Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 15:34 uur
Ach tuurlijk, Santana met Supernatural. Knarren uit de jeugd van de Grammy-jury die plots weer dikke hits scoren, staat bijna altijd garant voor een prijzenlawine. Zelf totaal niet aan gedacht helaas.
Omdat Jarvis Cocker van Pulp het podium bestormde.
vigil schreef:
Vraag:
In 1996 trad Michael Jackson op tijdens de jaarlijkse Brit Awards. Op zich al een bijzondere gebeurtenis maar waardoor werd dit optreden pas echt memorabel?
Vraag:
In 1996 trad Michael Jackson op tijdens de jaarlijkse Brit Awards. Op zich al een bijzondere gebeurtenis maar waardoor werd dit optreden pas echt memorabel?
Omdat Jarvis Cocker van Pulp het podium bestormde.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 15:37 uur
En ook nog ff ging moonen.
Ja dat is snel, niet al te moeilijk
Ja dat is snel, niet al te moeilijk
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 15:38 uur
En het toen op een lopen moest zetten voor Michaels bodyguards. Jarvis werd later die avond nog gearresteerd omdat hij ervan verdacht werd een paar kinderen omver geduwd te hebben. Hij mocht een nachtje in de cel doorbrengen, tegen de ochtend was alles gelukkig weer sorted (for e's and wizz) 
Nieuwe vraag: wat was de werkelijke reden dat de dames en heren van ABBA steeds in die belachelijke showpakjes op het podium stonden (of in dit geval: in iemands achtertuintje)?
https://i.ytimg.com/vi/_GeO154iokA/maxresdefault.jpg

Nieuwe vraag: wat was de werkelijke reden dat de dames en heren van ABBA steeds in die belachelijke showpakjes op het podium stonden (of in dit geval: in iemands achtertuintje)?
https://i.ytimg.com/vi/_GeO154iokA/maxresdefault.jpg
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 15:50 uur
Ze vonden zichzelf zo ongelooflijk saai dat ze toch ergens mee op wilden vallen?
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 15:55 uur
Dit is toch hun songfestival outfit? Maar er is dus een reden dat ze altijd dit soort pakjes droegen? En die reden is vast niet dat het gewoon hun podiumoutfit is....
Ik ga er nog even over denken.
Ik ga er nog even over denken.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 16:52 uur
vigil schreef:
Omdat naakt optreden ook geen optie was?
Omdat naakt optreden ook geen optie was?

Een eerste tip: het had iets te maken met de Zweedse staat.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 17:27 uur
Nou ik zou me in ieder geval kapot zweden in zo'n strak spandex ding.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 23:02 uur
Ah, ja iets met belastingvoordeel op speciale kledij die niet in een normaal straatbeeld zou passen.
Gierigaards

0
geplaatst: 13 augustus 2017, 23:06 uur
Volledig correct Rudi S! Jouw beurt om een vraag te stellen.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 23:57 uur
Vooruit een The Velvet Underground weetje.
Waar Lou zijn inspiratie uit de ouderwetse Rock and Roll haalde was die Cale snuitert vooral geinspireerd door veel alternative muziek, belangrijk voor Cale en dus ook de begintijd van de VU was een man die een "muziekstuk" heeft gemaakt wat enkel bestaat uit schreeuwen tegen een plant tot deze dood gaat.
Wie is die man die ook andere pop iconen inspireerde?
Waar Lou zijn inspiratie uit de ouderwetse Rock and Roll haalde was die Cale snuitert vooral geinspireerd door veel alternative muziek, belangrijk voor Cale en dus ook de begintijd van de VU was een man die een "muziekstuk" heeft gemaakt wat enkel bestaat uit schreeuwen tegen een plant tot deze dood gaat.
Wie is die man die ook andere pop iconen inspireerde?
0
geplaatst: 14 augustus 2017, 00:30 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2017, 00:42 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2017, 12:45 uur
Ik heb geen inspiratie dus volgens mij een vrij makkelijke:
Over welk nummer zei Brian Eno ooit tegen David Bowie dat hij het geluid van de toekomst had gehoord?
Over welk nummer zei Brian Eno ooit tegen David Bowie dat hij het geluid van de toekomst had gehoord?
1
geplaatst: 14 augustus 2017, 13:25 uur
Over welke grote hit gaat dit nieuwsbericht?
Los Angeles - Een 43-jarige Amerikaan met Jamaicaanse roots is vandaag voor de rechtbank verschenen in een poging zijn scheiding nietig te laten verklaren, ondanks het feit dat zijn ex-partner fotografisch bewijs van zijn vreemdgaan in haar bezit zou hebben. Deze foto’s tonen naar verluid hoe de beklaagde verschillende seksuele handelingen verricht met een buurvrouw. De ex-vrouw van de man beweert bovendien dat ze getuige was van hoe de twee elkaar eerst innig zoenden op de sofa, nadien seks hadden op het aanrecht, en vervolgens zelfs in de douche.
Naar eigen zeggen was de man compleet vergeten dat hij zijn vrouw een extra sleutel voor zijn appartement had gegeven. Dit feit weerhield hem er echter niet van om alle beschuldigingen meerdere malen formeel te ontkennen.
Los Angeles - Een 43-jarige Amerikaan met Jamaicaanse roots is vandaag voor de rechtbank verschenen in een poging zijn scheiding nietig te laten verklaren, ondanks het feit dat zijn ex-partner fotografisch bewijs van zijn vreemdgaan in haar bezit zou hebben. Deze foto’s tonen naar verluid hoe de beklaagde verschillende seksuele handelingen verricht met een buurvrouw. De ex-vrouw van de man beweert bovendien dat ze getuige was van hoe de twee elkaar eerst innig zoenden op de sofa, nadien seks hadden op het aanrecht, en vervolgens zelfs in de douche.
Naar eigen zeggen was de man compleet vergeten dat hij zijn vrouw een extra sleutel voor zijn appartement had gegeven. Dit feit weerhield hem er echter niet van om alle beschuldigingen meerdere malen formeel te ontkennen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 14 augustus 2017, 13:32 uur
Klaarblijkelijk is seks op het aanrecht normaler dan seks in de douche.
Ik vind dit verrassend.
Ik vind dit verrassend.
0
geplaatst: 14 augustus 2017, 13:36 uur
Correct herman! De vloer is aan u!
En Onweerwolf: haha ja, opmerkelijk. Wie zou die zin zo vreemd geformuleerd hebben? Ik was het alvast niet.
En Onweerwolf: haha ja, opmerkelijk. Wie zou die zin zo vreemd geformuleerd hebben? Ik was het alvast niet.
0
geplaatst: 14 augustus 2017, 15:33 uur
Over de vloer gesproken, welke zangeres en rapper waren eigenlijk het gezicht van 2 Brothers on the 4th Floor?
1
geplaatst: 14 augustus 2017, 15:35 uur
Des'ree (schrijf ik dat zo? ik bedoel in ieder geval niet de Feel so high en Life zangeres
) en D Rock
) en D Rock
0
geplaatst: 14 augustus 2017, 15:37 uur
Des'ray is het blijkbaar, oftewel Désiree Manders. Knap dat je D-Rock ook weet, die leek me lastig te raden.
De vloer is van u!
De vloer is van u!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.