MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / MP3-speler

zoeken in:
Poisonpen123
In Overigen > Apparatuur > Kapotte mp3speler:

Mensen help ik heb een mp3 speler
uit frankrijk gekregen nie eens zo lang geleden
het is een mp-v1000

En is nu alweer kapot , Ik laadde hem hele nacht op (wat ik ook weleens eerder heb gedaan)

Hij laad op als een telefoon (niet via pc dus)
En opeens als ik hem aandoe zie ik alleen het welkomsbeeld , en als ik de stekke rin me pc steek

zegt me pc dat het verwisselbaar schijf beschadigd is of dat het aan me hardware ligt
en de reset knop doet ook niet veel
ik baal er echt van jongens plz help me

ik beloof ik zal nooit meer op musicmeter dingen zeggen wat d emoderator verwijderd

JonnieBrasco
Die software crashte bij mij meteen direct de eerste keer al, bij het scannen van de harde schijf op mp3's.... Het moeten gebruiken van die atrac software zou inderdaad wel eens te maken kunnen hebben met dat copy-controlled gedoe. Reden genoeg om Sony links te laten liggen. (Heb nu een Samsung YP-U2R 2GB en die bevalt wel goed.)

kheb een philips hd6320 30g... bevalt me goed :^:

Klepper
toch moet je dat ding resetten, de kans is aanwezig dat hij daarna weer opstart. ( heb hetzelfde ooit ook eens gehad) succes.

poisonpen1234
Nee dus (NA 1000.000 Keer geprobeerd)

Klepper
Jammer, Denk dat de schijf beschadigd of vast zit.

Relax
Ey mag ik ook mijn fout met mijn Mp3 speler raporteren ?
Mijn MP3 speler is ook kapot... als ik de koptelefoon erin doe doet de rechter het het niet meer, ik heb speciaal een nieuwe hoofdtelefoon gekocht (ach je weet, gewoon die kleine die je in je oren duwt) en daar is hetzelfde probleem, ik heb de oude en nieuwe koptelefoontje in de PC gedaan (omstebeurte natuurlijk) en daar doen ze het aan allebei de kanten nog wel!
Wat is dit voor onzin als ik vragen mag ?

Bobiej
Ligt aan het poortje van de MP3, heb ik met de laatste 3 MP3 spelers die ik had ook gehad. Volgens mij moet je gewoon aan het begin van het snoer draaien wat in de MP3 zit, wil soms wel eens helpen. Verder is dat natuurlijk ONTZETTEND irritant.

Relax
Bobiej schreef:
Ligt aan het poortje van de MP3, heb ik met de laatste 3 MP3 spelers die ik had ook gehad. Volgens mij moet je gewoon aan het begin van het snoer draaien wat in de MP3 zit, wil soms wel eens helpen. Verder is dat natuurlijk ONTZETTEND irritant.

Nee geluid blijft maar wegvallen, had zelfs van woede dat ding keihard weggesmeten en nog deed ie het niet

Heb je nog garantie? Oh wacht je hebt hem hard weggegooid.

Yak
Wanneer je beide 'oortjes' het wel doen als je een beetje met de stekker frutselt, dan kan het helpen om contactspray in je hoofdtelefooningang te eh.. sprayen.

Relax
HiLL schreef:
Heb je nog garantie? Oh wacht je hebt hem hard weggegooid.

Op de grond maar hij is nog heel

Contactspray ?? Bassie: "Nooooooooooooit van gehoord"

Relax schreef:
(quote)

Op de grond maar hij is nog heel

Contactspray ?? Bassie: "Nooooooooooooit van gehoord"
heel waarschijnlijk heb je hier te kampen met een mechanisch defect. Oftewel is je koptelefoon-connector defect oftewel de verbinding van de connector met het pcb (printplaatje waar de electronica opzit). Als je nog garantie bezit kun je het ding best inleveren. Indien niet dan kun je eens avontuurlijk zijn en het ding openschroeven. Wat soldeertin op de connector-pootjes of buigen met een pincet zou wel eens kunnen helpen. En nog iets: ermee werpen zou ook kunnen helpen...het ding naar de eeuwige jachtvelden te sturen.

