MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz

zoeken in:
Nadieh

Stein

Clannad

Mai Tai

Er is ook een band die Quad heet, maar die zal je wel niet bedoelen.

Sorry beste deelnemers...; o.a. Devil, Tennis, Ween en September past idd, maar is niet wat ik zoek. Wsch onbedoeld her en der namen ingeslopen die ik niet ken(de) of over het hoofd gezien heb.

Tussenstand :

1. Titmeister - 15 pnt
2. Kramer - 4 pnt
3. Simon77 - 2 pnt
4. Edgar18 - 1 pnt
4. motel matches - 1 pnt
4. Superbitch - 1 pnt

6 namen nog te ontcijferen

nog even het epistel, met enkele aanwijzingen ( zie cursief ) :

Er zijn zo wat zaken die mijn belangstelling hebben. Drank, bijvoorbeeld. Ik begon met pils, en via Tia Maria kwam ik bij Amaretto. Maar zo'n issue doet hier niet ter zake. Film dan ? Oh ja hoor, vanavond ga ik naar Robocop. Kan Saskia dan met me mee ? Nee, die gaat naar het polio centrum.
En Italiaanse auto's zie ik graag. Bijvoorbeeld een Lamborghini; de mooiste is wel La Espada. Maar de modellen gaan en komen, dat weet je toch ? Ja, bij Mitsubishi komt na Pajero de Quad volgens mij. Wielrennen ? Nee, want ik kan keirin noch sur place. Tennis ? Oh ja, zeker. De hele dag zou ik wel kunnen spelen. Ik speel het liefst serve and volley trouwens. En ik dubbel graag met mijn ega, zij serveert heel snel. Maar ze slaat de bal wel vaak in de sloot. Maar ach, de ballenbak zit soms toch te vol, dus geeft niets. Die bak brandde gisteren nog, dus ik vroeg aan Nijpels : waar is het fik, Ed ? De scheids moet voor mij wel Joeri Weijers zijn. Huh, zit die niet op de hei dan ? Ja, maar hij komt weldra langs. Hij houdt de score met de viltstift bij. Het seizoen loopt volgens Menno tot september trouwens.

Dan mijn toekomst… De basis AOW is niet genoeg, en wat komt er dan na LCD ziekte ? Heb ik mss de NAVO nodig voor mijn resume ? Na Isa Hoes komt er i.i.g niets meer. Want dat is een wassen dame.
Tijd voor het toetje nu ? Ja, want nu gaat het erom, en idd, laten we een sorbet doen. Maar heb jij je das wel om, anders krijg je er geen.

Genoeg gewauweld nu…

LET OP :

De gezochte namen van de artiesten bestaat uit MINIMAAL 4 LETTERS.

Ja, alle 30 gevonden. En mijn apologies voor de misleidingen...

Eindstand

1. Titmeister - 15 pnt
2. Superbitch - 6 pnt
3. Kramer - 4 pnt
4. Simon77 - 2 pnt
5. Arrie - 1 pnt
5. Edgar18 - 1 pnt
5. motel matches - 1 pnt

Ik heb dan weer nooit van Lard en More gehoord leuke vraag wel!

Ik kan morgenochtend pas weer een vraag stellen, als er iemand in de tussentijd wil, be my guest.

Ik heb voor de nachtbrakers nog wat oude crypto's op mijn computer gevonden. Niet al te moeilijk denk ik (bij sommige kun je vrij letterlijk vertalen).

1. Met Harry Piekema altijd mooi weer.
2. Het zusje van Tommy heeft vakantie.
3. Overmorgen bezeten en bevreesd leren.
4. Ineens veel water voor boekenkast.
5. Hartenflush? Geloof ik niet!
6. Geen chocoladereep schuldig.
7. Spielbergfilmbewerkers.
8. Boerenzonen verwijten groove. Rose Royce - Car Wash Tm
9. Niet opgeve maar vrete!
10. Goed zicht voor Landsbergis, Rozentalis en Navardauskas.
11. Door overdosis bleekmiddel.
12. Mijn mooie onbekende vrouw
13. Ze doen alsof er veel over ze gepraat wordt.
14. Schone Rolls. Rose Royce - Car Wash Tm
15. Suiker uit den boze voor de Markies.
16. Plotselinge hevige angst smeden.
17. Oliestaat als uitgesproken wens.
18. Vrolijk reptielengezelschap.
19. En Zuid-Amerika, Europa, Azie, Australie en Antartiqua dan?
20. Dat duurt nog even, Zeur en Cadel, Zager And Evans - In The Year 2525 z

14. Rose Royce - Car Wash

8 Jacksons - Blame It on the Boogie

zaaf
20. Zager And Evans - In The Year 2525

1. Aha - the sun always shines on tv

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:35 uur

geplaatst: vandaag om 10:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.