Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2017, 20:45 uur
Ik dacht dat je doelde op het feit dat ik Boef had genoemd in dit topic.
0
Onweerwolf
Gretz schreef:
Ach ja, het is maar hoe humoristisch je ze vindt. De een vindt deze gimmick erg leuk, de ander enorm flauw.
Edit: vergelijkbaar met Zij Maakt het Verschil en Mag Ik Dan Bij Jou, wordt ook zo'n soort gimmick toegepast.
(quote)
Ach ja, het is maar hoe humoristisch je ze vindt. De een vindt deze gimmick erg leuk, de ander enorm flauw.
Edit: vergelijkbaar met Zij Maakt het Verschil en Mag Ik Dan Bij Jou, wordt ook zo'n soort gimmick toegepast.
Ik zie de overeenkomst niet.
0
Nee, ik las toevallig de discussie bij Boefs nieuwe album, wat weer wat inspiratie opleverde.

0
geplaatst: 21 april 2017, 20:47 uur
Die van Frank Boeijen moet zijn: "de woorden die bij jou horen".
0-2
0-2
0
Misterfool
geplaatst: 21 april 2017, 20:47 uur
0-3
Wat is er bovendien mis met die tekst uit kronenburg park?
Wat is er bovendien mis met die tekst uit kronenburg park?
0
geplaatst: 21 april 2017, 20:53 uur
Ze maken allemaal gebruik van een ellenlange opsomming om hun punt te maken.
0
Misterfool
geplaatst: 21 april 2017, 20:59 uur
Meh, het is bij die heren vooral een wedstrijdje, hoe kunnen we het nummer zo negatief mogelijk uitleggen. Het is overigens tegelijkertijd best wel grappig (ik moet haast een beetje aan de humor van Yathzee van Zero Punctuation denken) als het doelbewust zo is. Het overtuigd mij echter nog steeds allerminst.
1
Misterfool
geplaatst: 21 april 2017, 21:03 uur
2-0
Eens met Luigifort
En ik ben nota bene zeker niet de grootste fan van politieke correctheid.
Eens met Luigifort
En ik ben nota bene zeker niet de grootste fan van politieke correctheid.
0
geplaatst: 21 april 2017, 21:05 uur
Misterfool schreef:
Meh, het is bij die heren vooral een wedstrijdje, hoe kunnen we het nummer zo negatief mogelijk uitleggen. Het is overigens tegelijkertijd best wel grappig (ik moet haast een beetje aan de humor van Yathzee van Zero Punctuation denken) als het doelbewust zo is. Het overtuigd mij echter nog steeds allerminst.
(quote)
Niet mee eens. Ik ben het weliswaar niet altijd met ze eens, maar ik vind ze over het algemeen erg scherp (pun unintended), plus dat ze het ook altijd aangeven als ze dingen wél goed vinden.
* denotes required fields.