Muziek / Muziekgames / POP Perfection! - The Christmas Edition
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2017, 15:02 uur
Beste allemaal,
Al kletsend over steengoede popsongs met Edgar18 kwam het idee naar boven borrelen om een top 20 POP perfection samen te stellen.
Bij deze!
Iedere dag zal ik een nummer plaatsen en jullie mogen hier een cijfer voor geven (al dan niet vergezeld van een verhaaltje), ik reken het gemiddelde uit en na 20 dagen zal hier een POP perfection top 20 uit rollen.
Ik heb besloten deze keer alleen nummers uit te kiezen die gezongen worden door solo dames tussen 2000 en heden (soms zingt er wel iemand mee op de plaat, maar het gaat erom dat ze geen deel uitmaken van een popgroep). Tevens zijn het alleen dik geproduceerde uptempo songs.
Veel plezier en bij deze het eerste nummer:
Christina Aguilera
What a Girl Wants (2000)
Al kletsend over steengoede popsongs met Edgar18 kwam het idee naar boven borrelen om een top 20 POP perfection samen te stellen.
Bij deze!
Iedere dag zal ik een nummer plaatsen en jullie mogen hier een cijfer voor geven (al dan niet vergezeld van een verhaaltje), ik reken het gemiddelde uit en na 20 dagen zal hier een POP perfection top 20 uit rollen.
Ik heb besloten deze keer alleen nummers uit te kiezen die gezongen worden door solo dames tussen 2000 en heden (soms zingt er wel iemand mee op de plaat, maar het gaat erom dat ze geen deel uitmaken van een popgroep). Tevens zijn het alleen dik geproduceerde uptempo songs.
Veel plezier en bij deze het eerste nummer:
Christina Aguilera
What a Girl Wants (2000)
1
geplaatst: 16 oktober 2017, 15:13 uur
In '99 uitgebracht maar in '00 nog steeds in de hitlijst dus net aan de goede kant van de streep.
7,3 ik ben nooit echt een Aguilera fan geweest
7,3 ik ben nooit echt een Aguilera fan geweest
1
geplaatst: 16 oktober 2017, 16:04 uur
7,5 -- vind Come on Over (en Genie natuurlijk) net iets leuker uit haar beginperiode
1
geplaatst: 16 oktober 2017, 17:23 uur
Ik vond dit altijd al redelijk zeurderig klinken. Liever Genie in a Bottle of inderdaad Come on Over....
5
5
1
geplaatst: 16 oktober 2017, 17:30 uur
Dit lijkt me ook wel iets voor Gretz, Teunnis, Arrie, Rudi1984, Ploppesteksel, aERodynamIC en anderen die ik nu even vergeet 

0
geplaatst: 16 oktober 2017, 18:05 uur
Nee joh Edgar18, ik heb meer met pop uit de jaren '80. Dit soort nummers zeggen me heel weinig.
1
geplaatst: 16 oktober 2017, 18:09 uur
aERodynamIC schreef:
Nee joh Edgar18, ik heb meer met pop uit de jaren '80. Dit soort nummers zeggen me heel weinig.
Dan luister je toch even Nee joh Edgar18, ik heb meer met pop uit de jaren '80. Dit soort nummers zeggen me heel weinig.
.
1
geplaatst: 16 oktober 2017, 18:33 uur
6,6
Toentertijd vond ik het wel leuk, overigens. Genie In A Bottle is pas echt pop perfection.
Toentertijd vond ik het wel leuk, overigens. Genie In A Bottle is pas echt pop perfection.
1
geplaatst: 16 oktober 2017, 18:52 uur
Kan ermee door - Christina Aguilera is in wezen een goede zangeres - maar wat te plastic en ook niet bijster origineel.
5,5
Jammer dat dit topic zich beperkt tot de hits vanaf 2000 en gezongen door vrouwen (ik heb overigens meer met de hits uit de jaren '60, '70 en ook '80).
5,5
Jammer dat dit topic zich beperkt tot de hits vanaf 2000 en gezongen door vrouwen (ik heb overigens meer met de hits uit de jaren '60, '70 en ook '80).
1
geplaatst: 16 oktober 2017, 18:59 uur
charlotte2807 schreef:
Tevens zijn het alleen dik geproduceerde uptempo songs.
Dik als in heel erg (over)geproduceerd of dik als in vet/cool? Tevens zijn het alleen dik geproduceerde uptempo songs.

2
geplaatst: 16 oktober 2017, 20:16 uur
Leuk dat er een nieuw topic is over vrouwelijke artiesten met relatief recente nummers! Want dat zijn (ten onrechte) toch regelmatig twee ondergeschoven kindjes in de MuMe-contreien.
6,5
Aguilera heeft leukere nummers waaronder het veelgeprezen Genie in a Bottle.
6,5
Aguilera heeft leukere nummers waaronder het veelgeprezen Genie in a Bottle.
1
geplaatst: 17 oktober 2017, 08:32 uur
6
Leuk schijfje wel, maar wordt na een tijdje best irritant. Geef mij dan maar Genie In A Bottle
Leuk schijfje wel, maar wordt na een tijdje best irritant. Geef mij dan maar Genie In A Bottle

1
geplaatst: 17 oktober 2017, 13:02 uur
Niet geheel onfijn, maar het refrein is wel erg simpeltjes.
6,5
Leuk topic wel! Blijf een zwak hebben voor dit genre.
6,5
Leuk topic wel! Blijf een zwak hebben voor dit genre.
1
geplaatst: 17 oktober 2017, 16:33 uur
Ik zie dat ik zelf nog helemaal geen cijfer gegeven heb. Een 7.
In totaal hebben 18 mensen gestemd.
1. Christina Aguilera - What a Girl Wants (2000) 6,25
De nummers komen in chronologische volgorde voorbij en de tweede is van P!nk.
P!nk - Get This Party Started (2002)
In totaal hebben 18 mensen gestemd.
1. Christina Aguilera - What a Girl Wants (2000) 6,25
De nummers komen in chronologische volgorde voorbij en de tweede is van P!nk.
P!nk - Get This Party Started (2002)
0
geplaatst: 17 oktober 2017, 16:54 uur
7.8
Destijds zou ik hier een vol punt meer voor gegeven hebben, hoorde het nummer een paar dagen terug weer eens voor het eerst sinds lange tijd en het kwam wat minder binnen nu.
Destijds zou ik hier een vol punt meer voor gegeven hebben, hoorde het nummer een paar dagen terug weer eens voor het eerst sinds lange tijd en het kwam wat minder binnen nu.
* denotes required fields.