MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2

zoeken in:

2-2

Na de eerste tonen van Twilight Force wist ik al genoeg.

aslan (crew)
3-2

Mooi melodieus, goede hoge stem, opgewekt van aard en aangenaam tempo vs. iets wat mij niet metal genoeg is (of dan wel hard genoeg).

3-4

Ik vind die Twilight Force zeker niet verkeerd hoor. Ik was niet bekend met hen, aangezien Europese power metal een stijl is waarnaar ik zelf niet meteen op jacht ga (en mijn nood aan deze sound met Blind Guardian eigenlijk nagenoeg volledig beantwoord is), maar het is zeker wel leuk gedaan.

Pist.On heb ik in lange tijd niet meer gehoord, maar ik vind hun sound bijzonder aardig. Een proto-voorbeeld van die typisch New Yorkse alternatieve metal die in de vroege jaren '90 werd gemaakt ("River Runs Red", "Meantime", "Bloody Kisses"...). Toch dat plaatje nog eens opsnorkelen.

4-4

Converge heeft de J al. En weer es een chickie

2-1

aslan (crew)
3-2

Zeker in orde, maar in principe is dit maar een verlengde interlude op Bloody Kisses.
Pagan Altar is een van de beste old school doom bands van de jaren '80. Meesters in het oproepen van een vreemdsoortige sfeer.

1-2

Pagan altar is zeker de moeite waard. Maar ik ken alleen hun tweede album. Daar is de zanger al net zo stemvast, het gebrek eraan, bedoel ik.

Summier Breeze kan ik alleen meezingen als ik net wakker ben

aslan (crew)
3-1

Tsja, Opeth maakt hier natuurlijk gehakt van, gezien de smaak van de meeste mensen hier. Toch stem ik op Beast in Black, omdat ik toch graag zou zien dat dat soort metal hier een keertje wat verder zou kunnen komen.

3-3

Voor mij zal het toch Opeth worden

4-3

Gast
geplaatst: vandaag om 06:09 uur

geplaatst: vandaag om 06:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.