MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Original / Cover K.O.

zoeken in:

17. Black and Yellow / Pakt De Velo [Wiz Khalifa / Halve Neuro] vs. And I Am Telling You I’m Not Going [Jennifer Holliday / Jennifer Hudson]

18. Georgy Porgy [Toto / Eric Benét feat. Faith Evans] vs. Hot Like Fire [Aaliyah feat. Missy Elliott & Timbaland / The xx]

0-0

4-0

19. Anselma / Bestel Mar [Los Lobos / Rowwen Heze] vs. Je Te Le Dis Quand Meme [Patrick Bruel/ Edsilia Rombley (Van Jou)]

1-0

Beter nog de eerste 2 nummers als 1 nummer.......

Even een paar dagen hier niet geweest. Ik zie nu dat deze begonnen is. Ik heb altijd gedacht dat het origineel tegen de cover ging battelen... Jammer.

Ceasar schreef:
Even een paar dagen hier niet geweest. Ik zie nu dat deze begonnen is. Ik heb altijd gedacht dat het origineel tegen de cover ging battelen... Jammer.

Daar is al een draadje voor: Muziek >> Muziekgames >> Oorspronkelijke nummer - Cover Clash

catchup
Ceasar schreef:

ik ook

Altijd de openingspost lezen

4-1

20. Lose Yourself / Rijbewijs [Eminem / MC Joël] vs. Stay With Me (Sam Smith/ P!nk)

0-1

1-1

Heerlijke parodie van Chris van den Durpel.

21. Run [Snow Patrol / Leona Lewis] vs. Stand by your man [Tammy Wynette / Lyle Lovett]

Gast
geplaatst: vandaag om 03:54 uur

geplaatst: vandaag om 03:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.