MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2

zoeken in:

Deze vind ik dan weer een tikje makkelijker.

0-2

Punt voor Nijmeegs huisvlijt voor dat het te laat is.
1-4

Goh dit is toch behoorlijk matig voor Pig Destroyer, zeker vergeleken met het materiaal op Prowler en Terrifyer.
Darkthrone daarentegen zijn hier op topniveau.

3-1

De laatste worp van Pig Destroyer heb ik laten liggen, daar waar de platenzaak jammerlijk tekortschiet door o.m. Aborted en My Minds Mine niet in de rekken te hebben. Heb aan Phantom Limb en Terrifyer eerst wel genoeg.

aslan (crew)
4-1

Oei Darkthrone is aardig afgemaakt vorige ronde, onbegrijpelijk!

0-2

Darkthrone duurde mij wat te lang, ging maar door op dezelfde snelheid. Pig Destroyer was haast de helft korter.

1-2

2-2

Een van de sterkste nummers van Blaze tegen een middelmatig nummer van The Ocean.

2-3 makkie

aslan (crew)
2-4

Môrthul schreef:
Oei Darkthrone is aardig afgemaakt vorige ronde, onbegrijpelijk!

0-2

Inderdaad. Tegen een uiterst matige incarnatie van Pig Destroyer dan ook nog. Begrijpe wie begrijpen kan...

Ook al ben ik geen grote fan van die laatste worp van The Ocean:

2-5

Hier hoef ik niet al te lang over na te denken.

1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 08:00 uur

geplaatst: vandaag om 08:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.