Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2017, 21:06 uur
0-3
De aarde is afgeplat aan de noord- en zuidzijde. Dat leren ze al op de basisschool verdorie.
De aarde is afgeplat aan de noord- en zuidzijde. Dat leren ze al op de basisschool verdorie.
0
geplaatst: 21 april 2017, 21:07 uur
0-4
Ik stel me altijd voor hoe dat gaat als hij aan iemand gaat vertellen dat de aarde niet meer rond is in de vorm van een heel serieus gesprek. Echt een hilarische tekst.
Ik stel me altijd voor hoe dat gaat als hij aan iemand gaat vertellen dat de aarde niet meer rond is in de vorm van een heel serieus gesprek. Echt een hilarische tekst.
0
geplaatst: 21 april 2017, 21:08 uur
Hij gaat overigens verder met 'de vogels niet meer vliegen en de zon niet langer schijnt'. Dat laatste is natuurlijk onmogelijk om aan iemand te vertellen als het waar is. 

0
geplaatst: 21 april 2017, 21:09 uur
Mwoah, gewoon een metafoor voor absoluut lijkende zekerheden die wegvallen. Vind deze tekst best meevallen. Borsato heeft tientallen ergere regels.
0
geplaatst: 21 april 2017, 21:11 uur
1-0 Dè kromme tenen regel uit het Doe Maar oeuvre, dat is erger dan die onzinrap
0
Misterfool
geplaatst: 21 april 2017, 21:13 uur
Uit welk nummer komt die eerste quote, want zonder context is het wat lastig te beoordelen.
Doe Maar is mijn ding niet zo, dus ik weet het niet uit mijn hoofd.
Doe Maar is mijn ding niet zo, dus ik weet het niet uit mijn hoofd.
1
geplaatst: 21 april 2017, 21:14 uur
Hij komt uit Macho (destijds hun afscheidssingle), maar is ook in context echt een misser.
1
geplaatst: 21 april 2017, 21:15 uur
Misterfool schreef:
Uit welk nummer komt die eerste quote, want zonder context is het wat lastig te beoordelen.
Doe maar is mijn ding niet zo, dus ik weet het niet uit mijn hoofd.
Doe maar is mijn ding niet zo, dus ik weet het niet uit mijn hoofd. http://lmgtfy.com/?q=was+ik+maar+een+vrouw+dan+breide+ik+met+jou
0
Misterfool
geplaatst: 21 april 2017, 21:16 uur
Och och, Arrie wat voel je je ook weer bijdehand vandaag.
. Ja, ik had het kunnen googlen, nou blij. pfff.
. Ja, ik had het kunnen googlen, nou blij. pfff.
0
Misterfool
geplaatst: 21 april 2017, 21:40 uur
2-1
Mischien toch eens wat van de Jeugd van tegenwoordig beluisteren.
.
De betreffende quote is een infantiele grap, maar ik kan er wel om lachen.
Mischien toch eens wat van de Jeugd van tegenwoordig beluisteren.
. De betreffende quote is een infantiele grap, maar ik kan er wel om lachen.
0
geplaatst: 21 april 2017, 21:42 uur
* denotes required fields.