Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2017, 23:12 uur
Hazes heeft toch van alles naar NL vertaald ... grote kans dat er een van bij zit.
0
geplaatst: 12 november 2017, 23:19 uur
Salvadore schreef:
Hazes heeft toch van alles naar NL vertaald ... grote kans dat er een van bij zit.
nee, hij zit er niet bij. Van zijn covers zijn de originele versies bijna nooit een hit geweest. Het spreekt wel in zijn voordeel dat hij niet de meest voor de hand liggende nummers koos.
0
geplaatst: 12 november 2017, 23:34 uur
Voor 8 misschien Duet van Finkers en Kaandorp
Origineel van mireille matthieu & frank .... Together we're strong (was nr 1 toch)?
FR-NL optie:
Iets van Liesbeth List ?
Origineel van mireille matthieu & frank .... Together we're strong (was nr 1 toch)?
FR-NL optie:
Iets van Liesbeth List ?
1
geplaatst: 12 november 2017, 23:42 uur
1 Khaled - Aicha / Outlandish - Aicha
Ik weet niet of dit als Arabisch / Engels telt of als Frans / Engels. Ik dacht dat Khaled beide versies uitbracht, ik denk op dezelfde singlenotering.
Ik weet niet of dit als Arabisch / Engels telt of als Frans / Engels. Ik dacht dat Khaled beide versies uitbracht, ik denk op dezelfde singlenotering.
0
zaaf
geplaatst: 13 november 2017, 04:48 uur
zaaf schreef:
Korte vraag dan. Van Urban Dance Squad tot The Sound in zo min mogelijk stappen.
Even tussendoor de oplossing van het raadsel dat jullie al even uit de slaap houdt:Korte vraag dan. Van Urban Dance Squad tot The Sound in zo min mogelijk stappen.
René van Barneveld (aka Tres Manos, de meestal niet misselijke gitarist van de UDS) speelt vanaf midden jaren '00 bij de band Sjako! Deze band trok begin jaren '90 op met Adrian Borland en als The Citizens begeleidde ze hem op het album Brittle Heaven. En Borland was het middelpunt van The Sound.
Excuus voor de hoofdbrekens.
0
geplaatst: 13 november 2017, 07:12 uur
ranboy schreef:
Is goed. Hij telt als arabisch - engels
0
geplaatst: 13 november 2017, 07:27 uur
4. Village People - In the Navy / Ome Henk - Op de Camping?
0
geplaatst: 13 november 2017, 07:35 uur
Arrie schreef:
Nee, helaas. Had wel goed gepast. Er zit wel 1 cover bij uit het zelfde segment als Ome Henk
0
geplaatst: 13 november 2017, 08:21 uur
10 Booming Support - De Rode Schoentjes/Dingetje - Kaplaarzen
0
geplaatst: 13 november 2017, 08:35 uur
deric raven schreef:
Zijn beide in het nederlands
0
geplaatst: 13 november 2017, 08:37 uur
motel matches schreef:
Nee, helaas. Had wel goed gepast. Er zit wel 1 cover bij uit het zelfde segment als Ome Henk
(quote)
4. Reel 2 Real ft. the Mad Stuntmn - I Like to Move It / De Smurfen - 'k heb Nieuwe Schoenen?
0
geplaatst: 13 november 2017, 08:51 uur
Arrie schreef:
