MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)

zoeken in:

Die tweede is natuurlijk infantiel, maar kan iemand me de eerste uitleggen? Afgezien van de eerste drie woorden heb ik namelijk geen flauw idee waar dit over gaat.

Onweerwolf
Kramer schreef:
Die tweede is natuurlijk infantiel, maar kan iemand me de eerste uitleggen? Afgezien van de eerste drie woorden heb ik namelijk geen flauw idee waar dit over gaat.

De ik-persoon breekt in dit nummer met voldoen aan de verwachtingen die anderen van hem hebben en laat zien wie hij werkelijk is en/of wat hij werkelijk wil. De schijn wordt dus niet langer opgehouden en hij voelt dus ook niet meer het venijn van die gemene schijn.

Zoiets? Ik heb dit nummer toch altijd wel vrij duidelijk gevonden eigenlijk. Maar goed, ik snap de teksten van BLØF doorgaans ook prima en daar hebben ook hele volksstammen moeite mee.

Na deze uitleg wil ik mijn stem graag wijzigingen. Hoewel ik de tekst van Van Dik Hout vaag en pretentieus blijf vinden, zit er ten minste nog een diepere betekenis achter. En na de uitleg van Onweerwolf snap ik die ook nog. De tweede is simpelweg infantiel en inhoudsloos op een niet grappige manier.

7-8

Echt sinds musicfriiek is Van dik hout al door. Alles erna telt niet. We gaan tot 6.

Gretz schreef:
Ronde 3. Tot de 6, 2 verschil

De 24u is nu toch wel voorbij?

Ik dacht dat die teef Gretz moest loten, maar blijkbaar zijn er nog battles Iedereen staat scherp zo te zien.

24. https://i.ibb.co/Bj75L14/Rood-6.jpg vs. https://i.ibb.co/p1CLZKT/Dat-Ik-Je-Mis-2.jpg

1-0

Ik vind dit eigenlijk allebei best prima teksten. Zeker in het licht van wat er al voorbij is gekomen.

3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 15:34 uur

geplaatst: vandaag om 15:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.