MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz

zoeken in:
Han Wellerdieck?

Weet niet waar dat nou weer vandaan komt.

Al sla je me dood.

Han Wellerdieck is de artiest met de meeste tipnoteringen zonder de Top 40 te halen, weet ik toevallig. Dus dat kan niet, helaas.

Klopt, volgens mij een stuk of 10 tipparade-noteringen.

Overigens kan zowat heel het oeuvre van Adams me gestolen worden, maar dit is inderdaad een van de ergste.. Al vind ik All For Love samen met Rod Stewart en Sting nog erger.

Ik kan hem eigenlijk wel goed hebben.

Rob Janszen natuurlijk! Hoe kunnen jullie die vergeten (en Han Wllerdieck niet!)

1. Khaled – Aicha : Outlandish – Aicha (ranboy)
2. Basshunter – Boten Anna : Gebroeders Ko – Boten Anna (Arrie)
3. Nicole - Ein bisschen Frieden : Angelique: Een beetje geld voor een beetje liefde (Hacker)
4. Bryan Adams: Have you ever really loved a woman : Rob Janszen: Terschelling (Arrie)
5. Nino de Angelo – Jenseits von Eden : Masquerade: Guardian angel (Starbright boy)
6. Laura Pausini – La Solitudine : Paul de Leeuw – Ik wil niet dat je liegt (Arrie)
7. George Moustaki - Le Meteque : Rod McKuen – Without a worry in the world (Starbright boy)
8. Abel – Onderweg : Anouk – What Have you done (Starbright boy)
9. Julio Iglesias – Quiereme Mucho: Koos Alberts – Gisteren heeft zij me verlaten (Starbright boy)
10. Tarkan – Simarak: Holly Valance: Kiss, Kiss (Arrie)

Of Please Forgive Me, Bah....

Kan me nog vaag herinneren dat Bryan Adams een keer boos werd op Ray Cokes van MTV omdat die hem vroeg of hij Everything I Do en Please Forgive Me op dezelfde dag had geschreven.

Arrie en starbright boy beide 4 punten, wie een vraag heeft die mag wat mij betreft

Ik heb een stukje geluisterd van Rob Janszen en heb het vrees ik weleens eerder gehoord, maar tot vandaag succesvol verdrongen.

De vraag leek simpel en goed te doen, maar ik vond hem beremoeilijk. Veel oplossingen zeggen mij (bijna) niks...

Ik heb die van Rob Janszen nu opstaan en die is inderdaad wel heel erg...

ranboy schreef:
De vraag leek simpel en goed te doen, maar ik vond hem beremoeilijk. Veel oplossingen zeggen mij (bijna) niks...

dan is mijn missie geslaagd

Ik heb nu geen vraag op voorraad en moet naar bed en morgen werken.

starbright boy schreef:
Ik heb nu geen vraag op voorraad en moet naar bed en morgen werken.

Zelfde hier.

Ik heb niet eerder dan morgenavond na 20:00 een vraag. Ik wil best, maar dan wel geduld.

Wat mij betreft prima.

Iets eerder. Ik heb tien hits verzameld die een ding gemeen hebben: In de titel zit een muziekgenre. Niet altijd in die betekenis en de hit is ook zeker altijd niet in dat genre. Ze staan als extra aanwijzing op chronologische volgorde en uit elk decennium dat de top 40 bestaat heb ik minimaal een hit genomen. Een paar lijken me erg eenvoudig, sommige zijn behoorlijk pittig.Titel en uitvoerende.

1. 21wkn nummer 1
2. 13wkn1
3. 6wkn4
4. 8wkn3
5. 10wkn6
6. 7wkn7
7. 3wkn29
8. 6wkn31
9. 3wkn34
10. 28wkn4

7. Extreme - Get the FUNK out?

1. The Beatles - Rock and Roll Music ?

1. To my father's house - Les Humphries Singers?

2 Lipps Inc FunkyTown

6. Jimmy cliff - reggae nights

of 2 i wanna dance with somebody van whitney houston ?

1 hey you rock steady crew van rock steady crew ?

Eentje is goed (The Beatles) en een ook maar op de verkeerde plek gezet (Jimmy Cliff)

3. John denver - take me home country roads

Jimmy dan op 5

2. Blue Cheer - summertime Blues ?

3. Les Poppys - Des Chansons Pop ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:43 uur

geplaatst: vandaag om 01:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.