Muziek / Muziekgames / U2meter
zoeken in:
2
geplaatst: 6 januari 2018, 20:44 uur
Er zijn heel veel bands waar ik dit spel mee zou kunnen doen, maar toch maar een gekozen die ook wel breed gedragen wordt alhier.
Het principe is hetzelfde als Beatlesmeter en Princemeter. Elke dag een nieuwe U2 song.
U kunt stemmen!
We beginnen vandaag met uit de losse pols....
A Sort of Homecoming
U2 - A Sort Of Homecoming
Het principe is hetzelfde als Beatlesmeter en Princemeter. Elke dag een nieuwe U2 song.
U kunt stemmen!

We beginnen vandaag met uit de losse pols....
A Sort of Homecoming
U2 - A Sort Of Homecoming
1
geplaatst: 6 januari 2018, 21:12 uur
Fijn topic!
Aan A Sort Of Homecoming geef ik een 9, meteen één van de beste songs op TUF!
Aan A Sort Of Homecoming geef ik een 9, meteen één van de beste songs op TUF!
0
geplaatst: 7 januari 2018, 01:40 uur
5,5
Niet mijn favoriete type U2 song, maar ik ben dan ook niet de doorsnee U2 liefhebber.
Niet mijn favoriete type U2 song, maar ik ben dan ook niet de doorsnee U2 liefhebber.
0
geplaatst: 7 januari 2018, 10:09 uur
Kees-Jan schreef:
5,5
5,5
Vreemd, ik vind jou over het algemeen juist behoorlijk doorsnee

1
geplaatst: 7 januari 2018, 11:23 uur
Lastige band om te volgen want na All that you can't leave behind ben ik mijn interesse in de band compleet verloren. Eigenlijk zijn er maar 4 albums die ik echt top vind.
Dit nummer krijgt een 8
Dit nummer krijgt een 8
0
geplaatst: 7 januari 2018, 11:27 uur
Na dat album verloor ik mijn interesse ook. We gaan in ieder geval kriskras door de discografie en met de clipjes die ik erbij plaats kun je ook de wat recentere songs beluisteren en beoordelen als je wil en kom je misschien hier en daar nog een interessante song tegen 

0
geplaatst: 7 januari 2018, 12:44 uur
Ik ben ook ontzettend doorsnee, maar dat maakt me juist zo uitzonderlijk hier op MM 

1
geplaatst: 7 januari 2018, 19:28 uur
A Sort of Homecoming
8
In de "live" versie nog net iets beter.
8
In de "live" versie nog net iets beter.
0
geplaatst: 7 januari 2018, 20:52 uur
Een mooie score voor deze track 
1. A Sort of Homecoming: 8,39 (22 stemmen)
We gaan kriskras door de discografie had ik al eerder vermeld. Eens kijken welke me te binnen schiet...
Vandaag een track van All That You Can't Leave Behind...
Kite
U2 - Kite

1. A Sort of Homecoming: 8,39 (22 stemmen)
We gaan kriskras door de discografie had ik al eerder vermeld. Eens kijken welke me te binnen schiet...
Vandaag een track van All That You Can't Leave Behind...
Kite
U2 - Kite
1
geplaatst: 7 januari 2018, 21:02 uur
Mooi nummer, alleen ligt het refrein een beetje boven het bereik van Bono. Het wringt een beetje en dat is jammer.
7,8
7,8
* denotes required fields.