Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2017, 00:52 uur
Ja die gokte je bij 2010. Maar die alfabetische fout was toen al aanwezig natuurlijk
My bad! So good to be bad, bad....
Een van mijn favoriete songs van Guetta is Just One Last Time. Wel in de Hard Rock Sofa Remix. Het is maar dat je het weet.
Dit soort spellen putten mij uit. Ik ga maar slapen
My bad! So good to be bad, bad....
Een van mijn favoriete songs van Guetta is Just One Last Time. Wel in de Hard Rock Sofa Remix. Het is maar dat je het weet.
Dit soort spellen putten mij uit. Ik ga maar slapen

0
geplaatst: 1 december 2017, 23:03 uur
Om te voorkomen dat we voor het eerst een etmaal zonder bericht hebben
hierbij een nieuwe vraag:
Ik zoek een artiest/band met maar liefst 16 opeenvolgende albums die een titelnummer hebben (ik bedoel dus dat het album een nummer heeft waarnaar het album vernoemd is). Vrij uniek.
hierbij een nieuwe vraag:Ik zoek een artiest/band met maar liefst 16 opeenvolgende albums die een titelnummer hebben (ik bedoel dus dat het album een nummer heeft waarnaar het album vernoemd is). Vrij uniek.
0
geplaatst: 1 december 2017, 23:17 uur
Madonna? Ik denk niet dat die aan 16 komt, is wel erg veel...
0
geplaatst: 1 december 2017, 23:18 uur
BZN? George Baker Selection? 
Ik heb echt geen idee maar ze hebben volgens mij wel veel albums en ik denk dat dat soort artiesten wel vaak hun albums naar een single vernoemen.

Ik heb echt geen idee maar ze hebben volgens mij wel veel albums en ik denk dat dat soort artiesten wel vaak hun albums naar een single vernoemen.
0
geplaatst: 1 december 2017, 23:21 uur
En sorry voor het oponthoud. Was vandaag van 9 tot 5 op de universiteit, en moest daarna een opdracht afmaken.
1
geplaatst: 1 december 2017, 23:35 uur
0
geplaatst: 1 december 2017, 23:36 uur
zaaf schreef:
Kinderen voor Kinderen?
Kinderen voor Kinderen?
Die albums heten toch gewoon Kinderen voor Kinderen + een nummer?
0
geplaatst: 1 december 2017, 23:36 uur
Salvadore schreef:
Bruce Springsteen ?
. Bruce Springsteen ?
Die is goed. Alleen z'n eerste 2 platen moesten zonder doen.
0
geplaatst: 1 december 2017, 23:37 uur
Ik denk aan bands als Iron Maiden of Rush, maar hoe je dit allemaal kan hebben gecheckt, is mij een raadsel.
0
geplaatst: 1 december 2017, 23:40 uur
ranboy schreef:
Ik denk aan bands als Iron Maiden of Rush, maar hoe je dit allemaal kan hebben gecheckt, is mij een raadsel.
. Ik denk aan bands als Iron Maiden of Rush, maar hoe je dit allemaal kan hebben gecheckt, is mij een raadsel.
Ik heb niet gechecked
. Het viel mij op bij bruce en ik kan met niet voorstellen dat er een andere artiest is waarvoor dit ook geldt, zeker niet precies 16
0
geplaatst: 1 december 2017, 23:42 uur
Ik kan inmiddels melden dat Rush en Iron Maiden het NIET halen 

0
geplaatst: 1 december 2017, 23:42 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.