Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2017, 21:47 uur
0
geplaatst: 19 april 2017, 21:47 uur
Edgar18 schreef:
Er doen vooral veel wanstaltige nummers mee maar sommige stukjes tekst an sich (Volumia bijv.) zijn helemaal niet zo beroerd.
'Niemand weet waarom de zon nog schijnt' zou ook zomaar van Spinvis of Eefje de V. kunnen zijn.
Er doen vooral veel wanstaltige nummers mee maar sommige stukjes tekst an sich (Volumia bijv.) zijn helemaal niet zo beroerd.
'Niemand weet waarom de zon nog schijnt' zou ook zomaar van Spinvis of Eefje de V. kunnen zijn.
Haha, daar ben ik het uiteraard niet mee eens. Ik denk dat de Spinvisser zich kapot zou schamen voor zo'n tekst. Mocht je je willen laten overtuigen van de misser die XdB maakt zou ik zeker de Snijtafel-aflevering nog even bekijken.
0
geplaatst: 19 april 2017, 21:48 uur
1-0
Die tweede is wel grappig. Die eerste zijn zeker Veldhuis en Kemper?
Die tweede is wel grappig. Die eerste zijn zeker Veldhuis en Kemper?
1
geplaatst: 19 april 2017, 21:49 uur
Gretz schreef:
Haha, daar ben ik het uiteraard niet mee eens. Ik denk dat de Spinvisser zich kapot zou schamen voor zo'n tekst. Mocht je je willen laten overtuigen van de misser die XdB maakt zou ik zeker de Snijtafel-aflevering nog even bekijken.
(quote)
Smaken verschillen, maar een Spinvis-tekst is ook zo geschreven hoor.
Heb er wel eens een wedstrijd mee gewonnen bij 3voor12.
0
geplaatst: 19 april 2017, 21:52 uur
herman schreef:
Heb er wel eens een wedstrijd mee gewonnen bij 3voor12.
(quote)
Heb er wel eens een wedstrijd mee gewonnen bij 3voor12. Ik geloof dat er al een paar Spinvis-tekstregels meedoen.
Mocht je een van zijn teksten tenenkrommend slecht vinden, dan mag die uiteraard ook nog genomineerd worden.
0
geplaatst: 19 april 2017, 21:58 uur
3-1
De makers van die eerste hebben tenminste nog door dat hun tekst slecht is, althans, dat hoop ik.
De makers van die eerste hebben tenminste nog door dat hun tekst slecht is, althans, dat hoop ik.
* denotes required fields.