Gisteren mijn ipod photo in itunes op een nieuwe pc proberen te verbinden. Amaai dat viel tegen. Eerst herkende itunes 7.02 de ipod helemaal niet (terwijl windows hem als HD had erkend) dan beweerde itunes dat mijn ipod defect was. Uiteindelijk maar weer terug gegaan naar itunes 5!! Zou Apple zich uiteindelijk helemaal tot microsoft bekeerd hebben met alle ziektes vandien??

Ik heb een Ipod video 30 GB, ben er heeeeeel tevreden mee

Creative Zen V 2GB. Luister eigenlijk nooit heel veel achter elkaar, en heb iedere dag wel m'n pc ter beschikking, maar toch is het wel fijn om gewoon al je muziek op je MP3 speler te hebben. Dus ben aan't uitkijken naar een 30GB spelertje.

Relax
Damn je moet aardig rijk zijn om een Ipod van 30GB te halen... hoe kom je aan het geld ? WERKEN ? SPAREN ? PAPPIE ?
Tenzij je volwassen bent en gewoon werkt ervoor

Spuit 12 schreef:
Creative Zen V 2GB. Luister eigenlijk nooit heel veel achter elkaar, en heb iedere dag wel m'n pc ter beschikking, maar toch is het wel fijn om gewoon al je muziek op je MP3 speler te hebben. Dus ben aan't uitkijken naar een 30GB spelertje.
Da's ook mijn idee geweest achter de aanschaf van een ipod 60GB. Maar in de tussentijd staat die al vol . Nu ben ik aan het nadenken over een ipod 80GB, maar da's maar 20G extra. Pas een 120GB zou een echte vooruitgang zijn...

BTW: ik ben volwassen en werk erg hard voor mijn centen

Relax schreef:
Damn je moet aardig rijk zijn om een Ipod van 30GB te halen... hoe kom je aan het geld ? WERKEN ? SPAREN ? PAPPIE ?
Tenzij je volwassen bent en gewoon werkt ervoor

Ehm, met een krantenwijk van €225,- per maand ben je er snel hoor. Zeker omdat ik dat geld met mijn normale opgaven toch niet opkrijg.

Ik beschik nou precies 2 jaar over een iPod 4e generatie (dus nog zonder kleurenscherm) van 20 GB. Erg fijn apparaat, nooit problemen meegehad. Alleen is 20 GB toch wel erg snel vol, dus ben al aan het kijken voor een iPod 80 GB, of misschien toch nog maar even wachten op de nieuwe iPods, want daar gaan natuurlijk ook al enige tijd geruchten en foto's van over het internet

Maar goed, deze gaan waarschijnlijk wat boven je budget. Een iPod nano is zeker geen slecht alternatief, al is de degelijkheid van die apparaten toch wel iets minder dan een normale iPod als je het mij vraagt. Ze raken wat sneller deffect, maar dat hangt er natuurlijk ook maar vanaf hoe zuinig je met je spul omgaat

Maar mocht je geduld hebben, en bereid zijn wat meer geld uit te trekken voor een goede mp3 speler, dan raad ik je echt aan om een gewone iPod video ofzo te kopen, die dingen komen zo nu en dan ook in de aanbieding bij diverse winkels, zeker als straks de nieuwe iPods op komst zijn.

*Laura*
Ik heb een iPod Nano met 1GB. Destijds koste die 159 euro, maar nu kan je er voor dezelfde prijs een krijgen met 2GB.

Ik heb een 1 GB mp3 speler, waar ik opzich genoeg aan heb, omdat ik elke dag (van en naar school) 2 uur reis en thuis mijn laptop dagelijks tot beschikking heb. Ik die GB wel volplanten, maar dan zit je in de trein de hele tijd nummers door te zoeken, tot je bij het album bent dat je wilt horen. Terwijl ik, met 2 a 3 albums op mn mp3, toch niet 2 keer het zelfde hoor. Dus upload ik 's avonds de muziek die ik de volgende dag wil horen, heb ik nog ruimte over om mn mp3 deels als memory-stick te gebruiken.

