Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2017, 15:40 uur
Hij zingt trouwens 'schoenen zijn gejat' in plaats van 'm'n schoenen zijn gejat'.
0
geplaatst: 3 mei 2017, 16:22 uur
Arrie schreef:
Hij zingt trouwens 'schoenen zijn gejat' in plaats van 'm'n schoenen zijn gejat'.
Nee, Paskal slikt m'n half in, waardoor je het niet heel duidelijk hoort.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat deze songtekst overal op het internet verkeerd is weergeven.
0
geplaatst: 3 mei 2017, 16:35 uur
Gretz schreef:
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat deze songtekst overal op het internet verkeerd is weergeven.
(quote)
Geen idee wat de rest van het internet erover zegt, maar ik heb het zelf nog even gecheckt, juist omdat ik zeker wilde zijn dat er niet nog een half ingeslikte 'm'n' was voor ik een dergelijke opmerking maak. Maar die kan ik echt niet ontdekken.
En dat is best voor te stellen. Die sites nemen het namelijk allemaal van elkaar over. Heb wel eerder gehad dat ik op zoek was naar een songtekst en overal precies dezelfde foute songtekst stond.
0
geplaatst: 3 mei 2017, 16:42 uur
Oké, het betreffende stukje uit Holiday in Spain nog eens meerdere keren achter elkaar nauwkeurig beluisterd, en misschien is er nog een heel klein flardje van de 'm', maar het is echt minimaal. In de liveversie hoor je het iets duidelijker. Ik zou zeggen dat ie hem in de studioversie niet half inslikt maar voor 90%. 

0
geplaatst: 3 mei 2017, 16:46 uur
Arrie schreef:
Oké, het betreffende stukje uit Holiday in Spain nog eens meerdere keren achter elkaar nauwkeurig beluisterd, en misschien is er nog een heel klein flardje van de 'm', maar het is echt minimaal. In de liveversie hoor je het iets duidelijker. Ik zou zeggen dat ie hem in de studioversie niet half inslikt maar voor 90%.
Haha, misschien moeten we het eens aan Paskal zelf vragen. Maar dit soort onduidelijkheden kom je wel vaker tegen. Soms is het gewoon moeilijk verstaanbaar wat ze nu precies zingen. Zie ook dat nummer van Nou En.
Arrie schreef:
En dat is best voor te stellen. Die sites nemen het namelijk allemaal van elkaar over. Heb wel eerder gehad dat ik op zoek was naar een songtekst en overal precies dezelfde foute songtekst stond.
Dat gebeurt vaak wel ja, want mensen gaan een songtekst niet nogmaals overtypen als ze hem ook kunnen googelen.
0
geplaatst: 3 mei 2017, 17:20 uur
4-4
Ik ken dit grietje niet, maar dit lijkt me een potentiele KO-winnaar...
Ik ken dit grietje niet, maar dit lijkt me een potentiele KO-winnaar...
* denotes required fields.