MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)

zoeken in:

3-4 toch wel duidelijk

Over de tweede zou je tenminste nog even kunnen nadenken wat ze bedoelen. Áls je dat zou willen.

5-5

6-5

Eerlijke? Dus niet eerlijk, of eerlijker? Wauw... (Even gecheckt en ja: hij zingt het ook echt)

5-0

5-1

De eerste is gewoon een (bewuste) taalfout, verder is het een mededeling. Van de tweede snap ik simpelweg niet wat er bedoeld wordt.

Nouja, los van de (bewuste) taalfout, is het ook een holle frase waarvan ik rode vlekken in mijn nek krijg, pukkels op mijn ledematen en eczeem op nog ongemakkelijkere plekken.
Eerlijk, respect, carpe diem, mensen-mens, brrrr!

1-0

Snap niet waarom die tweede hier meedoet?

3-0

Van die tweede snap ik ook niet wat die hier doet. Ik dacht eigenlijk ook dat die in ronde 1 gesneuveld was. Blijkbaar niet dus.

Jelle78 schreef:
Van de tweede snap ik simpelweg niet wat er bedoeld wordt.
Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet wat ik me moet voorstellen bij ‘een eerlijk(e) leven’.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:38 uur

geplaatst: vandaag om 20:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.