MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / POP Perfection! - The Christmas Edition

zoeken in:

3 zo slecht deze..

3

Eens met Friek, en dan ook nog die lachwekkende tekst...

5,5

3,5

Voor mij haar minste single, ze heeft overigens best leuke singles hoor ook van een paar jaar geleden nog

vigil schreef:
ook van een paar jaar geleden nog

Welke bedoel je dan? On the Floor of Dance Again? Want ik kan daar persoonlijk niet zoveel mee...

Sta perplex van de cijfers hier. Deze is nog zo’n gangmaker op feestjes waar ik kom

Ik zou spontaan de dansvloer aflopen als iemand dit waagt op te zetten in 2017......

On the Floor vind ik dan wel weer lekker!

6

leuk topic!

Arrie schreef:
(quote)

Welke bedoel je dan? On the Floor of Dance Again? Want ik kan daar persoonlijk niet zoveel mee...

On the Floor wel leuk maar Dance Again durf ik voor mezelf wel een aardige GP te noemen. Natuurlijk is het wel wat platte disco maar wel een erg fijne en aanstekelijke variant

catdog schreef:
Sta perplex van de cijfers hier. Deze is nog zo’n gangmaker op feestjes waar ik kom

Elke andere single van haar had bij mij hoger gescoord, gezien de pop perfection topictitel had ik Waiting for Tonight een betere keuze gevonden. Qua clips doen ze het eigen allemaal wel goed maar dit slechts terzijde.

Pop clips in de vroege 2000’s waren altijd interessant om te zien. Daar zat nog creativiteit in. Tegenwoordig lijken alleen artiesten als GaGa, Swift, Perry, Rihanna en Beyoncé die nog te hebben

Deze heb ik al lang niet meer gehoord zeg.

6,3

Ik geef ook dit nummer een 7,5.

In totaal hebben 20 mensen gestemd.

1. P!nk - Get This Party Started (2002) 6,7
2. Christina Aguilera - What a Girl Wants (2000) 6,25
3. Jennifer Lopez - Jenny From the Block (2002) 5,98

De volgende popsong is van de ultieme popprinses!

Britney Spears - Toxic (2004)

Oh yeah!

Een vette 9. Een hoger cijfer bewaar ik voor het geval er nog iets van Folklore langskomt maar dit is wel de heilige graal.

9,0 - alleen Everytime heb ik nog hoger zitten van haar

7.7 Beste nummer tot nu toe

Yeah, mijn favoriete Britney! Wat een fijne verrassing dat deze vandaag aan de beurt is . Binnen dit topic kan ik maar zo'n drie tot vijf nummers bedenken die hierbij in de buurt komen.

9,3

Ook mijn favoriete Britney, topnummer! Volgend jaar maar eens nomineren voor de MuMeladder

9,5

Ja lekker!
Voor pop perfection toch wel een 9!

6,5

Nooit een klik mee gehad.

6, ze heeft wel wat betere

8,6

Everytime zou nog een vol punt hoger krijgen.

Ik sluit denk ik maar even aan nu

9,6 (en op naar de MuMeLadder!)

9.2

Veel beter gaat het in dit topic niet worden vrees ik ?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:29 uur

geplaatst: vandaag om 22:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.