MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Original / Cover K.O.

zoeken in:

1-4 Tammy is onverwoestbaar, die cover wat minder.

22. Crying in the Rain [The Everly Brothers / a-ha] vs. Good Riddance (Time of Your Life) [Green Day / Wolf Alice]

23. Nothing Compares 2 U [The Family / Sinéad O'Connor] vs. Laura Palmer's Theme [Angelo Badalamenti / Xiu Xiu]

24. Yesterday [The Beatles / The Soul Children (!!!)] vs. Such Great Heights [The Postal Service / Iron & Wine]

0-1
(afbeelding)

Ik vind nergens Yesterday in de versie van The Soul Children. Hebben ze dit nummer wel gecoverd? Er zijn overigens zoveel andere en bekendere covers van dit nummer (het meest gecoverde nummer ooit), waarom net deze keuze?

LucM schreef:
Ik vind nergens Yesterday in de versie van The Soul Children. Hebben ze dit nummer wel gecoverd? Er zijn overigens zoveel andere en bekendere covers van dit nummer (het meest gecoverde nummer ooit), waarom net deze keuze?
Omdat dit by far de beste versie ooit is, een stuk beter dan het origineel.

2-1

Waar heeft Gretz dan geluisterd als jij het nergens kunt vinden?

Er is wel een volgens mij niet zo legale link te vinden als je googlet.

Inderdaad beter dan het origineel.

Toch 2-2.

Edgar18 schreef:

Waar heeft Gretz dan geluisterd als jij het nergens kunt vinden?

Soulseek

Niet te vinden hoor. Kun je linken?

Johnny Marr schreef:
Niet te vinden hoor. Kun je linken?

Hier is ie ook te luisteren

Oei oei, die cover van Yesterday vind ik helaas niet te best. Veel te prekerig. En ja, ik ben een soulliefhebber. Straks maar eens Such Great Heights beluisteren want die zit nog altijd niet in m'n systeem.

De versie van The Soul Children is zeker niet beter dan het origineel maar toch ...

4-2

25. Woodstock ( Joni Mitchell / Crosby, Stills, Nash & Young) vs. Love Is Blindness [U2 / Jack White]

Gast
geplaatst: vandaag om 05:43 uur

geplaatst: vandaag om 05:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.