Ik zit er aan te denken om er eentje van 30 GB aan te schaffen. Heb er nu een van slechts 4 GB en die is me echt veeeeeel te klein. Constant nummers wissen, hopeloos... Nu heb ik bijvoorbeeld de gehele ID&T Top 500 gedownload en die kan is dus niet kwijt in mijn beperkte i-tunes. Ik zag er al eentje van 232 euro, wel een mooi prijsje dacht ik

Dan kun je toch ook een 80GB iPod anschaffen. Is iets van 100 euro duurder? Tenzij 100 euro een aanvaardbaarheidsgrens overschreidt of je anti-ipod bent...

pet
Ik heb gewoon een telefoon met een mini-sd kaartje van 1 gig. Meestal heb ik de telefoon toch wel bij de hand, en kan nu dus meteen de muziek er op af spelen. Vindt het een beetje zonde van het geld en van mijn broekzakruimte om zowel een telefoon als een aparte mp3 speler te kopen.

grovonion schreef:
Dan kun je toch ook een 80GB iPod anschaffen. Is iets van 100 euro duurder? Tenzij 100 euro een aanvaardbaarheidsgrens overschreidt of je anti-ipod bent...

Zeker niet anti-ipod Heb even gegoogled net en idd voor 328 euro heb je er een van 80 GB. Tis wel een hele uitgave, maar dan heb je ook wat natuurlijk.. Mmm, even over nadenken nog

Ik had zelf tot voor kort een Xiron USB/Mp3, maar die werkt nu dus niet meer. Dus ik ben ook op zoek naar een nieuwe. Heb hier rondgekeken en veel aardigs zien staan, alleen weet ik niet hoever ik met mijn budget ga komen. Een Nano was wel mijn eerste keus.
(Ik ben zo iemand die graag een scherm heeft waarop hij kan zien( en zo kan kiezen) welk nummer gedraaid gaat worden i.p.v dat je dat blindelings moet doen, ookal is de kwaliteit klasse. )

Als er nog meer tips zijn, want ik heb deze overwogen:
http://www.vergelijk.nl/mp3_speler/inovix/ipocket_2_gb/specs.rhtml

Maar aangezien ik vrij grote handen heb (Kooluschup in Venloos) zijn kleine knopjes voor mij echt niks, en dat is een probleem bij deze.

Groeten OldSkool

OldSkool schreef:
Ik had zelf tot voor kort een Xiron USB/Mp3, maar die werkt nu dus niet meer. Dus ik ben ook op zoek naar een nieuwe. Heb hier rondgekeken en veel aardigs zien staan, alleen weet ik niet hoever ik met mijn budget ga komen. Een Nano was wel mijn eerste keus.
(Ik ben zo iemand die graag een scherm heeft waarop hij kan zien( en zo kan kiezen) welk nummer gedraaid gaat worden i.p.v dat je dat blindelings moet doen, ookal is de kwaliteit klasse. )

Als er nog meer tips zijn, want ik heb deze overwogen:
http://www.vergelijk.nl/mp3_speler/inovix/ipocket_2_gb/specs.rhtml

Maar aangezien ik vrij grote handen heb (Kooluschup in Venloos) zijn kleine knopjes voor mij echt niks, en dat is een probleem bij deze.

Groeten OldSkool

Misschien is deze wat voor je:

(afbeelding)

Ik heb hem zelf ook, heeft inderdaad niet alleen het scherm waarin staat wat er gedraaid wordt, maar heeft ook de 'i-pod-functies' zodat je muziek kan onderverdelen in artiest, genre, nummers, albums of favorieten... allemaal erg handig.

Persoonlijk vind ik het een prima ding, kan prima tegen een stootje, heeft niet de kleine knopjes die jij kennelijk niet wil en hij is nog redelijk goedkoop ook (ik kocht hem een half jaar geleden: 1 GB voor €55,-

Kos
Kun je daar extern geheugen voor gebruiken?

Ik erger me er kapot aan dat je voor vrijwel geen enkele mp3 speler extern geheugen kunt gebruiken .

musicfriek schreef:
(quote)

Zeker niet anti-ipod Heb even gegoogled net en idd voor 328 euro heb je er een van 80 GB. Tis wel een hele uitgave, maar dan heb je ook wat natuurlijk.. Mmm, even over nadenken nog

En op die 80gb Ipod kun je ook nog eens een film kijken. Ondanks het kleine schermpje gaat dat best goed!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.