Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
3
geplaatst: 18 augustus 2023, 15:45 uur
Songtekst twee (De Chinees) net even opgezocht. De zin voorafgaande aan die hierboven had in dit spelletje ook hoge ogen kunnen gooien.
‘Een Chinees ziet maar de helft van onze wereld, want hij heeft zijn oogjes bijna helemaal dicht. We willen hiermee helemaal niks zeggen, maar het is toch wel een heel grappig gezicht.
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 16:26 uur
5-4
Deze battle is inderdaad om te janken. Maar Anita & Ed mogen wat mij betreft die finale wel halen. Liefst tegen Vader Abraham of Bizzey.
Deze battle is inderdaad om te janken. Maar Anita & Ed mogen wat mij betreft die finale wel halen. Liefst tegen Vader Abraham of Bizzey.
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 17:40 uur
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 21:30 uur
0
geplaatst: 19 augustus 2023, 00:11 uur
Ik moet toegeven dat ik inmiddels wel de onnozele grap van die tweede tekst begin in te zien.
Al kreeg ik er in eerste instantie koppijn van.
"...en vind jezelf maar in m'n mannenhart" gaf de doorslag.
Je zal dat maar met droge ogen en zonder in een ongemakkelijke lachbui te vervallen avond aan avond tegenover duizenden mensen moeten zingen. Ik zou me kapot schamen. Poor Pascal...
7-0
Al kreeg ik er in eerste instantie koppijn van.
"...en vind jezelf maar in m'n mannenhart" gaf de doorslag.
Je zal dat maar met droge ogen en zonder in een ongemakkelijke lachbui te vervallen avond aan avond tegenover duizenden mensen moeten zingen. Ik zou me kapot schamen. Poor Pascal...
7-0
0
geplaatst: 19 augustus 2023, 09:23 uur
2-3
Ik zie echt niet wat er zo wanstaltig moet zijn aan de tweede. Ik laat dan de e achter eerlijk voor het gemak even weg. Dan staat er toch dat Ali vind dat iedereen recht heeft op een leven zonder leugen en bedrog. Dat is toch niet zo raar?
Ik zie echt niet wat er zo wanstaltig moet zijn aan de tweede. Ik laat dan de e achter eerlijk voor het gemak even weg. Dan staat er toch dat Ali vind dat iedereen recht heeft op een leven zonder leugen en bedrog. Dat is toch niet zo raar?
3
geplaatst: 19 augustus 2023, 10:15 uur
Jelle78 schreef:

Iedereen heeft recht op een eerlijke mening:
2-4
2
geplaatst: 19 augustus 2023, 10:24 uur
Jelle78 schreef:
Ik laat dan de e achter eerlijk voor het gemak even weg.
Ik laat dan de e achter eerlijk voor het gemak even weg.
Had Ali dat maar gedaan.
1
geplaatst: 19 augustus 2023, 10:50 uur
Ik heb die twee zinnen nu al voor de 343ste keer gelezen en ik snap er nog steeds niets van
0
geplaatst: 19 augustus 2023, 11:15 uur
jordidj1 schreef:
en ik snap er nog steeds niets van
en ik snap er nog steeds niets van
Eyo hoe zou het nog zijn op de Balkan?
0
geplaatst: 20 augustus 2023, 08:42 uur
Eerlijk is eerlijke, ik laat de spanning nog even leven.
5-6
5-6
* denotes required fields.