MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)

zoeken in:

Die eerste vind ik eigenlijk helemaal niet zo slecht.
De tweede wel. En niet zo'n beetje ook. Dus:

0-4. Met stip.

0-5

Die eerste is best mooi eigenlijk. De uitzondering die de regel bevestigd dus.

0-6

0-2

1-2

FrodoK schreef:
Die eerste vind ik eigenlijk helemaal niet zo slecht.
Sterker nog, toen dit nummer op de radio op de achtergrond aanstond en ik me er lichtelijk aan stoorde (want ik hekelde Bløf behoorlijk) terwijl ik met een collega stond te praten, kreeg ik letterlijk kippenvel op mijn armen toen de crux van de tekst halverwege het lied werd gezongen: "een mooie dag... voor de dood".
"Fok me, kippenvel?? Door Bløf? Wat overkomt me nu?" Ik schrok me het apezuur en het gesprek met mijn collega stokte abrupt. Die zag ik totaal niet aankomen. Twintig jaar na dato kan ik me nóg dat moment voor de geest halen. Wat mij betreft dus ook de meest misplaatste songtekst in dit spelletje. Prachtig onverwacht omslagpunt in de tekst: zeker als je 'em niet zag aankomen.

1-3

2-3 maar dit was een waardige finale geweest.

3-3

4-3 Met pijn in het hart.

4-4

6-5

7-5 met afstand

1-2

4-2

5-3

6-4

2-0

3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 00:08 uur

geplaatst: vandaag om 00:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.