MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz

zoeken in:
Arrie schreef:
Volgens mij is het wat betreft Suicide Blonde wel onduidelijk en zijn het slechts geruchten.
Zekerheden zijn een zeldzaamheid met zulke verhalen, maar het wijst in ieder geval in haar richting.

Arrie schreef:
Van welk album is de volgende tracklist waarvan je alleen de eerste letters van de woorden ziet:

1. AIW
2. MOM
3. LG
4. C
5. B
6. C
7. TFT
8. R
9. ACOY
10. TLTISR

James Blake - Overgrown?

edit: nee gewoon Blue van Joni Mitchell

Niet goed, maar toevallig heb ik James Blake live weleens een nummer van het betreffende album zien coveren.

Ik heb het een paar minuten geleden al aangepast

Ik kwam er idd op via dat nummer (A Case of You).

Ah, niet toevallig dus. Ik dacht dat je er mss aan dacht door de R van Retrograde.

Maar helemaal goed dus.

Iemand anders mag wel een vraag stellen, ik ben vanavond niet in de gelegenheid.

kleintje dan

Welke Nederlandse productie stond in 1994 3 weken op 1 in Engeland en was daarmee een stuk succesvoller dan in eigen land?

Daarop aanhakend:

In 2002 stond er zelfs twee keer een Nederlandse artiest bovenaan de Engelse hitlijsten. JXL (A Little Less Conversation) kwam hier laatst al ter sprake, maar de ander bereikte de eerste plaats later dat jaar in samenwerking met een Duitser en een Spanjaard. Ze bereikten met hun hit zelfs de top 10 in Amerika. Om welke drie artiesten gaat het en hoe heet hun wereldhit?

In Nederland bereikte het nummer overigens slechts de zestiende plaats maar twee andere versies haalden een jaar later wel de top 10.

DJ Sammy met Do?

De Unplugged versie werd later een hit

Waarschijnlijk iets van Dance muziek ... ?

vigil schreef:
DJ Sammy met Do?

Correct! Weet je ook nog de Duitser?

Nee sorry

Ik neem aan dat je wel de titel van het nummer weet.

Overigens haalde in Nederland de Candlelight Remix de vijfde plaats en de unplugged-versie de tiende plaats maar ik zou zo niet weten wat het verschil is.

Heaven van Bryan Adams al heet de Do versie ook wel eens We're in Heaven zag ik ergens

Verschil: ik denk dat de Candlelight versie nog met z'n drieën was en de Unplugged gewoon onder enkel Do?

Arrie schreef:
(quote)

Correct! Weet je ook nog de Duitser?
Yannou

vigil schreef:
Heaven van Bryan Adams al heet de Do versie ook wel eens We're in Heaven zag ik ergens

Verschil: ik denk dat de Candlelight versie nog met z'n drieën was en de Unplugged gewoon onder enkel Do?

Dat is idd zo, maar ik bedoelde muzikaal gezien. Net even door beide versies op YouTube heen gescand en ze lijken erg op elkaar.

De Duitser heet idd Yanou. Maar vigil mag een vraag bedenken.

Boybands

welke boybands horen bij de volgende frisse jonge knapen:

1: Lance, Joshua, Joey, Chris en Justin (fathead)
2: Nicky, Kian, Mark, Shane en Brian (arrie)
3: Matt, Luke en Craig (ranboy)
4: Eloy, Bastiaan, Benjamin en Lee
5: Jordan, Jonathan, Joey, Donnie en Danny (arrie)
6: Alain, Ricardo en Gerald
7: Davy, Micky, Michael en Peter (arrie)
8: Nick, Brian, Alexander, Howie en Kevin (fathead)

1. N Sync
4. Mainstreet
8. Backstreet Boys

2. Back Street Boys?
3. Bros
5. The Osmonds?

2 goed voor Fathead

2 Westlife
5 New Kids on the Block

6 Color Me Badd?

ranboy schreef:
2. Back Street Boys?
3. Bros
5. The Osmonds?

enkel de broeders Goss zijn goed

Oh 7 is The Monkees

3 goed voor Arnout, Color me Badd is fout

6 No Mercy?

nope

Dat doet me gelijk aan zo'n beetje het slechtste boyband liedje ever denken. When i Die brrr

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:24 uur

geplaatst: vandaag om 06:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.