Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel
zoeken in:
1
geplaatst: 27 december 2024, 00:52 uur
Vorige stond er al even (wat een mooi optreden zeg), maar beiden erg mooi!
Bedankt voor de tips.
Bedankt voor de tips.
3
geplaatst: 6 juni 2025, 01:09 uur
Mooie bijdragen, Minneapolis, dank! Die van Annie & The Caldwells is fenomenaal.
Om een duit in het zakje te doen: BADBADNOTGOOD, V.C.R. - Found A Light (Beale Street)
Om een duit in het zakje te doen: BADBADNOTGOOD, V.C.R. - Found A Light (Beale Street)
1
geplaatst: 6 juni 2025, 09:56 uur
NOTBADBAD Sjaakspeare. Ik moet een inhaalslag maken met ze zie ik. Ze blijken productief en ik was ze uit het oog verloren.
2
geplaatst: 20 juli 2025, 02:04 uur
St. Paul & The Broken Bones - Sushi & Coca-Cola
Ze lijken het experimenteren verwisseld te hebben voor lichtvoetige balorigheid en dat klinkt niet verkeerd.
Ze lijken het experimenteren verwisseld te hebben voor lichtvoetige balorigheid en dat klinkt niet verkeerd.
3
geplaatst: 25 juli 2025, 06:46 uur
Nog een paar aardige:
Mavis Staples - Godspeed
Mark Ronson, RAYE - Suzanne
Het lijkt erop dat Ronson het 'Valerie'-recept met enkele zeer kleine aanpassingen nogmaals de stoofpot in gemieterd heeft. Normaliter is dat niet aan te bevelen bij succesformules, maar ditmaal smaakt het mij juist beter dan 'Valerie', dat me altijd heeft tegengestaan vanwege de onnozel overvloedige opgetogenheid.
Curtis Harding - Time
Mavis Staples - Godspeed
Mark Ronson, RAYE - Suzanne
Het lijkt erop dat Ronson het 'Valerie'-recept met enkele zeer kleine aanpassingen nogmaals de stoofpot in gemieterd heeft. Normaliter is dat niet aan te bevelen bij succesformules, maar ditmaal smaakt het mij juist beter dan 'Valerie', dat me altijd heeft tegengestaan vanwege de onnozel overvloedige opgetogenheid.
Curtis Harding - Time
1
geplaatst: 28 juli 2025, 04:15 uur
Als ik dan toch bezig ben, hier nog wat nieuwe neo-soul:
Ash Leone - Terracotta Walls
Ash Leone - Terracotta Walls
1
geplaatst: 28 juli 2025, 23:21 uur
Verdorie nu zit ik waarschijnlijk een dag te denken aan wie haar klank me sterk doet denken. Lijkt een beetje op Cleo Sol, maar dat is volgens mij niet wie ik ik zoek. 
Hoe dan ook. EP-tje om even te checken die Ash Leone.

Hoe dan ook. EP-tje om even te checken die Ash Leone.
* denotes required fields.