menu

Muziek / Muziekgames / 10 artiesten, waarvan ik er 1 niet live zag (raadspel)

zoeken in:
avatar van Gretz
Judas Priest

avatar van Ward
Mastodon

avatar van Johnny Marr
jordidj1 schreef:
Black Sabbath

Mis. Black Sabbath zag ik vorig jaar op Graspop 2016 tijdens één van hun allerlaatste shows. Was best leuk om eens te zien, maar Ozzy was erg zwak bij stem.

avatar van Johnny Marr
Gretz schreef:
Judas Priest

Priest zag ik eenmalig tijdens hun vele Graspop-passages. Ik was erbij in 2011. Was een erg leuke show met vooral een goede setlist met 3 (!) encores.

Judas Priest Concert Setlist at Graspop Metal Meeting 2011 on June 25, 2011 | setlist.fm

avatar van Johnny Marr
Ward schreef:
Mastodon

Ik was vroeger een fervent bezoeker van het Graspop-festival, nu is het wat geminderd, maar ook Mastodon heb ik gezien op dit festival. Het was dezelfde editie als die van Priest trouwens, 2011 dus. Helaas kende ik de band toen absoluut nog niet goed, terwijl ik nu vrij groot fan geworden ben. De setlist ziet er goed uit maar ik kan me vrij weinig herinneren van het optreden.

Mastodon Concert Setlist at Graspop Metal Meeting 2011 on June 26, 2011 | setlist.fm


avatar van Johnny Marr

Idem. Graspop. Ooit eens gezien daar van de 1000000 keren dat ze daar hebben opgetreden. Vond het niet zo speciaal om eerlijk te zijn.

avatar van ArthurDZ
Iron Maiden ?

avatar van Johnny Marr
ArthurDZ schreef:
Iron Maiden ?

Idem. Graspop. Ooit eens gezien daar van de 1000000 keren dat ze daar hebben opgetreden. Vond het niet zo speciaal om eerlijk te zijn.


avatar van ArthurDZ
Dan is het sowieso Opeth idd, ik twijfelde tussen die twee

avatar van Arno
Steak Number Eight./

avatar van Johnny Marr

Klopt! Met pijn in het hart miste ik ze dit jaar op Graspop wegens Best Kept Secret, alsook Mastodon trouwens. Nog altijd flink balen is dat :/ Wil ze dolgraag eens live aan het werk zien.....

jordidj1 en ArthurDZ posten jullie als groot liefhebbers ook even jullie top 10 in dit topic?

Greatest Hits of #3 (Opeth)!

avatar van Johnny Marr
Arno schreef:
Steak Number Eight./

De streekgenoten van Steak Number Eight heb ik al een stuk of vier keer aan het werk gezien, o.a. in plaatselijke jeugdhuizen en ook eens op LeffingeLeuren festival. Altijd dikke fun trouwens met de mannen van SN8, erg prettige liveband om eens goed door te beuken!

avatar van Arno
Opeth is net de enige band uit het lijstje die ik wél al gezien heb.

avatar van jordidj1
Johnny Marr schreef:
(quote)

Klopt! Met pijn in het hart miste ik ze dit jaar op Graspop wegens Best Kept Secret, alsook Mastodon trouwens. Nog altijd flink balen is dat :/ Wil ze dolgraag eens live aan het werk zien.....

jordidj1 en ArthurDZ posten jullie als groot liefhebbers ook even jullie top 10 in dit topic?

Greatest Hits of #3 (Opeth)!


Ga m'n best doen...

En we gaan van metal door naar dance... Laatste jaren alleen maar naar dance-acts geweest, oeps

Afrojack
Armin van Buuren
Carl Cox
deadmau5
Dimitri Vegas & Like Mike
Joseph Capriati
Martin Garrix
Sven Väth
Swedish House Mafia
Tiësto


avatar van jordidj1


Gezien op Mysteryland afgelopen zomer, toffe set waar hij voornamelijk techno draaide.

avatar van Arno
Swedish House Mafia.

avatar van jordidj1
Arno schreef:
Swedish House Mafia.


Gezien tijdens de One Last Tour in de Ziggo Dome, 2012.

avatar van Johnny Marr
Arno schreef:
Opeth is net de enige band uit het lijstje die ik wél al gezien heb.

I envy you... en, was het goed?? En waar ergens heb je ze gezien?

avatar van dix
dix
Tiësto

avatar van jordidj1
dix schreef:
Tiësto


Jep!

Tiësto heb ik (helaas?) nog nooit gezien. Maar als ik hem ga zien valt het tegen denk ik, omdat zijn oude stijl veel vetter is dan de EDM-stijl die hij nu hanteert.

avatar van Arno
Johnny Marr schreef:
(quote)

I envy you... en, was het goed?? En waar ergens heb je ze gezien?

In de AB in Brussel. Ik geloof dat Watershed net uit was. Geweldige show was dat. Hoogtepunt natuurlijk Deliverance.

avatar van dix
dix
jordidj1 schreef:
(quote)


Jep!

Tiësto heb ik (helaas?) nog nooit gezien. Maar als ik hem ga zien valt het tegen denk ik, omdat zijn oude stijl veel vetter is dan de EDM-stijl die hij nu hanteert.




Nieuw lijstje komt na het weekend.

avatar van Arno
Bump!

avatar van dix
dix
O ja

avatar van dix
dix
Leuk, Tori A en Mark E in één en dezelfde lijst. Schiet u maar

Tori Amos Vorst Nat. Brussel 2003
Tori Amos Vicar street Dublin 2005
Tori Amos Hammersmith Apollo London 2007
Tori Amos Centrum Scene Oslo 2009
Tori Amos Volkshaus Zurich 2014
The Fall De Doelen Rotterdam 1984
The Fall Paradiso Amsterdam 1988
The Fall Paradiso Amsterdam 1993
The Fall LVC Leiden 1999
The Fall Tivoli Utrecht 2013

edit: topic tijdelijk omgedoopt tot 10 optredens waar ik er één niet van zag. Maar om daar nu een moderator mee lastig te vallen...

Tori Amos Vorst Nat. Brussel 2003

avatar van Gretz
Tori Amos Volkshaus Zurich 2014

Gast
geplaatst: vandaag om 14:44 uur

geplaatst: vandaag om 14:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.