die kenden hem allemaal. Zoals Hessel wereldberoemd is op Terschelling. Wanneer? Zal een jaar of vier geleden zijn denk ik. Ik hield me meer bezig met jeu de boules met Ton Lokhof en Patrick Lodewijks en zo.

rayman schreef:
(quote)

Hij was niet onaardig hoor. Er zaten er meer uit het oosten van het land, en die kenden hem allemaal. Zoals Hessel wereldberoemd is op Terschelling. Wanneer? Zal een jaar of vier geleden zijn denk ik. Ik hield me meer bezig met jeu de boules met Ton Lokhof en Patrick Lodewijks en zo.

Haha, daar zou ik me ook mee bezig houden. Jannes is inderdaad een aardige kerel. Hij was wel dronken, om 13:00 uur in het vliegtuig, maar dat terzijde..

Ik heb hem werkelijk de hele vakantie geen druppel zien drinken. Misschien schijt ie in zijn broek voor een vliegtuig. Moed indrinken of zo.

Het leek er wel op toen hij ging staan, zijn handen opvouwde en ging bidden..

Ik stond een keer in de Slegte in Amsterdam bij de tweedehands muziekboeken, toen er een verkoper aan kwam lopen met een jongedame. De verkoper merkte op dat ze in het echt toch een stuk kleiner was dan hij gedacht had. Ik keek even opzij en daar zag ik Ellen ten Damme een bedenkelijk gezicht trekken over deze niet erg tactische opmerking. De verkoper liep weer terug (blijkbaar had ze gevraagd waar de muziekboeken stonden en zat zijn taak erop) en dus stond ik daar naast een beroemde vrouw waar ik altijd al een enorme zwak voor gehad heb. Ze was inderdaad kleiner dan ik had gedacht (iets meer dan een kop kleiner dan ik, ik ben 1,83 m), maar minstens even mooi (wat een wereldvrouw). Maar ja, ik ben natuurlijk veel te schijterig om wat te zeggen, zeker nadat ik had gezien dat ze wat baalde van die opmerking van de verkoper...

Gast
geplaatst: vandaag om 00:43 uur

geplaatst: vandaag om 00:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.