MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Festival Anthems (K.O.)

zoeken in:

Gretz schreef:
(quote)

Ja, vond hun headlinershow op Lowlands toen ook wat tegenvallen. Vooral veel spektakel, maar qua muzikale uitvoering heb ik een band als Editors stukken hoger zitten.
Ik lees net dat er nog wat spektakel ontbrak, het was dus nog vrij bescheiden naar Muse-normen.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Nog zo'n bombastische band. Zijn al even erg als Muse IMO.

1-2
Best vreemd, gezeur over bombast bij een festivalanthem K.O. Misschien moeten we voor sommigen eens een 'less is more-K.O.' organiseren of zo.

JoaMuse schreef:
(quote)
Best vreemd, gezeur over bombast bij een festivalanthem K.O. Misschien moeten we voor sommigen eens een 'less is more-K.O.' organiseren of zo.

Ik doelde erop dat het bij Editors ook vooral spektakel is. Muzikaal heb ik Muse zelfs hoger zitten dan Editors Alleen live vind ik beide bands zoooo over the top, dat ik denk van "doe es effe normaal jongens". Nee? Niemand?

Edgar18 moet nog stemmen.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ik doelde erop dat het bij Editors ook vooral spektakel is. Muzikaal heb ik Muse zelfs hoger zitten dan Editors Alleen live vind ik beide bands zoooo over the top, dat ik denk van "doe es effe normaal jongens". Nee? Niemand?

Persoonlijk vind ik Tom Smith wat natuurlijker over komen dan Matt Bellamy. Maar scheelt ook wel dat ik de bombast van Editors vaak nog net op het randje vind zetten terwijl het er bij Muse duidelijk over gaat.

Johnny Marr schreef:
Edgar18 moet nog stemmen.

Die doet volgens mij niet meer mee.

Note to myself: bij elke volgende knock-out die ik opstart (nog) duidelijker benadrukken wat precies de bedoeling is. Ik herinner me dat er bij de Iconen K.O. ook discussie was over de gronden waarop je zou moeten stemmen.

Oei dit zijn wel 2 absolute festivalanthems voor mij

2-6

En mijn opmerking over Muse was alleen om aan te geven dat of iets wel of niet een festivalanthem is vooral afhankelijk is van je smaak. M.a.w. als je een nummer niet goed vindt, vind je het ook geen festivalanthem.

24. Japandroids - The House That Heaven Built vs. LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing at My House

0-1

Over de stemdiscussie, JoaMuse heeft al perfect verwoord hoe ik hier stem:
JoaMuse schreef:
(quote)
Maar als ik stem hou ik hier vooral in mijn achterhoofd welk nummer ik zelf het liefst zou willen horen als ik op een festival ben, en dat hoeft dan niet per sé het meest 'festivalanthemachtige' nummer te zijn.

25. Queens of the Stone Age - No One Knows vs. Foals - My Number

1-0

My Number is heerlijk, maar ik moet mijn punt hier toch echt aan No One Knows geven.

3-0

6-0 wie kan de nieuwe plaatsen?

26. Green Day - American Idiot vs. Sigur Ros - Untitled (Popplagið)

0-1

Franck Maudit
1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 01:20 uur

geplaatst: vandaag om 01:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.