MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik en mijn ster

zoeken in:
In Februari is het zo ver, dan mag Eddie een van zijn jeugd helden ontmoeten, en interviewen. MAX CAVALERA.

Als alles doorgaat reis ik dan af naar tilburg of A'dam en laat ik een spervuur aan vragen los op een van mijn grote jeugdhelden.

Vertel?! Wat is de reden/aanleiding Eddie?

Eddie schreef:
In Februari is het zo ver, dan mag Eddie een van zijn jeugd helden ontmoeten, en interviewen. MAX CAVALERA.

Als alles doorgaat reis ik dan af naar tilburg of A'dam en laat ik een spervuur aan vragen los op een van mijn grote jeugdhelden.

Doe je goed Eddie.

DutchViking
Gefeliciteerd Eddie! Lijkt me echt te gek om zoiets te kunnen/mogen doen

Ik heb Katja Schuurman ontmoet, maar dat wisten jullie al... (Bridget trouwens ook)

En niet dat het een muzikant is, maar een vriend van mij heeft ooit Sean Connery ontmoet *is jaloers*

Carow schreef:
Ik heb Katja Schuurman ontmoet, maar dat wisten jullie al... (Bridget trouwens ook)

En niet dat het een muzikant is, maar een vriend van mij heeft ooit Sean Connery ontmoet *is jaloers*

Ach, die man is toch veel te oud voor je....

*zucht* ik vind het gewoon een goede acteur. Vooral in The Name of The Rose (ben nu bezig het boek te lezen)

Het is zeker geen onaardige acteur, draait ook al aardig lang mee... Dan moet je wel kwaliteiten hebben, denk ik.

*ziet mensen die momenteel op de verkeerde site zijn*

Vince vega schreef:
*ziet mensen die momenteel op de verkeerde site zijn*

Waar?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Waar?

Oh, je was alweer weg?

aERodynamIC schreef:
Vertel?! Wat is de reden/aanleiding Eddie?

Via het internet E-zine waar ik het al eens eerder over had.

Ik heb ooit eens een jointje gerookt samen met de lieden van Postmen. Kan me ook nog herinneren dat 1 van die gasten mijn vriendin toen probeerde te versieren.

Ik heb me nog ooit backstage gekletst bij Herman Brood. Had sjans met zijn zoon en daar heb ik toen dankbaar misbruik van gemaakt. Herman was een beetje van de wereld af en wilde perse een kunstwerk op mijn buik maken met watervaste stift.

Ben Jody Bernal en Tim van Direct nog ooit tegen het lijf gelopen in Den Haag, heb Ernst-Jans (weet niet of ik het goed schrijf) nog een aantal keren aan mijn kassa gehad en ben in een duister verleden nog ooit backstage geweest bij Jop-een-bossie-rode-rozen.

Angeliquek schreef:
en ben in een duister verleden nog ooit backstage geweest bij Jop-een-bossie-rode-rozen.

Oew, da's wel érg duister!

Zeker. De man bleek een onvervalste crimineel!

Ja, dat waren nog eens tijden. Toen was ik nog jong en wild

Ik heb Bloc Party op PinkPop ontmoet maar vraag Anna.R daar maar over en dan vooral over haar t-shirt .

ik heb Greg Lowery van The Zodiac Killers een hand geschud, en hij zei "wait, i'm gonna give this guy a sticker"

wat dus wil zeggen, "hey, ik ga die coole gast ne plakker geven"

en ook Ruba Tuesday van 5m afstand op een podium gezien, en das al de moeite, dat geef ik u op een blaadje

verder nog geen artiesten aangeraakt

Dielie schreef:
wat dus wil zeggen, "hey, ik ga die coole gast ne plakker geven"

Nee, dat maak jij ervan. Misschien bedoelde hij wel: "hey, deze loser heeft duidelijk een opsteker nodig, ik geef em een plakker"

haha, ja da kan natuurlijk ook

patrick_p72
Ik heb nog nooit met een idool mogen praten. Ben wel afgelopen zomer Emile Ratelband tegen gekomen toen ik een dag met mijn familie daar was. Hij was daar met zijn neefjes en nichtjes.

Maar die man is in het echt net zo verschrikkelijk als op tv ed.

oja, ben Gunter Neefs ook eens op de zeedijk tegenkomen,

maar niet tegen gesproken

ah en Christel van de soapserie "Familie" eens in Gent

ook niet tegen gesproken

ah en onze eigenste "Eddy Uit Kluisbergen",

maar daar wil ik zelfs niet tegen spreken,

alhoewel ik tegen iedereen babbel

Ik heb met moeder en dochter Alberti een keer een borrel gedronken, altijd al mijn droom geweest en die is dus uitgekomen, kom daar maar eens overheen mensen !!

Ik heb samen met Marco van Basten staan pissen mag dat ook?

Als Marco van Basten muziek had gemaakt wel ja.

moviefreak#1
Het gejuich na dat doelpunt in 1988 klonk me anders ook als muziek in de oren

Gast
geplaatst: vandaag om 19:47 uur

geplaatst: vandaag om 19:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.