Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 17:23 uur
Arrie schreef:
Volgens mij is het wat betreft Suicide Blonde wel onduidelijk en zijn het slechts geruchten.
Zekerheden zijn een zeldzaamheid met zulke verhalen, maar het wijst in ieder geval in haar richting.Volgens mij is het wat betreft Suicide Blonde wel onduidelijk en zijn het slechts geruchten.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 17:29 uur
Arrie schreef:
Van welk album is de volgende tracklist waarvan je alleen de eerste letters van de woorden ziet:
1. AIW
2. MOM
3. LG
4. C
5. B
6. C
7. TFT
8. R
9. ACOY
10. TLTISR
Van welk album is de volgende tracklist waarvan je alleen de eerste letters van de woorden ziet:
1. AIW
2. MOM
3. LG
4. C
5. B
6. C
7. TFT
8. R
9. ACOY
10. TLTISR
James Blake - Overgrown?
edit: nee gewoon Blue van Joni Mitchell
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 17:31 uur
Niet goed, maar toevallig heb ik James Blake live weleens een nummer van het betreffende album zien coveren.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 17:32 uur
Ik heb het een paar minuten geleden al aangepast 
Ik kwam er idd op via dat nummer (A Case of You).

Ik kwam er idd op via dat nummer (A Case of You).
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 17:34 uur
Ah, niet toevallig dus. Ik dacht dat je er mss aan dacht door de R van Retrograde.
Maar helemaal goed dus.
Maar helemaal goed dus.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 20:47 uur
Iemand anders mag wel een vraag stellen, ik ben vanavond niet in de gelegenheid.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 20:55 uur
kleintje dan
Welke Nederlandse productie stond in 1994 3 weken op 1 in Engeland en was daarmee een stuk succesvoller dan in eigen land?
Welke Nederlandse productie stond in 1994 3 weken op 1 in Engeland en was daarmee een stuk succesvoller dan in eigen land?
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 21:20 uur
Daarop aanhakend:
In 2002 stond er zelfs twee keer een Nederlandse artiest bovenaan de Engelse hitlijsten. JXL (A Little Less Conversation) kwam hier laatst al ter sprake, maar de ander bereikte de eerste plaats later dat jaar in samenwerking met een Duitser en een Spanjaard. Ze bereikten met hun hit zelfs de top 10 in Amerika. Om welke drie artiesten gaat het en hoe heet hun wereldhit?
In 2002 stond er zelfs twee keer een Nederlandse artiest bovenaan de Engelse hitlijsten. JXL (A Little Less Conversation) kwam hier laatst al ter sprake, maar de ander bereikte de eerste plaats later dat jaar in samenwerking met een Duitser en een Spanjaard. Ze bereikten met hun hit zelfs de top 10 in Amerika. Om welke drie artiesten gaat het en hoe heet hun wereldhit?
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 21:49 uur
In Nederland bereikte het nummer overigens slechts de zestiende plaats maar twee andere versies haalden een jaar later wel de top 10.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 21:51 uur
vigil schreef:
DJ Sammy met Do?
DJ Sammy met Do?
Correct! Weet je ook nog de Duitser?
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 21:53 uur
Ik neem aan dat je wel de titel van het nummer weet. 
Overigens haalde in Nederland de Candlelight Remix de vijfde plaats en de unplugged-versie de tiende plaats maar ik zou zo niet weten wat het verschil is.

Overigens haalde in Nederland de Candlelight Remix de vijfde plaats en de unplugged-versie de tiende plaats maar ik zou zo niet weten wat het verschil is.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 22:21 uur
Heaven van Bryan Adams al heet de Do versie ook wel eens We're in Heaven zag ik ergens
Verschil: ik denk dat de Candlelight versie nog met z'n drieën was en de Unplugged gewoon onder enkel Do?
Verschil: ik denk dat de Candlelight versie nog met z'n drieën was en de Unplugged gewoon onder enkel Do?
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 22:32 uur
vigil schreef:
Heaven van Bryan Adams al heet de Do versie ook wel eens We're in Heaven zag ik ergens
Dat is idd zo, maar ik bedoelde muzikaal gezien. Net even door beide versies op YouTube heen gescand en ze lijken erg op elkaar.
De Duitser heet idd Yanou. Maar vigil mag een vraag bedenken.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 22:50 uur
Boybands
welke boybands horen bij de volgende frisse jonge knapen:
1: Lance, Joshua, Joey, Chris en Justin (fathead)
2: Nicky, Kian, Mark, Shane en Brian (arrie)
3: Matt, Luke en Craig (ranboy)
4: Eloy, Bastiaan, Benjamin en Lee
5: Jordan, Jonathan, Joey, Donnie en Danny (arrie)
6: Alain, Ricardo en Gerald
7: Davy, Micky, Michael en Peter (arrie)
8: Nick, Brian, Alexander, Howie en Kevin (fathead)
welke boybands horen bij de volgende frisse jonge knapen:
1: Lance, Joshua, Joey, Chris en Justin (fathead)
2: Nicky, Kian, Mark, Shane en Brian (arrie)
3: Matt, Luke en Craig (ranboy)
4: Eloy, Bastiaan, Benjamin en Lee
5: Jordan, Jonathan, Joey, Donnie en Danny (arrie)
6: Alain, Ricardo en Gerald
7: Davy, Micky, Michael en Peter (arrie)
8: Nick, Brian, Alexander, Howie en Kevin (fathead)
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 23:03 uur
nope
Dat doet me gelijk aan zo'n beetje het slechtste boyband liedje ever denken. When i Die brrr
Dat doet me gelijk aan zo'n beetje het slechtste boyband liedje ever denken. When i Die brrr
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.