menu

De Site / Gebruikers / Ik en mijn ster

zoeken in:
avatar van gemaster
Heb je ook wel eens een bekende muzikant ontmoet? Plant je belevenissen hier neer.

Ikzelf heb gisteren Extince een baby campingbedje verkocht. Ik wilde nog zeggen dat ik een hekel had een rapmuziek, maar dat ik zijn oudere nummers wel kon waarderen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Het lijkt me als artiest ook niet altijd fijn om constant over je muziek te moeten lullen.

avatar van Kos
Kos
Ik heb Frank Boeijen wel eens een ijsje verkocht .

En Rude Boy wel eens gesproken in een Ierse Pub, erg relaxte gast, wel heel breed .

neo
Heb meer filmcomponisten aan de telefoon gehad of mee gesproken over email dan weleens echt ontmoet

avatar van Jordy
gemaster schreef:

Heb je ook wel eens een bekende muzikant ontmoet?


Hmn... een dronken Rene Froger in een shoarmatent om half vier 's nachts, comes to mind.

avatar van titan
titan (crew)
Ik heb Mauro Pawlowski een keer gesproken na afloop van een concert van Evil superstars.

avatar van Eddie
Ooit in een ver grijs verleden een aantal muzikanten van Within Temptation (wij speelden destijds in jun voorprogramma) Met de bandleden van Hammerfall gesproken na het concert in staddijk.

neo
Jordy schreef:
Hmn... een dronken Rene Froger in een shoarmatent om half vier 's nachts, comes to mind.


Nou vooruit zal ik er ook maar voor uitkomen:

wat staan ouwehoeren en de polonaise gedanst met Hans Kraay Jr. jaren terug toen ie bij 't Golfie in Rockanje optrad met geweldige hits als ''Heppie Luis?''.

avatar van gemaster
Jordy schreef:

Hmn... een dronken Rene Froger in een shoarmatent om half vier 's nachts, comes to mind.

Dit is tot nu toe de beste. Heb je hem nog aangesproken?

avatar van Ward
Ik ben Andre 3000 van Outkast een keer in Marseille in de McDonalds tegen gekomen.

avatar van lebowski
Hier ook een mooie: ik was in 1992 op Sumatra op een motor aan het touren met een Amerikaan, we zijn gestopt bij een strandje bij Lake Toba. Daar zat een clubje jongens muziek te maken op het strand, bleek een deel van Faith No More te zijn. David, de Amerikaan, was groot fan en heeft ze aangesproken. We hebben de hele middag biertjes zitten drinken en FNM-nummers zitten luisteren op een godverlaten strand.

Verder werk ik voor EuroSonic, dus zo ontmoet je wel mensen. Vorig jaar moest ik The Soundtrack of our Lives ophalen uit het hotel, zaten ze zich daar vol te gooien en te lallen tussen een hele club steengrillende bejaarden. Ai ai ai, waar is je camera als je hem nodig hebt

avatar van Yak
Yak
Ik heb mijn grote held Mark Linkous een handje geschud en wat onverstaanbaar geblabber uitgekraamd, toen hij pardoes de neven-zaal van de Tivoli inbanjerde. Maar hij kon 't wel waarderen gelukkig.

dutch2
Luka Bloom heeft me ooit de weg naar de kleedkamer gevraagd in Het Paard van Troje. Wist ik helaas niet.

avatar van aERodynamIC
Wel eens leuk staan babbelen met Yonderboi na een optreden evenals met Solo (J.Perkin).
Verder verschillende bekenden gespot in het uitgaansleven.

avatar van andré
Ooit heb ik na een Black Grape-optreden op Lowlands samen met wat vrienden flink zitten drinken en roken met Shaun Ryder en Bez!

Voor de rest wel eens (kort) gesproken met Michael Franti, Johan, Inspiral Carpets, Ash, Twarres (niet zo'n positief gesprek), Rude Boy, Meindert Talma, de meiden van Lois Lane, Tom Barman, Hans Dulfer, Def P, dat meisje van Dandy Warhols, Johannes van The Shavers en Teenage Fanclub.

avatar van starbright boy
Ik heb nog weleens van die na-een-optreden gesprekjes gehad met de drumster van Sleater-Kinney en de leden van Bis.

avatar van Jordy
gemaster schreef:
(quote)

Dit is tot nu toe de beste. Heb je hem nog aangesproken?


