Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 15:12 uur
Ronde 5. Tot de 8, 2 verschil
Loting is hier te vinden:
2023 - De W van Wanstaltig (K.O.) - Ronde 5 | nopaste | share your clipboard
Nog in de race:
Bløf 5
Veldhuis & Kemper 1
John Ewbank/Koningslied 1
Marco B 2
Bizzey 1
Ali B 1
Racoon 1
Maaike Ouboter 1
Anita & Ed 1
Volumia/Xander 1
Vader Abraham 1
Loting is hier te vinden:
2023 - De W van Wanstaltig (K.O.) - Ronde 5 | nopaste | share your clipboard
Nog in de race:
Bløf 5
Veldhuis & Kemper 1
John Ewbank/Koningslied 1
Marco B 2
Bizzey 1
Ali B 1
Racoon 1
Maaike Ouboter 1
Anita & Ed 1
Volumia/Xander 1
Vader Abraham 1
1
geplaatst: 16 augustus 2023, 15:49 uur
"Mijn hersens niet mijn herder" vind ik best wel een mooie omschrijving van onbeheersbare geilheid.
Dubbele ontkenning is lastig te begrijpen en staat ook lelijk.
2-2
Dubbele ontkenning is lastig te begrijpen en staat ook lelijk.
2-2
1
geplaatst: 16 augustus 2023, 19:40 uur
EvilDrSmith schreef:
"Mijn hersens niet mijn herder" vind ik best wel een mooie omschrijving van onbeheersbare geilheid.
Ik had hier tot op heden absoluut geen metafoor voor geilheid (of überhaupt voor iets) in gezien. Weet niet of dat aan mij of aan jou ligt

0
geplaatst: 16 augustus 2023, 19:44 uur
EvilDrSmith schreef:
Titmeister schreef:
Ik had hier tot op heden absoluut geen metafoor voor geilheid (of überhaupt voor iets) in gezien. Weet niet of dat aan mij of aan jou ligt
Ik neem van harte alle associaties en metaforen voor mijn rekening. Ondanks dat jouw naam toch ook enige reputatie suggereert. Ik had hier tot op heden absoluut geen metafoor voor geilheid (of überhaupt voor iets) in gezien. Weet niet of dat aan mij of aan jou ligt

1
geplaatst: 16 augustus 2023, 19:52 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
(quote)
Ik neem van harte alle associaties en metaforen voor mijn rekening. Ondanks dat jouw naam toch ook enige reputatie suggereert.
Haha, het onderwerp heeft zeker mijn interesse, maar mijn username komt van mijn (vroegere) bijnaam en is gebaseerd op mijn achternaam (Tit)

* denotes required fields.