MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)

zoeken in:
Songtekst twee (De Chinees) net even opgezocht. De zin voorafgaande aan die hierboven had in dit spelletje ook hoge ogen kunnen gooien.
‘Een Chinees ziet maar de helft van onze wereld, want hij heeft zijn oogjes bijna helemaal dicht. We willen hiermee helemaal niks zeggen, maar het is toch wel een heel grappig gezicht.

5-4

Deze battle is inderdaad om te janken. Maar Anita & Ed mogen wat mij betreft die finale wel halen. Liefst tegen Vader Abraham of Bizzey.

EvilDrSmith schreef:
Finalewaardige battle.

Absoluut

6-4

1-0

Die tweede valt best mee.

4-0

Die tweede is fakking goud. Of niet dan, jordidj1?

Ik moet toegeven dat ik inmiddels wel de onnozele grap van die tweede tekst begin in te zien.
Al kreeg ik er in eerste instantie koppijn van.

"...en vind jezelf maar in m'n mannenhart" gaf de doorslag.
Je zal dat maar met droge ogen en zonder in een ongemakkelijke lachbui te vervallen avond aan avond tegenover duizenden mensen moeten zingen. Ik zou me kapot schamen. Poor Pascal...

7-0

2-3

Ik zie echt niet wat er zo wanstaltig moet zijn aan de tweede. Ik laat dan de e achter eerlijk voor het gemak even weg. Dan staat er toch dat Ali vind dat iedereen recht heeft op een leven zonder leugen en bedrog. Dat is toch niet zo raar?

Jelle78 schreef:

Ik zie echt niet wat er zo wanstaltig moet zijn aan de tweede. Ik laat dan de e achter eerlijk voor het gemak even weg. Dan staat er toch dat Ali vind dat iedereen recht heeft op een leven zonder leugen en bedrog. Dat is toch niet zo raar?

Iedereen heeft recht op een eerlijke mening:

2-4

Jelle78 schreef:
Ik laat dan de e achter eerlijk voor het gemak even weg.

Had Ali dat maar gedaan.

Johnny Marr schreef:
Die tweede is fakking goud. Of niet dan, jordidj1?

Ik heb die twee zinnen nu al voor de 343ste keer gelezen en ik snap er nog steeds niets van

jordidj1 schreef:
en ik snap er nog steeds niets van

Eyo hoe zou het nog zijn op de Balkan?

5-5, jemig dat dit spannend is…

Eerlijk is eerlijke, ik laat de spanning nog even leven.
5-6

Gast
geplaatst: vandaag om 11:08 uur

geplaatst: vandaag om 11:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.