Ja. Het was een beetje sneu, hij was dronken, zag er niet uit (dronken, dik, broek half op z'n reet) en we zaten 'm een beetje te fucken. Er was die avond meen ik een groot concert van Borsato, en we vroegen 'm waarom hij er niet voor uitgenodigd was.

avatar van brooklyn
Sven Väth ontmoet, kort met Legowelt gesproken... het hadden er nog wel meer kunnen zijn maar ik weet nooit zo goed wat ik die mensen moet melden misschien denken ze wel: niet weer zo'n fan

avatar van Yak
Yak
Ben na een optreden van Kopna Kopna met ze in een sneeuwballengevecht verzeild geraakt. Ik heb trouwens de indruk dat artiesten het helemaal niet vervelend vinden als je na een optreden even een praatje komt maken of gewoon zeggen dat je het een goed optreden vond.

avatar van Goodfella
Een jointje gerookt met The DJ Producer, een hele tijd met Richard Devine gesproken en Autechre aangeraakt

avatar van sq
sq
Beroemdheden waarmee ik kort gesproken heb zijn Annie Golden (voor degenen die dat niet meteen iets zegt: zangeres van eighties-band 'The Shirts' en destijds "helemaal hot'') en Billy Preston.

avatar van sq
sq
Aangeraakt: Sandii. Zoek maar eens op als je durft.

avatar van gemaster
Yak schreef:

Ben na een optreden van Kopna Kopna met ze in een sneeuwballengevecht verzeild geraakt. Ik heb trouwens de indruk dat artiesten het helemaal niet vervelend vinden als je na een optreden even een praatje komt maken of gewoon zeggen dat je het een goed optreden vond.

Nee na een optreden niet, maar als ze iets komen kopen in een winkel, dan kan ik me voorstellen dat het niet altijd gewenst is. Aan de andere kant hebben ze er natuurlijk ook voor gekozen enzo.

avatar van T.O.
Gesproken met een gast van Hidden Agenda (drum&bass van het Metalheadz label) na een dj-set en een handje gegeven aan de jongens van Cassius na een optreden

dutch2
sq schreef:

Aangeraakt: Sandii. Zoek maar eens op als je durft.
Dat moet haast wel een traumatische ervaring zijn geweest Ik heb haar gevonden. Vooral die foto's uit Hawaii. Brrr.

avatar van sq
sq
Ik heb t over twintig jaar geleden. Sandii was toen Japan´s populairste artiest en meest begeerde vrouw. Op bezoek bij de Keizer en alles. En één dagje in Rotterdam. 100 man publiek. Ik stond vooraan.

avatar van herman
Yak schreef:

Ben na een optreden van Kopna Kopna met ze in een sneeuwballengevecht verzeild geraakt.


Ik heb bij de zanger van Kopna Kopna in de klas gezeten en wij hielden in de winter meerdere sneeuwballen-/ijsschotsengevechten met naburige scholen.

Verder heb ik ook wel aardig wat muzikanten gesproken na een optreden. Meestal maar kortdurig.

Mijn eerste concert was Manic Street Preachers in Paradiso met Mansun in het voorprogramma. De Manics waren erg goed, maar Mansun, toen zo'n beetje mijn favoriete band, vond ik helemaal geweldig. Na afloop sprak ik James Dean Bradfield (zanger Manics) en het enige waar ik het over kon hebben was Mansun. Ik heb hem ook nog mijn Mansun-fanzine laten signeren.

Ik heb ook wel 's met Julian Pransky-Poole (van Strangelove en later Witness) gesproken na een optreden. Weet niet eens meer waar dat over ging, eigenlijk.

En ik kom de jongens van Joyfalds (Leidse band die onlangs nog op Parkpop stond) regelmatig tegen bij concerten of op weg naar de supermarkt.

JonnieBrasco
herman schreef:

Na afloop sprak ik James Dean Bradfield (zanger Manics) en het enige waar ik het over kon hebben was Mansun. Ik heb hem ook nog mijn Mansun-fanzine laten signeren.

Geweldig! Daar kan ik alleen van dromen. (De Manics hebben af en toe letterlijk een plaats in mijn onderbewustzijn. )

avatar van herman
Het viel me op dat ie - zoals de meeste Engelse muzikanten - maar een klein mannetje is. Ik denk niet langer dan 1m70... Ik kan me ook nog herinneren dat ie wel een goede stevige handdruk gaf.

Nadat ik uitgeraasd was over Mansun (ik was zo enthousiast!), zei ik nog iets als "oh, oh, and you were really good too".

avatar van lebowski
LOL Herman de Diplomaat

avatar van Zachary Glass
lebowski schreef:

LOL Herman de Diplomaat


Inderdaad

De enige "ster" waarvan ik in de buurt kwam, was ... Luc De Vos van Gorki.

Eind vorig jaar dook hij haast overal op: ik ging naar Oudenaarde voor een popquiz. Wie zat aan de tafel tegenover mij? Luc De Vos.

Ik ga naar de Vooruit te Gent. Wie zit er twee plaatsen naast mij? Luc De Vos.

Na het concert van Gorki in Deinze, ga ik naar de lokale kroeg. Wie zit er aan de bar? Luc De Vos.

Iedere keer wou ik ernaar toe gaan en hem zeggen hoeveel zijn nummers voor mij betekenden, vooral in tijden van smart & hunkeren naar meisjes

Maar ja ... ik durfde natuurlijk niet

Gast
geplaatst: vandaag om 17:08 uur

geplaatst: vandaag om 17:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.