MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)

zoeken in:
0-3

De aarde is afgeplat aan de noord- en zuidzijde. Dat leren ze al op de basisschool verdorie.

0-4

Ik stel me altijd voor hoe dat gaat als hij aan iemand gaat vertellen dat de aarde niet meer rond is in de vorm van een heel serieus gesprek. Echt een hilarische tekst.

Hij gaat overigens verder met 'de vogels niet meer vliegen en de zon niet langer schijnt'. Dat laatste is natuurlijk onmogelijk om aan iemand te vertellen als het waar is.

0-5 ik vind die eerste best oké eigenlijk.

Mwoah, gewoon een metafoor voor absoluut lijkende zekerheden die wegvallen. Vind deze tekst best meevallen. Borsato heeft tientallen ergere regels.

1-0 Dè kromme tenen regel uit het Doe Maar oeuvre, dat is erger dan die onzinrap

Misterfool
1-2

2-2

Vanwege het seksisme.

3-2

Misterfool
Uit welk nummer komt die eerste quote, want zonder context is het wat lastig te beoordelen. Doe Maar is mijn ding niet zo, dus ik weet het niet uit mijn hoofd.

Hij komt uit Macho (destijds hun afscheidssingle), maar is ook in context echt een misser.

Ik zie een weirde synthese tussen deze teksten...

4-2

Misterfool schreef:
Uit welk nummer komt die eerste quote, want zonder context is het wat lastig te beoordelen. Doe maar is mijn ding niet zo, dus ik weet het niet uit mijn hoofd.

http://lmgtfy.com/?q=was+ik+maar+een+vrouw+dan+breide+ik+met+jou

Misterfool
Och och, Arrie wat voel je je ook weer bijdehand vandaag. . Ja, ik had het kunnen googlen, nou blij. pfff.

Onweerwolf
4-4

1-0 Ewbankjeuk

Onweerwolf
1-1

Is dat De Jeuk Van Tegenwoordig?

Misterfool
2-1

Mischien toch eens wat van de Jeugd van tegenwoordig beluisteren. .
De betreffende quote is een infantiele grap, maar ik kan er wel om lachen.

4-1

Niks mis met die tweede, ik heb een soortgelijk probleem

Misterfool
1-0

2-0

OMFG

3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 07:22 uur

geplaatst: vandaag om 07:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.