MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2

zoeken in:

Leuke battle, weer eens wat anders. Eigenlijk hadden alle voormalige winnaars geweerd moeten worden! (Geintje hoor)

1-0

aslan (crew)
1-1

Beide niet echt mijn ding

3-1

Twee niet te vergelijken juweeltjes!

1-0

1-1

Hoog niveau, inderdaad!

2-1

Voor mij vrij simpel doch.

aslan (crew)
2-2

Beide inderdaad ijzersterk op hun eigen manier. Candlemass is in deze battle echter iets zeldzamer, vandaar:

4-2

Opeth is een album band. Alison swingt als een tiet (die baslijn tot aan de zang). Kan me haast niet voorstellen dat die bij de A nog niet genomineerd was, eigenlijk, maar ik ga het niet checken.

0-1

Alison Hell kwam niet eerder voor, geheel terecht dat deze klassieker nu wel langskomt. Uitstekende productie ook van dhr. Waters, die voor deze opname een drummer en zanger nodig had en de rest zelf deed.

0-2

0-3

The Drapery Falls is natuurlijk ook een klassieker, maar dat hele middenstuk vind ik toch de vaart eruit halen, en Annihilator hebben we nog niet zoveel gehoord dit spel.

Twee eigen nominaties, dus beide goed.

1-3 dan maar

Weer geen makkelijke.

1-4

Voor mij wel.

2-4

aslan (crew)
4-4

Wie geeft het laatste zetje vóór 16.56 uur?

4-5

Het was geen makkelijke, maar vooruit.

Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil)

10. Armed Cloud - Warhead vs. Satan - Cenotaph

Gast
geplaatst: vandaag om 09:32 uur

geplaatst: vandaag om 09:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.