MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz

zoeken in:
Bij 4 dacht ik nog aan B-Brave maar daar zit een Kaj in. De namen klinken wel erg modern, op Bastiaan na. En Bastiaan klinkt dan weer erg Nederlands.

4. Caught in the Act

Arrie schreef:
Bij 4 dacht ik nog aan B-Brave maar daar zit een Kaj in. De namen klinken wel erg modern, op Bastiaan na. En Bastiaan klinkt dan weer erg Nederlands.

check de roddelbladen dan kom je hem misschien tegen

Simon77 schreef:
4. Caught in the Act

Met inderdaad Nederlander Bastiaan Ragas, inmiddels een flinke bn-er

vigil schreef:
(quote)

check de roddelbladen dan kom je hem misschien tegen

Die lees ik altijd bij de kapper, de laatste keer stond er wel een heel verhaal over Gert Timmerman in. Ik denk dat ik het verkeerde roddelblad te pakken had.

Boybands

welke boybands horen bij de volgende frisse jonge knapen:

1: Lance, Joshua, Joey, Chris en Justin (fathead)
2: Nicky, Kian, Mark, Shane en Brian (arrie)
3: Matt, Luke en Craig (ranboy)
4: Eloy, Bastiaan, Benjamin en Lee (simon)
5: Jordan, Jonathan, Joey, Donnie en Danny (arrie)
6: Alain, Ricardo en Gerald (arrie)
7: Davy, Micky, Michael en Peter (arrie)
8: Nick, Brian, Alexander, Howie en Kevin (fathead)

nog eentje te raden voordat we met een gerust hard naar bed kunnen gaan

Heeft Alain Clark nog in een boyband gezeten?

Volgens mij niet, maar ik dacht er ook even aan.

niet dat denk ik niet, als het wel zo was bedoel ik die in ieder geval niet

Er is 1 gok geweest op 6 en die was in principe enorm fout maar ergens toch ook wel erg in de buurt.

Gibson Brothers?

Ik heb twee dingen gegokt op 6.

ow is dat zo?

Nou ja ik doelde op de All 4 Love/I Wanne Sex You Up gok

edit: ow ja, No Mercy gokte je ook op

Ja ik noemde ook No Mercy, om je nog maar eens te herinneren aan dat prachtige When I Die Blijkbaar had je het in een paar minuten alweer verdrongen

Ow, het leek me juist logisch dat het om de enorm foute gok ging van No Mercy...

Arrie schreef:
Ja ik noemde ook No Mercy, om je nog maar eens te herinneren aan dat prachtige When I Die Blijkbaar had je het in een paar minuten alweer verdrongen

ik vrees dat deze niet zo in het collectieve geheugen zit, inmiddels 2 hints gegeven (over de eerste heeft blijkbaar iedereen heen gelezen) maar geen herkenning.

Het is Nederlands en jaren 90

Oh het is B.E.D.

Nee, die zit niet in mijn collectief geheugen. Zelfs als de hints (achteraf) duidelijk genoeg waren...

Doelde je met de tweede hint op Color Me B.E.D.? ? Dat de woorden dus op elkaar lijken

yep!

in principe helemaal fout maar ergens toch ook erg in de buurt

Arnout is!

Weet je ook wie er achter de parodie MATRAS zat? Dat wil GrafGantz namelijk al heel lang erg graag weten.

Morgen een nieuwe vraag!

Arrie schreef:
Weet je ook wie er achter de parodie MATRAS zat? Dat wil GrafGantz namelijk al heel lang erg graag weten.

Potverdorie ja!

Is het erg dat ik zes van die boybands direct wist? Persoonlijk vind ik het wel een ietwat pijnlijke constatering.

Edgar18 schreef:
Is het erg dat ik zes van die boybands direct wist? Persoonlijk vind ik het wel een ietwat pijnlijke constatering.

Haha, ik wist er vijf direct en The Monkees iets later omdat ik ze minder associeer met boybands. Maar ik schaam me nergens voor. ?

Edgar18 schreef:

Echt, we hadden eigenlijk niet anders van je verwacht

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:17 uur

geplaatst: vandaag om 03:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.