MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Soul, Funk en R&B / Maak kennis met Soul/Funk en beoordeel

zoeken in:

Oscar Jerome - Easier

Heerlijk!

Vorige stond er al even (wat een mooi optreden zeg), maar beiden erg mooi!
Bedankt voor de tips.

Deze zal inmiddels wel bekend zijn.

Mooie bijdragen, Minneapolis, dank! Die van Annie & The Caldwells is fenomenaal.

Om een duit in het zakje te doen: BADBADNOTGOOD, V.C.R. - Found A Light (Beale Street)

NOTBADBAD Sjaakspeare. Ik moet een inhaalslag maken met ze zie ik. Ze blijken productief en ik was ze uit het oog verloren.

St. Paul & The Broken Bones - Sushi & Coca-Cola

Ze lijken het experimenteren verwisseld te hebben voor lichtvoetige balorigheid en dat klinkt niet verkeerd.

Nog een paar aardige:

Mavis Staples - Godspeed

Mark Ronson, RAYE - Suzanne

Het lijkt erop dat Ronson het 'Valerie'-recept met enkele zeer kleine aanpassingen nogmaals de stoofpot in gemieterd heeft. Normaliter is dat niet aan te bevelen bij succesformules, maar ditmaal smaakt het mij juist beter dan 'Valerie', dat me altijd heeft tegengestaan vanwege de onnozel overvloedige opgetogenheid.

Curtis Harding - Time

Als ik dan toch bezig ben, hier nog wat nieuwe neo-soul:

Ash Leone - Terracotta Walls

Verdorie nu zit ik waarschijnlijk een dag te denken aan wie haar klank me sterk doet denken. Lijkt een beetje op Cleo Sol, maar dat is volgens mij niet wie ik ik zoek.
Hoe dan ook. EP-tje om even te checken die Ash Leone.

KIRBY - The Man

Gabriel Jacoby - Be Careful

Don West - What Turns You On

Gast
geplaatst: vandaag om 19:34 uur

geplaatst: vandaag om 19:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.