MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #11

zoeken in:
buizen schreef:

Dan moet je ook eens een reactie plaatsen als iemand eens wat fijns op de draaitafel legt. Maar dat zie je amper op dit topic.
Ik heb freakey vaak genoeg gecomplimenteerd. Maar je ziet zelden interacties. Jammer. Domme lijstjestopics genoeg. Teveel info.

Deze topic heeft geen enkel nut, maar toch is het fijn om te zien wat een ander luistert.
Bovendien kun je hierdoor op nieuwe je nog onbekende muziek gewezen worden.

Lontanovicolo schreef:
(quote)

Sluit me hier bij aan Cellulord, ik heb in dit topic echt mooie dingen ontdekt

Geld voor mij ook.....Als het niet meer weet wat ik moet draaien kijk ik voor de inspiratie.

Rufus schreef:
Deze topic heeft geen enkel nut, maar toch is het fijn om te zien wat een ander luistert.
Bovendien kun je hierdoor op nieuwe je nog onbekende muziek gewezen worden.

Vind ik ook.

Geert V. schreef:
(quote)

Vind ik ook.

Heeft deze topic nut... heeft deze site uberhaupt nut... geen idee... als men zich er mee vermaakt heeft het nut denk ik... ik registreer hier behoorlijk nauwgezet wat ik draai en kan dus later precies nagaan wat ik de afgelopen maanden heb gedraaid... ik vind dat fijn en handig...

Wat iemand anders er mee doet of van vindt interesseert me niet zo veel...

Nu, op wat zijn 70e verjaardag zou zijn geweest:
https://www.musicmeter.nl/images/cover/660000/660252.300.jpg
EP No Plan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:44 uur

geplaatst: vandaag om 23:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.