MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik en mijn ster

zoeken in:
Marco heeft natuurlijk meegezongen op het NL11tal nummer van Andre Hazes uit die tijd.

Zong Marco ook ooit niet eens voor een grote menigte 'Hup Holland Hup', waarna hij na 2 regels de tekst al kwijt was en maar lalala begon te lallen?

Ilse de Lange, ik stond naar haar cd te kijken (niet dat ik erin geinteresseerd was ofzo) in de Mediamarkt en ik kijk op, staat ze voor m'n neus. Zonder make-up is ze best lelijk trouwens. Wie nog meer.. Adriaan (van Bassie) stond te kijken terwijl ik in de botsauto 's zat bij Six Flags. En Jody Bernal met z 'n vriendin.

Ahh Ilse is leuk! Zonder make-up ben ik ook minder knap.....

gisteren in de ogen gekeken van de zangeres van The Suspicions, zuu een coole moat,

Ilse is niet zo heel erg leuk. Ik zag haar ooit eens bij Kopspijkers en daar liep ze me toch een partij te giebelen. Niveau brugklas was het. Daarbij maakt ze ook nog eens kutmuziek.

SelmaDuim
HiLL schreef:
Zonder make-up ben ik ook minder knap.....

dutch2
Ik heb ooit bij cabaretier Jochem Maier (of zoiets) in de trein gezeten. Wat een ongelooflijk opschepperige praatjesmaker is dat. De hele trein moest weten dat hij het was en dat hij een geweldige vent was en dat hij het zou gaan maken etc. Echt om te braken.

Op he podium is hij precies hetzelfde als in de trein en dan wordt er goed voor betaald dutch. Dus in plaats van te klagen, tel je zegeningen: een gratis optreden van Jochem Myjer

dutch2
lebowski schreef:
Op het podium is hij precies hetzelfde als in de trein en dan wordt er goed voor betaald dutch. Dus in plaats van te klagen, tel je zegeningen: een gratis optreden van Jochem Myjer

Dus op het podium is hij ook niet grappig?

dutch2 schreef:
Dus op het podium is hij ook niet grappig?

Nee verschrikkelijk, ben sowieso geen cabaretliefhebber, op een paar fantastische uitzonderingen na.

Jochem Myjer is erg grappig. Ik denk ook niet dat je m te serieus moet nemen dutch2.

Ik vind Jochem Mijer ook super!!! Ik kan me haast niet voorstellen dat hij opschepperig is. Dat hij luidruchtig is, geloof ik graag, daar hij ADHD heeft.

dutch2
Nou, sorry jongens, maar hij was dus echt heel vervelend. Hij zat tegenover een vriend/kennis echt de hele reis door op te scheppen (niet grappig opscheppen) over zijn succes en dat hij daarvoor bestemd was etc. Later heb ik bij iemand thuis een paar stukken cabaret gezien van hem en ik vond het helemaal niks. Maar net als Lebowski zijn er maar weinig cabaretiers die me kunnen boeien.

Ik wordt helemaal doodziek van die mensen in mijn woonplaats (almere) die floortje Oh, Zo goed vinden. Alleen maar omdat ze hiero woont! Dan heb je toch geen mening! gelukkig is Idols afgelopen maar ik werd er echt niet goed van. Sorry moest ik ff kwijt, misschien keek niemand Idols hiero:)

Keek het wel, maar mijn favorieten lagen er te snel uit...Floortje vond ik echt verschrikkelijk, maar Raffaëlla ook...gelukkig zullen ze snel weer in de vergetelheid raken....

Je vindt het fijn dat ze snel in de vergetelheid raken, maar toch kijk je er naar?

Tja, heb kids in een leeftijd die het leuk vinden om naar te kijken.....

Thnx Nicolage.....en Idols meepikken door kids is nog één van mijn minst gevaarlijke eigenaardigheden

Haha, ik zie nu Kluun (romanschrijver) op de televisie. Daar heb ik 2 maanden geleden nog 2 kaartjes aan verkocht voor het concert van Snow Patrol.

Ik zit nu op MSN met Grad Damen. Niet mijn muziek, maar wel een aardige gozer! Z'n broertje wordt de nieuwe Jan Smit en heeft net een 2-jarig contract getekend. (voor de geïntereseerden... ).

Jornaquin
Ik heb Bart van Big Brother gezien in Walibi Flevo ( was echt de ultieme experience ) en ik heb een keer staan praten met de zweedse DJ Petter op een feestje in Utrecht. Dit is de beste man

http://partyflock.nl/artist/7065.html

Jornaquin schreef:
Ik heb Bart van Big Brother gezien in Walibi Flevo ( was echt de ultieme experience ) en ik heb een keer staan praten met de zweedse DJ Petter op een feestje in Utrecht. Dit is de beste man

http://partyflock.nl/artist/7065.html

Bart van Big Brother? Volgens mij is er geen grotere sukkel dan die gozer!!! Wat een vervelende gozer is dat, zeg. Haha.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Bart van Big Brother? Volgens mij is er grotere sukkel dan die gozer!!!

O ja, wie dan?

Klumpie schreef:
(quote)

O ja, wie dan?

Haha jij, omdat je te goed oplet.

Ik stond ervan te kijken dat Cas Jansen (acteur) aanwezig was bij het concert van Motorpsycho in Paradiso. Dat 'soort mensen' verwacht ik eerder bij pakweg Acda & De Munnik of Jamiroquai, ik was positief verrast...

andré schreef:
Ik stond ervan te kijken dat Cas Jansen (acteur) aanwezig was bij het concert van Motorpsycho in Paradiso.

Wat vond je er eigenlijk van (even heel kort offtopic)?

lebowski schreef:
(quote)

Wat vond je er eigenlijk van (even heel kort offtopic)?

zie hier, lebowski

andré schreef:
Ik stond ervan te kijken dat Cas Jansen (acteur) aanwezig was bij het concert van Motorpsycho in Paradiso. Dat 'soort mensen' verwacht ik eerder bij pakweg Acda & De Munnik of Jamiroquai, ik was positief verrast...

Ik heb wel 's naast de zanger van Incense gestaan tijdens een concert van Motorpsycho. Iets minder verrassend, natuurlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:48 uur

geplaatst: vandaag om 19:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.