Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:39 uur
0-5
Ik vind de 'maar alleen is maar alleen' al tenenkrommend genoeg.
Ik vind de 'maar alleen is maar alleen' al tenenkrommend genoeg.

0
geplaatst: 19 april 2017, 20:40 uur
Arrie schreef:
Ik kom er zojuist toevallig achter dat de correcte tekst 'de zekerheid' is.
Ik kom er zojuist toevallig achter dat de correcte tekst 'de zekerheid' is.
Weet je het zeker?
Christiaan Hof - Alleen Is Maar Alleen (Officiele Videoclip) - YouTubeIk vind hem wel onduidelijk articuleren. Misschien dat je wel gelijk hebt hoor.
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:40 uur
Twee is een cabaretliedje, dit is bedoeld als humor. Ik lach niet, maar het is toch een verzachtende omstandigheid.
1-2
1-2
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:41 uur
Gretz schreef:
Weet je het zeker?
Christiaan Hof - Alleen Is Maar Alleen (Officiele Videoclip) - YouTube
Ik vind wel onduidelijk articuleren. Misschien dat je wel gelijk hebt hoor.
(quote)
Weet je het zeker?
Christiaan Hof - Alleen Is Maar Alleen (Officiele Videoclip) - YouTubeIk vind wel onduidelijk articuleren. Misschien dat je wel gelijk hebt hoor.
Ik zag het eerst op een tekstensite, toen heb ik het beluisterd en ik hoorde er echt geen 'on'-klank in terug. Ik ga het niet nog een keer beluisteren.
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:41 uur
2-2 wat Kramer zegt. In een grijs verleden ook fan geweest van die 2. ☺️
1
geplaatst: 19 april 2017, 20:42 uur
Gretz schreef:
Je bedoelt: een donker verleden?

0
geplaatst: 19 april 2017, 20:42 uur
Porcupine Head schreef:
0-2 wat bedoelen ze hier in vredesnaam mee????
In het kader van het hele lied is het iets helderder en klopt het op z'n minst grammaticaal. Zo'n losse regel raakt natuurlijk kant noch wal.0-2 wat bedoelen ze hier in vredesnaam mee????
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:43 uur
Arrie schreef:
Ik zag het eerst op een tekstensite, toen heb ik het beluisterd en ik hoorde er echt geen 'on'-klank in terug. Ik ga het niet nog een keer beluisteren.
(quote)
Ik ben uitgegaan van 'onzekerheid' omdat ik dat er zelf het meest in terug hoor. Misschien moeten we stemmen voor de volgende ronde, dan pas ik de tekst evt. aan.

0
geplaatst: 19 april 2017, 20:44 uur
Kramer schreef:
(quote)
In het kader van het hele lied is het iets helderder en klopt het op z'n minst grammaticaal. Zo'n losse regel raakt natuurlijk kant nog wal. *noch
Ik vind die complete tekst echt tenenkrommend en dat het als humor bedoeld is, verzacht voor mij niks. Bovendien bedoelt Gers het ook allemaal niet zo serieus, volgens mij.
0
1
Gretz schreef:
Ik ben uitgegaan van 'onzekerheid' omdat ik dat er zelf het meest in terug hoor. Misschien moeten we stemmen voor de volgende ronde, dan pas ik de tekst evt. aan.
(quote)
Dan moet iedereen ernaar luisteren. Sadist!
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:46 uur
Kramer schreef:
(quote)
In het kader van het hele lied is het iets helderder en klopt het op z'n minst grammaticaal. Zo'n losse regel raakt natuurlijk kant nog wal. Ja, voor sommige regels is het wel handig om de context te kennen. Ik heb geprobeerd om de nominaties redelijk kort te houden, dat speelt gemakkelijker wel dan hele lappen songtekst.
0
geplaatst: 19 april 2017, 21:04 uur
Snap ik ook wel weer, maar het kan helpen als mensen bij het stemmen de context van het hele nummer in overweging nemen. Daarom dus toch even naar De Kast luisteren, GrafGantz
.
.
0
geplaatst: 19 april 2017, 21:20 uur
Hij is nog geseald en dat blijft voorlopig zo. Of wil iemand m overnemen? Mag ook.
0
geplaatst: 19 april 2017, 21:21 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Hij is nog geseald en dat blijft voorlopig zo. Of wil iemand m overnemen? Mag ook. Ik geloof er geen reet van dat ie nog geseald is

1
geplaatst: 19 april 2017, 21:28 uur
3-4 geinige KO
en mijn hemel wat een ellende is er op ons losgelaten in de loop der jaren...
en mijn hemel wat een ellende is er op ons losgelaten in de loop der jaren...
1
geplaatst: 19 april 2017, 21:30 uur
4-4 ik vind het eigenlijk best geinig gevonden; super - loodvrij
Er doen vooral veel wanstaltige nummers mee maar sommige stukjes tekst an sich (Volumia bijv.) zijn helemaal niet zo beroerd.
'Niemand weet waarom de zon nog schijnt' zou ook zomaar van Spinvis of Eefje de V. kunnen zijn.
Er doen vooral veel wanstaltige nummers mee maar sommige stukjes tekst an sich (Volumia bijv.) zijn helemaal niet zo beroerd.
'Niemand weet waarom de zon nog schijnt' zou ook zomaar van Spinvis of Eefje de V. kunnen zijn.
0
geplaatst: 19 april 2017, 21:44 uur
Tot de 5, 1 verschil. Dus V&K zijn door.
15.
http://i.share.pho.to/69e98ac5_o.jpeg
vs.
http://i.share.pho.to/35594ca8_o.jpeg
15.
http://i.share.pho.to/69e98ac5_o.jpeg
vs.
http://i.share.pho.to/35594ca8_o.jpeg
* denotes required fields.