MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)

zoeken in:

0-1

Misterfool
0-2

1-2

Ligt het aan mij of ga je toch automatisch ook een beetje het nummer zelf meewegen?

2-2

Scorpion_21 schreef:

Ligt het aan mij of ga je toch automatisch ook een beetje het nummer zelf meewegen?

Ja, het is bijna onmogelijk om dat compleet los van elkaar te zien. Je voorkeur of afkeur van een artiest of nummer heb je nu eenmaal. We kunnen niet helemaal klinisch naar de teksten kijken. Maar dat hoeft ook niet, het is immers maar een spelletje.

GrafGantz schreef:
4-5

Die eerste is fokking geniaal. Bitches.

Ik dacht al bijna dat het aan mij lag.

Heerlijke K.O. trouwens!

2-3

johannesA
2-4

3-6

De eerste is een slechte limerick, de tweede kan ik nog hebben.

1-0

2-3

3-3

johannesA
4-4

4-5

Beiden niet eens zo slecht, maar die tweede klinkt gewoon net iets te fout, zeker als het gezongen wordt door een man met zo'n pedosnorretje.

Beide van XdB. Die eerste is net wat tenenkrommender dan de volgende uit de 'niemand-weet-waarom-reeks'

1-0

2-0

3-0

johannesA
4-0

4-1

0-1 dit hoef ik niet uit te leggen

Gast
geplaatst: vandaag om 09:41 uur

geplaatst: vandaag om 09:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.