4. Reel 2 Real ft. the Mad Stuntmn - I Like to Move It / De Smurfen - 'k heb Nieuwe Schoenen?
(quote)
Ook niet
0
geplaatst: 13 november 2017, 16:54 uur
tijd voor wat hints:
2: titel is hetzelfde (maar betekenis niet)
4: Hessel
7: eind jaren 60 - begin jaren 70
8: beide uitvoerenden beginnen met dezelfde letter
9: met Andre Hazes zat Salvadore warm
10: eind jaren 90 - begin jaren 0
1. Khaled – Aicha : Outlandish – Aicha (ranboy)
2. (HP:1, HP: 6)
3. Nicole - Ein bisschen Frieden : Angelique: Een beetje geld voor een beetje liefde (Hacker)
4. (HP: 2 ,HP: 33)
5. Nino de Angelo – Jenseits von Eden : Masquerade: Guardian angel (Starbright boy)
6. Laura Pausini – La Solitudine : Paul de Leeuw – Ik wil niet dat je liegt (Arrie)
7. (HP: 31, HP: 1)
8. (HP: 1, HP: 14)
9. (HP: 1, HP: 18)
10. (HP: 3, HP: 24)
2: titel is hetzelfde (maar betekenis niet)
2. (HP:1, HP: 6)
3. Nicole - Ein bisschen Frieden : Angelique: Een beetje geld voor een beetje liefde (Hacker)
5. Nino de Angelo – Jenseits von Eden : Masquerade: Guardian angel (Starbright boy)
6. Laura Pausini – La Solitudine : Paul de Leeuw – Ik wil niet dat je liegt (Arrie)
0
geplaatst: 13 november 2017, 17:25 uur
7. eind 60 - begin 70
Gok ik toch maar (can I get there by) Candlelight (david mcwilliams) eind jaren 60 ... geen grote hit
Rob de Nijs coverde het met "Zet een kaars bij het raam " of iets dergelijks toch?
Zal wel fout zijn, want de Hazes link zal wel de enige "Engels - Nederlands" link zijn ...
Gok ik toch maar (can I get there by) Candlelight (david mcwilliams) eind jaren 60 ... geen grote hit
Rob de Nijs coverde het met "Zet een kaars bij het raam " of iets dergelijks toch?
Zal wel fout zijn, want de Hazes link zal wel de enige "Engels - Nederlands" link zijn ...
0
geplaatst: 13 november 2017, 17:36 uur
Salvadore, de nummer zijn alfabetisch geordend op basis van de titel.
0
geplaatst: 13 november 2017, 18:09 uur
10. is denk ik Vengaboys - We're Going to Ibiza en origineel Typically Tropical - Barbados
0
geplaatst: 13 november 2017, 18:11 uur
Oh nee, die van Vengaboys was nummer 1 dacht ik..
Edit: lees de vraag nu pas, beter lezen, friek
Edit: lees de vraag nu pas, beter lezen, friek

0
geplaatst: 13 november 2017, 18:56 uur
Die van Celine Dion en Gordon kan ik er niet in kwijt..
Lastige opdracht dit
Lastige opdracht dit

0
geplaatst: 13 november 2017, 21:48 uur
Deze vraag bewijst dat ik een bijzonder goed geheugen heb voor foute Nederlandstalige covers. Welke obscure niet passende zooi me al niet te binnen is geschoten....
Veel ervan was niet eens een hit.
Veel ervan was niet eens een hit.
0
geplaatst: 13 november 2017, 21:53 uur
Tussenstand:
2. Basshunter – Boten Anna : Gebroeders Ko – Boten Anna (Arrie)
hints:
De combinaties die ik nog zoek zijn (in willekeurige) volgorde:
TUR-ENG
FRA-ENG
NL-ENG
ENG-NL
SP-NL
2. Basshunter – Boten Anna : Gebroeders Ko – Boten Anna (Arrie)
hints:
De combinaties die ik nog zoek zijn (in willekeurige) volgorde:
TUR-ENG
FRA-ENG
NL-ENG
ENG-NL
SP-NL
0
geplaatst: 13 november 2017, 22:10 uur
Oh goeie, die cover van Anouk was ik alweer totaal vergeten.
0
geplaatst: 13 november 2017, 22:12 uur
Ik zit ook na te denken over die Spaanse. Bestaat er wellicht een Nederlandstalige cover van Julio Iglesias - Quiereme Mucho? Want die zou mooi op 9 passen.
0
geplaatst: 13 november 2017, 22:14 uur
Arrie schreef:
Ik zit ook na te denken over die Spaanse. Bestaat er wellicht een Nederlandstalige cover van Julio Iglesias - Quiereme Mucho? Want die zou mooi op 9 passen.
Het is bij mij niet bekend, maar ik heb al meer oplossingen gezien die ik niet wist/nooit zou kunnen bedenken...
0
geplaatst: 13 november 2017, 22:15 uur
Misschien van Koos Alberts? Zijn carrière heb ik niet van dichtbij gevolgd.
1
geplaatst: 13 november 2017, 22:15 uur
Ja, natuurlijk!. Gisteren heeft zij mij verlaten van Koos Alberts is dat.
(waarom weet ik dat eigenlijk
)
(waarom weet ik dat eigenlijk
)Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.