MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)

zoeken in:

1-4

1-1
Het vervolg van die tweede maakt het nog wel een tikkie erger.

1-4

Kramer schreef:
1-2, die tweede is prima.

Kun je hem aan mij uitleggen? Ik heb er nooit wat van begrepen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Geen idee maar ik vind de zin, de volledige tekst alsmede het nummer uitstekend.

Hier ben ik het wel een beetje mee eens.

Ja maar ho effe, die tweede is een halverwege afgekapt, waardoor hij nog achterlijker lijkt (vervolg: "...en zo / zou ik jou het liefste houden.").

Maar goed, hoe dan ook is het een potentiële winnaar van deze competitie.

1-1

Teunnis schreef:
(quote)

Kun je hem aan mij uitleggen? Ik heb er nooit wat van begrepen.
Woord voor woord uitleggen lukt me niet, het blijft immers BLØF. Ik beschouw dit fragment als een dichterlijke situatieschets van de plek in Spanje waar de ik-figuur terecht komt. De vliegtuigstoelen doen mij ook in het duister tasten (praat hij over het vliegtuig waar hij in zit? Of over één of andere hipsterstrandtent waar je tequila uit een bloempot kan drinken in een oude vliegtuigstoel?) maar het vervolg, met de akelige sfeertjes met onderhuidse (metrisch nogal krukkig ingefrommelde) bijbedoelingen en vooral de vermeende celebrities die je overal kan tegenkomen maar in werkelijkheid nooit ziet, vind ik behoorlijk scherp omschreven. Neem ik dit topic te serieus? Misschien.

Dank voor de uitgebreide poging, maar ik snap er nog steeds geen snars van Maar goed, ik was op school ook al niet heel goed in poëzie analyseren.

Deze zijn allebei om hele verschillende redenen echt heel erg kut.

1-2

Ik probeer ook maar wat joh.

1-3

Bij de tweede had ‘en zo’ beter weg gelaten kunnen worden. Of de hele zin had geplaatst moeten worden. Hoe dan ook, het blijft wanstaltig.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:50 uur

geplaatst: vandaag om 07:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.