MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / U2meter

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
6 voor Angel of Harlem (vrij zeurderig)

9 had Kite gekregen favoriet hier

Ik blijf lekker constant in mijn beoordelingen.

8

Fijn nummer inderdaad!

8,8

6,5

A Sort of Homecoming heb ik gemist. Nooit iets aan gevonden. Een 5 dan maar.

johannesA
7

A Sort Of Homecoming en Kite een 9,5 . Beide toppers van U2.

De laatste paar stemmen houden het misschien meest soulvolle U2 nummer van cum laude af.

1. A Sort of Homecoming: 8,39 (22 stemmen)
2. Angel of Harlem: 7,91 (28 stemmen)
3. Kite: 7,18 (18 stemmen)

New York, London, Paris, Munich, everybody talk about Pop Muzik

Vandaag dus een track van dat album, misschien wel hun meest stealth song, benieuwd naar jullie scores!

Mofo
U2 - Mofo

cosmic kid (moderator)
Potverdikkie. Al drie dagen gemist van deze meter. Nog steeds mijn op 1 na favoriete artiest ondanks dat ik ze na 2004/2005 (How To Dismantle An Atomic Bomb) uit het oog ben verloren en ik ook niet meer nieuwsgierig ben naar het nieuwere werk.

Mofo komt van het verschrikkelijk onderschatte Pop en vind ik van dat album 1 van de mindere tracks. Toch nog goed voor een 7.

Het is natuurlijk al een behoorlijk gruizige track maar de geluidskwaliteit uit de clip helpt dan niet mee.

Deze klinkt wat frisser (vind ik)
U2 - Mofo (High Quality) - YouTube

7

Gast
geplaatst: vandaag om 23:59 uur

geplaatst: vandaag om 23:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.