MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Princemeter

zoeken in:
Nooit een groot fan geweest van dit nummer

6,5

Een van mijn fave Prince-singles wel.

8,8

Niet het beste nummer van SOTT, maar het is en blijft mijn favoriete album ooit natuurlijk. Toch een beetje variatie in mijn stemmen aanbrengen om tot een goede rangschikking te komen.

8,8

Haha, mooi precies gelijk(gestemd)

johan de witt schreef:
Haha, mooi precies gelijk(gestemd)

Ja bizar, ik zag het.... een echt Love Bizarre

9.5

Heb ik altijd een heerlijk nummer gevonden. Er staat maar één liedje op het album dat ik nog beter vind (en nee, niet de titeltrack )

9,5
Alles is zo cool aan dit nummer (en de clip).

9,7

Fantastisch nummer, verveelt nooit.

8

Eén van de minst geniale nummers op SOTT.

8

Erg leuke single. Heel hitparadegericht, maar geslaagd.

E40
8,5

Minneapolis schreef:
9,5
Alles is zo cool aan dit nummer (en de clip).

Die clip heb ik altijd storend gevonden in de SOTT film, maar ja, wel de mooiste show die ik ooit in mijn leven heb mogen meemaken

Een 7 voor u got the look.

8
1 van de mindere nummers op een briljant album

En we hebben een top 10:

1. The Beautiful Ones (9,327 / 18 stemmers)
2. Mountains (8,504 / 21 stemmers)
3. U Got the Look (8,305 / 20 stemmers)
4. Gold (8,023 / 19 stemmers)
5. Rainbow Children (7,976 / 13 stemmers)
6. Musicology (7,603 / 16 stemmers)
7. Automatic (7,493 / 16 stemmers)
8. Sexy MF (7,428 / 19 stemmers)
9. Glam Slam (7,276 / 20 stemmers)
10. I Wanna Be Your Lover (7,245 / 21 stemmers)

Afkomstig van de driedubbelaar Emancipation uit 1996 en een fan-favorite: The Love We Make

Heel bizar deze fan-clip: ik draaide dit nummer vandaag op mijn iPhone terwijl we te maken hadden met die haast apocalyptische rode zon..... een bijzondere combinatie dit nummer met dit natuurverschijnsel.

Prachtnummer dat ik eigenlijk ben gaan waarderen toen hij het steeds vaker live ging zingen. Op Emancipation verdrinkt het een beetje tussen de rest.

9,8

Zo standalone i.p.v. "in rij" op de driedubbelaar komt deze nog veel beter tot zijn recht. Je kunt wel zeggen dat ik deze hiermee herontdekt heb. Bedankt daarvoor, Eric. Emancipation ook al lang niet meer gedraaid.

9,3

7.5

Ja leuk liedje eigenlijk, is mij ook nooit zo opgevallen op Emancipation (daarbovenop een album die ik omwille van diens speelduur nooit veel geluisterd heb).

9
Wanneer komen de mindere nummers?

Pracht song. Op de een of andere manier vind ik deze en Still Would Stand All Time altijd bij elkaar horen.

E40
6,5

Gast
geplaatst: vandaag om 12:28 uur

geplaatst: vandaag om 12:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.