menu

Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2017

zoeken in:
avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Bonk schreef:
Toch nog een vraag aangaande het nomineren (de grootste vakantiestress geeft het bedenken van het de progladdernominaties, al ga ik pas over een week weg ); kan ik een verwijzing doen naar Spotify als ik het nummer op Youtube en verder internet niet kan vinden? Of breng ik dan bepaalde users in de problemen vanwege het niet hebben van/bekend zijn met Spotify?
Kunnen wel, de Spotify-webplayer is voor de anti-spotifyisten wel gewoon beschikbaar lijkt me. Misschien nobel om het nummer in kwestie ook als mp3'tje achter de hand te houden, zodat je dat mensen desgevraagd toe kunt sturen.

avatar van El Stepperiño
Nog even helemaal onderdompelen in de prog om de beste prognominaties te filteren vandaag! Heerlijk

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Bonk schreef:
Toch nog een vraag aangaande het nomineren (de grootste vakantiestress geeft het bedenken van het de progladdernominaties, al ga ik pas over een week weg ); kan ik een verwijzing doen naar Spotify als ik het nummer op Youtube en verder internet niet kan vinden? Of breng ik dan bepaalde users in de problemen vanwege het niet hebben van/bekend zijn met Spotify?
Casartelli schreef:
Kunnen wel, de Spotify-webplayer is voor de anti-spotifyisten wel gewoon beschikbaar lijkt me. Misschien nobel om het nummer in kwestie ook als mp3'tje achter de hand te houden, zodat je dat mensen desgevraagd toe kunt sturen.
Ik heb voor mijn eigen nominaties wat nummers op soundcloud geüploaded. Dat was in het verleden niet altijd even succesvol; wat niet op Youtube staat, staat er soms domweg vanwege een rechtenkwestie niet op en dat wordt daar dan ook snel genoeg herkend... maar het lijkt er nu bij de betreffende nummers op dat domweg niemand eerder de moeite genomen heeft ze te uploaden.

avatar van Bonk
Dank voor de tip Casartelli! Alleen zit ik op dit moment in de Eifel en weet niet precies wanneer je van plan bent los te gaan, maar uploaden gaat vanuit de tent wat lastig denk ik, met alleen een mobiel en wisselend bereik tot mijn beschikking
Van twee van mijn 'probleemgevalen' heb ik wel een Bandcamp-linkjes klaar staan (Ik heb alles voorbereid, inpakken was bijzaak ). Die kan een ieder gewoon luisteren, toch? De enige waar ik alleen een Spotifylink voor heb kunnen vinden, staat op mijn reservelijst. Dus wellicht is het niet eens aan de orde.

avatar van Bonk
Trouwens, zou het niet lonen om op deze plek wat reclame te maken voor de eveneens zeer goed georganiseerde Gazpacho KO als opwarmertje?

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Bonk schreef:
Van twee van mijn 'probleemgevalen' heb ik wel een Bandcamp-linkjes klaar staan (Ik heb alles voorbereid, inpakken was bijzaak ). Die kan een ieder gewoon luisteren, toch? De enige waar ik alleen een Spotifylink voor heb kunnen vinden, staat op mijn reservelijst. Dus wellicht is het niet eens aan de orde.
We hebben op dit moment volgens mij ook wel nummers met Bandcamplinkjes in de lijst, dus dat lijkt me sowieso geen probleem.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:27 uur

geplaatst: vandaag om 12:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.