Muziek / Muziekgames / Festival Anthems (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 12:13 uur
Gretz schreef:
Ja, vond hun headlinershow op Lowlands toen ook wat tegenvallen. Vooral veel spektakel, maar qua muzikale uitvoering heb ik een band als Editors stukken hoger zitten.
Ik lees net dat er nog wat spektakel ontbrak, het was dus nog vrij bescheiden naar Muse-normen. (quote)
Ja, vond hun headlinershow op Lowlands toen ook wat tegenvallen. Vooral veel spektakel, maar qua muzikale uitvoering heb ik een band als Editors stukken hoger zitten.

0
geplaatst: 24 augustus 2017, 12:18 uur
Best vreemd, gezeur over bombast bij een festivalanthem K.O. Misschien moeten we voor sommigen eens een 'less is more-K.O.' organiseren of zo. 

0
geplaatst: 24 augustus 2017, 12:34 uur
JoaMuse schreef:
(quote)
Best vreemd, gezeur over bombast bij een festivalanthem K.O. Misschien moeten we voor sommigen eens een 'less is more-K.O.' organiseren of zo.
Ik doelde erop dat het bij Editors ook vooral spektakel is. Muzikaal heb ik Muse zelfs hoger zitten dan Editors
Alleen live vind ik beide bands zoooo over the top, dat ik denk van "doe es effe normaal jongens". Nee? Niemand?
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 13:35 uur
Johnny Marr schreef:
Ik doelde erop dat het bij Editors ook vooral spektakel is. Muzikaal heb ik Muse zelfs hoger zitten dan Editors
Alleen live vind ik beide bands zoooo over the top, dat ik denk van "doe es effe normaal jongens". Nee? Niemand?
(quote)
Alleen live vind ik beide bands zoooo over the top, dat ik denk van "doe es effe normaal jongens". Nee? Niemand? Persoonlijk vind ik Tom Smith wat natuurlijker over komen dan Matt Bellamy. Maar scheelt ook wel dat ik de bombast van Editors vaak nog net op het randje vind zetten terwijl het er bij Muse duidelijk over gaat.
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 13:37 uur
Die doet volgens mij niet meer mee.
Note to myself: bij elke volgende knock-out die ik opstart (nog) duidelijker benadrukken wat precies de bedoeling is. Ik herinner me dat er bij de Iconen K.O. ook discussie was over de gronden waarop je zou moeten stemmen.
1
geplaatst: 24 augustus 2017, 14:00 uur
Oei dit zijn wel 2 absolute festivalanthems voor mij
2-6
En mijn opmerking over Muse was alleen om aan te geven dat of iets wel of niet een festivalanthem is vooral afhankelijk is van je smaak. M.a.w. als je een nummer niet goed vindt, vind je het ook geen festivalanthem.
2-6
En mijn opmerking over Muse was alleen om aan te geven dat of iets wel of niet een festivalanthem is vooral afhankelijk is van je smaak. M.a.w. als je een nummer niet goed vindt, vind je het ook geen festivalanthem.
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 14:01 uur
24. Japandroids - The House That Heaven Built vs. LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing at My House
0-1
0-1
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 15:30 uur
Over de stemdiscussie, JoaMuse heeft al perfect verwoord hoe ik hier stem:
JoaMuse schreef:
(quote)
Maar als ik stem hou ik hier vooral in mijn achterhoofd welk nummer ik zelf het liefst zou willen horen als ik op een festival ben, en dat hoeft dan niet per sé het meest 'festivalanthemachtige' nummer te zijn.
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 20:53 uur
25. Queens of the Stone Age - No One Knows vs. Foals - My Number
1-0
1-0
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 21:18 uur
My Number is heerlijk, maar ik moet mijn punt hier toch echt aan No One Knows geven.
3-0
3-0
0
geplaatst: 24 augustus 2017, 21:40 uur
26. Green Day - American Idiot vs. Sigur Ros - Untitled (Popplagið)
0-1
0-1
* denotes required fields.