Muziek / Muziekgames / Festival Anthems (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2017, 17:29 uur
3-2
Veel beter nummer en veel meer een anthem dus no contest.
Veel beter nummer en veel meer een anthem dus no contest.
0
geplaatst: 23 augustus 2017, 19:46 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Exact. Wat ik verder zelf van het nummer vind doet weinig ter zake. Zo vond ik (quote)
ook een bizarre uitslag. Ik vind One absoluut niet goed maar het is natuurlijk wel een ultiem anthem. Tuurlijk doet dat er wel toe. Zoals in de meeste knock-outs gaat het gewoon om persoonlijke voorkeur. Dus welke van de 2 nummers je het beste vindt. Je bent uiteraard wel vrij om op andere gronden te kiezen, maar dat is aan jou.
Edgar18 schreef:
Volgens mij ook, maar dat lijkt mij niet helemaal de opzet van dit spelletje...
Volgens mij ook, maar dat lijkt mij niet helemaal de opzet van dit spelletje...
De meeste users stemmen op eigen favoriete anthems, niet wat ze denken dat jan en allemaal ervan zouden vinden (daarvoor kun je 3fm raadplegen. Bovendien welk referentiekader neem je dan? In Engeland zijn weer andere nummers populair dan in Nederland en de USA.
En ik ga toch ook niet op U2 stemmen in een andere knock-out omdat ik het de ultieme 80s band vind?
0
geplaatst: 23 augustus 2017, 19:47 uur
3-3 net zo goed een anthem, magisch om deze live te horen op BKS 

0
geplaatst: 23 augustus 2017, 20:32 uur
Gretz schreef:
- Anthems, nummers dus die een heel veld in vervoering kunnen brengen. Ik wil niet te streng zijn, maar bij voorkeur geen songs nomineren waarvan het twijfelachtig is of het wel een anthem is.
Het is je eigen tekst. En hoewel Myth een prima nummer is voldoet het niet aan dit criterium. Maar goed, blijkbaar heb ik de opzet van het spelletje wat verkeerd begrepen. Geen probleem, dan sla ik deze verder gewoon even over. Spelletjes waarin we een favoriet nummer kiezen zijn er w.m.b. al voldoende.- Anthems, nummers dus die een heel veld in vervoering kunnen brengen. Ik wil niet te streng zijn, maar bij voorkeur geen songs nomineren waarvan het twijfelachtig is of het wel een anthem is.
0
geplaatst: 23 augustus 2017, 20:45 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Het is je eigen tekst. En hoewel Myth een prima nummer is voldoet het niet aan dit criterium. Ik zie niet in waarom nummers zoals Myth, Losing You en Another Love dat niet zouden kunnen. Ook dit zijn echte publiekstrekkers die een hele tent in beweging kunnen krijgen. Het hoeven niet altijd harde gitaren of beats te zijn.
0
geplaatst: 23 augustus 2017, 20:47 uur
0
geplaatst: 23 augustus 2017, 20:53 uur
Volgens mij liet Losing You de tent vooral leeg lopen
.
Awesome nummer maar veel teveel niche. Net als Myth en nog wat 'kleintjes' die ik hier door zag gaan. Dat soort nummers brengt een klein aantal trouwe fans in beweging, geen heel veld zoals het geval is bij Metallica, Green Day, Linkin Park, Muse, Underworld, Arcade Fire etc. etc.
.Awesome nummer maar veel teveel niche. Net als Myth en nog wat 'kleintjes' die ik hier door zag gaan. Dat soort nummers brengt een klein aantal trouwe fans in beweging, geen heel veld zoals het geval is bij Metallica, Green Day, Linkin Park, Muse, Underworld, Arcade Fire etc. etc.
0
geplaatst: 23 augustus 2017, 20:55 uur
Nee hoor, de tent was daarvoor al half leeggestroomd. Het zullen wel niet haar grootste fans zijn geweest. 'Losing You' was samen met 'Don't Touch My Hair' juist het absolute hoogtepunt.
0
geplaatst: 23 augustus 2017, 23:13 uur
Gretz schreef:
Nee hoor, de tent was daarvoor al half leeggestroomd.
Dit is precies mijn punt. Festival anthems worden niet voor halflege tenten gespeeld maar voor tienduizenden mensen op een main stage.Nee hoor, de tent was daarvoor al half leeggestroomd.
1
geplaatst: 23 augustus 2017, 23:17 uur
4-6 persoonlijke festival anthems uiteraard. Waarom op songs stemmen die je niks vindt 
Bij Muse ben ik weg dus of het wat doet weet ik niet

Bij Muse ben ik weg dus of het wat doet weet ik niet

0
geplaatst: 24 augustus 2017, 07:49 uur
4-7
Ik ben vorig jaar weggelopen bij Muse omdat ik het niks vond
Ik ben vorig jaar weggelopen bij Muse omdat ik het niks vond

0
geplaatst: 24 augustus 2017, 07:50 uur
22. The Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction vs. LCD Soundsystem - Dance Yrself Clean
0-1
0-1
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 08:43 uur
Gelukkig dat er nog mensen als johan de witt en Titmeister zijn, hebben de mensen met goede smaak toch nog wat ruimte. 

1
geplaatst: 24 augustus 2017, 09:33 uur
JoaMuse schreef:
Gelukkig dat er nog mensen als johan de witt en Titmeister zijn, hebben de mensen met goede smaak toch nog wat ruimte.
Als je jezelf nog iets harder op je borst klopt voor je goede smaak, ben je net zo bombastisch bezig als Muse live

0
geplaatst: 24 augustus 2017, 11:43 uur
Ja, vond hun headlinershow op Lowlands toen ook wat tegenvallen. Vooral veel spektakel, maar qua muzikale uitvoering heb ik een band als Editors stukken hoger zitten.
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 11:48 uur
23. Jungle - Busy Earnin' vs. Balthazar - Fifteen Floors
0-1 no contest, al was Busy Earnin' op Pitch festival ook een groot feest
0-1 no contest, al was Busy Earnin' op Pitch festival ook een groot feest
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 12:00 uur
Nog zo'n bombastische band. Zijn al even erg als Muse IMO.
1-2
* denotes required fields.