Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 15 september 2017, 16:36 uur
motel matches schreef:
Magic is half puntje, want de band heet Magic! (Met uitroepteken). Wel goed gevonden
(quote)
Magic is half puntje, want de band heet Magic! (Met uitroepteken). Wel goed gevonden
Jeetje jij bent streng.

0
geplaatst: 15 september 2017, 16:48 uur
Tellen featurings eigenlijk mee? Calvin Harris had een nummer 1-hit met Summer en volgens mij is er een zangeres met die naam die featuring was op meerdere Snap-hits.
0
geplaatst: 15 september 2017, 16:49 uur
Ariane Grande - Focus
Focus - Hocus Pocus
Schoot mij nog te binnen.
Focus - Hocus Pocus
Schoot mij nog te binnen.
0
geplaatst: 15 september 2017, 17:02 uur
Arrie schreef:
Tellen featurings eigenlijk mee? Calvin Harris had een nummer 1-hit met Summer en volgens mij is er een zangeres met die naam die featuring was op meerdere Snap-hits.
. Tellen featurings eigenlijk mee? Calvin Harris had een nummer 1-hit met Summer en volgens mij is er een zangeres met die naam die featuring was op meerdere Snap-hits.
Degene die ik nog zoek heeft geen featurings
0
geplaatst: 15 september 2017, 18:05 uur
De goede antwoorden die tot nu toe gevonden zijn:
Kiss
Magic
Barbra Streisand
Hero
No Mercy
King
Blue
Er ontbreekt nog 1. De hint is dat dit een Beneluxiaanse (is dat een woord?) aangelegenheid is. Succes!
Kiss
Magic
Barbra Streisand
Hero
No Mercy
King
Blue
Er ontbreekt nog 1. De hint is dat dit een Beneluxiaanse (is dat een woord?) aangelegenheid is. Succes!
0
geplaatst: 15 september 2017, 18:42 uur
Ja, of:
Slimme Schemer - Jelle
Jelle - ???
of
Nick & Simon - Julia
Julia - ???

Slimme Schemer - Jelle
Jelle - ???
of
Nick & Simon - Julia
Julia - ???

0
geplaatst: 15 september 2017, 18:48 uur
Het zijn geen obscure one-hit wonders die ik zoek. Zit zelfs een band bij met heel veel hits.
0
geplaatst: 15 september 2017, 18:51 uur
Maar die hebben nooit top drie gescoord. Waarschijnlijk is hun meest succesvolle top 40 nummer nog steeds 'Creep'.
0
geplaatst: 15 september 2017, 18:57 uur
motel matches schreef:
Zit zelfs een band bij met heel veel hits.
Zit zelfs een band bij met heel veel hits.
Iemand die een hit kent met de titel Normaal?

Hmm, kan ook BZN zijn, of Golden Earring, of The Cats ofzo.
0
geplaatst: 15 september 2017, 18:59 uur
Die ben ik allemaal al langs gelopen Arrie, kon niks verzinnen. Nu ben ik ook niet helemaal thuis in het repertoire van The Cats maar toch
.
.
0
geplaatst: 15 september 2017, 19:02 uur
Hebben The Cats of BZN geen nummer dat Vaya Con Dios heet? Of ben ik dan in de war met iets anders. In dat geval zou What A Woman de andere zijn want die stond op een.
0
geplaatst: 15 september 2017, 19:03 uur
Vaya Con Dios
Edit terwijl ik Dios intikte zag ik 'nieuw bericht' staan. 2 seconden te laat.
Edit terwijl ik Dios intikte zag ik 'nieuw bericht' staan. 2 seconden te laat.
0
geplaatst: 15 september 2017, 19:05 uur
Dan moet dat hem zijn want van die ander ben ik wel vrij zeker.
0
geplaatst: 15 september 2017, 19:09 uur
Ik wil trouwens even opmerken dat deze ook klopte, vind ik stiekem wel heel mooi gevonden van mezelf:
Snap! ft. Summer - The First The Last Eternity haalde de tweede plaats.
Ik snap dat ie niet helemaal past in wat motel matches in gedachten had, maar toch.
Arrie schreef:
Snap! ft. Summer - The First The Last Eternity haalde de tweede plaats.
Ik snap dat ie niet helemaal past in wat motel matches in gedachten had, maar toch.

0
geplaatst: 15 september 2017, 19:17 uur
Gefeliciteerd. Het is inderdaad Vaya con Dios. Ik zal eens kijken wie de volgende vraag mag stellen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.