De Site / Gebruikers / Ik en mijn ster
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2006, 20:08 uur
In Februari is het zo ver, dan mag Eddie een van zijn jeugd helden ontmoeten, en interviewen.
MAX CAVALERA. 
Als alles doorgaat reis ik dan af naar tilburg of A'dam en laat ik een spervuur aan vragen los op een van mijn grote jeugdhelden.
MAX CAVALERA. 
Als alles doorgaat reis ik dan af naar tilburg of A'dam en laat ik een spervuur aan vragen los op een van mijn grote jeugdhelden.
0
geplaatst: 19 januari 2006, 20:12 uur
Eddie schreef:
In Februari is het zo ver, dan mag Eddie een van zijn jeugd helden ontmoeten, en interviewen.
MAX CAVALERA. 
MAX CAVALERA. 
Doe je goed Eddie.
0
DutchViking
geplaatst: 19 januari 2006, 20:13 uur
Gefeliciteerd Eddie! Lijkt me echt te gek om zoiets te kunnen/mogen doen 

0
geplaatst: 19 januari 2006, 21:10 uur
Ik heb Katja Schuurman ontmoet, maar dat wisten jullie al...
(Bridget trouwens ook)
En niet dat het een muzikant is, maar een vriend van mij heeft ooit Sean Connery ontmoet *is jaloers*
(Bridget trouwens ook)En niet dat het een muzikant is, maar een vriend van mij heeft ooit Sean Connery ontmoet *is jaloers*
0
geplaatst: 19 januari 2006, 21:13 uur
Carow schreef:
(Bridget trouwens ook)
En niet dat het een muzikant is, maar een vriend van mij heeft ooit Sean Connery ontmoet *is jaloers*
(Bridget trouwens ook)En niet dat het een muzikant is, maar een vriend van mij heeft ooit Sean Connery ontmoet *is jaloers*
Ach, die man is toch veel te oud voor je....

0
geplaatst: 19 januari 2006, 21:14 uur
*zucht* ik vind het gewoon een goede acteur. Vooral in The Name of The Rose (ben nu bezig het boek te lezen)
0
geplaatst: 19 januari 2006, 21:18 uur
Het is zeker geen onaardige acteur, draait ook al aardig lang mee... Dan moet je wel kwaliteiten hebben, denk ik.
0
geplaatst: 19 januari 2006, 21:23 uur
0
geplaatst: 19 januari 2006, 22:28 uur
aERodynamIC schreef:
Vertel?! Wat is de reden/aanleiding Eddie?
Vertel?! Wat is de reden/aanleiding Eddie?
Via het internet E-zine waar ik het al eens eerder over had.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 10:02 uur
Ik heb ooit eens een jointje gerookt samen met de lieden van Postmen. Kan me ook nog herinneren dat 1 van die gasten mijn vriendin toen probeerde te versieren.
Ik heb me nog ooit backstage gekletst bij Herman Brood. Had sjans met zijn zoon en daar heb ik toen dankbaar misbruik van gemaakt. Herman was een beetje van de wereld af en wilde perse een kunstwerk op mijn buik maken met watervaste stift.
Ben Jody Bernal en Tim van Direct nog ooit tegen het lijf gelopen in Den Haag, heb Ernst-Jans (weet niet of ik het goed schrijf) nog een aantal keren aan mijn kassa gehad en ben in een duister verleden nog ooit backstage geweest bij Jop-een-bossie-rode-rozen.
Ik heb me nog ooit backstage gekletst bij Herman Brood. Had sjans met zijn zoon en daar heb ik toen dankbaar misbruik van gemaakt. Herman was een beetje van de wereld af en wilde perse een kunstwerk op mijn buik maken met watervaste stift.
Ben Jody Bernal en Tim van Direct nog ooit tegen het lijf gelopen in Den Haag, heb Ernst-Jans (weet niet of ik het goed schrijf) nog een aantal keren aan mijn kassa gehad en ben in een duister verleden nog ooit backstage geweest bij Jop-een-bossie-rode-rozen.
0
geplaatst: 23 januari 2006, 13:22 uur
Angeliquek schreef:
en ben in een duister verleden nog ooit backstage geweest bij Jop-een-bossie-rode-rozen.
en ben in een duister verleden nog ooit backstage geweest bij Jop-een-bossie-rode-rozen.
Oew, da's wel érg duister!

0
geplaatst: 6 februari 2006, 19:13 uur
Ik heb Bloc Party op PinkPop ontmoet
maar vraag Anna.R daar maar over en dan vooral over haar t-shirt
.
maar vraag Anna.R daar maar over en dan vooral over haar t-shirt
.
0
geplaatst: 6 februari 2006, 19:20 uur
ik heb Greg Lowery van The Zodiac Killers een hand geschud, en hij zei "wait, i'm gonna give this guy a sticker"
wat dus wil zeggen, "hey, ik ga die coole gast ne plakker geven"
en ook Ruba Tuesday van 5m afstand op een podium gezien, en das al de moeite, dat geef ik u op een blaadje
verder nog geen artiesten aangeraakt
en ook Ruba Tuesday van 5m afstand op een podium gezien, en das al de moeite, dat geef ik u op een blaadje

verder nog geen artiesten aangeraakt

0
geplaatst: 6 februari 2006, 19:23 uur
Dielie schreef:
Nee, dat maak jij ervan. Misschien bedoelde hij wel: "hey, deze loser heeft duidelijk een opsteker nodig, ik geef em een plakker"

0
patrick_p72
geplaatst: 7 februari 2006, 13:28 uur
Ik heb nog nooit met een idool mogen praten. Ben wel afgelopen zomer Emile Ratelband tegen gekomen toen ik een dag met mijn familie daar was. Hij was daar met zijn neefjes en nichtjes.
Maar die man is in het echt net zo verschrikkelijk als op tv ed.
Maar die man is in het echt net zo verschrikkelijk als op tv ed.
0
geplaatst: 7 februari 2006, 19:08 uur
oja, ben Gunter Neefs ook eens op de zeedijk tegenkomen,
maar niet tegen gesproken
maar niet tegen gesproken
0
geplaatst: 14 februari 2006, 18:03 uur
ah en Christel van de soapserie "Familie" eens in Gent
ook niet tegen gesproken
ook niet tegen gesproken
0
geplaatst: 14 februari 2006, 18:19 uur
ah en onze eigenste "Eddy Uit Kluisbergen",
maar daar wil ik zelfs niet tegen spreken,
alhoewel ik tegen iedereen babbel
maar daar wil ik zelfs niet tegen spreken,
alhoewel ik tegen iedereen babbel

0
geplaatst: 15 februari 2006, 08:14 uur
Ik heb met moeder en dochter Alberti een keer een borrel gedronken, altijd al mijn droom geweest en die is dus uitgekomen, kom daar maar eens overheen mensen !! 

0
geplaatst: 28 februari 2006, 09:48 uur
Ik heb samen met Marco van Basten staan pissen mag dat ook?
0
moviefreak#1
geplaatst: 28 februari 2006, 15:02 uur
Het gejuich na dat doelpunt in 1988 klonk me anders ook als muziek in de oren 

* denotes required fields.