Muziek / Muziekgames / Het grote "Beste van Marillion" spel
zoeken in:
0
geplaatst: 29 januari 2018, 18:42 uur
Album 10: Radiation (Radiat10n)
20 A Few Words for the Dead +3
9 Cathedral Wall
9 Three Minute Boy +2
5 These Chains
5 Under the Sun
3 Now She'll Never Know
3 The Answering Machine +1
Costa del Slough
Born to Run
Eén van mijn laatst aangeschafte Marillion albums in het kader van compleet maken van de collectie studioalbums. Wat eerlijk gezegd nog steeds niet geheel gerealiseerd is. De gekke machine en het internetadres missen nog. Dat komt ook wel een beetje door dit album. Want ik vind het zeker niet de beste periode en heb toen me toch weer wat verlegd naar het aanschaffen van diverse albums uit de livecollectie. Dat vond ik meer waar voor mijn geld. Neemt niet weg dat door dit spel ik binnenkort de aanbiedingsbakken bij de Plato maar eens ga doorspitten uit volledigheidsdrang. Toch staat hier ook bij herbeluistering weinig op wat de middelmaat ontstijgt.
Deadline maandag 20.00
9 Cathedral Wall
9 Three Minute Boy +2
5 These Chains
5 Under the Sun
3 Now She'll Never Know
Costa del Slough
Born to Run
Eén van mijn laatst aangeschafte Marillion albums in het kader van compleet maken van de collectie studioalbums. Wat eerlijk gezegd nog steeds niet geheel gerealiseerd is. De gekke machine en het internetadres missen nog. Dat komt ook wel een beetje door dit album. Want ik vind het zeker niet de beste periode en heb toen me toch weer wat verlegd naar het aanschaffen van diverse albums uit de livecollectie. Dat vond ik meer waar voor mijn geld. Neemt niet weg dat door dit spel ik binnenkort de aanbiedingsbakken bij de Plato maar eens ga doorspitten uit volledigheidsdrang. Toch staat hier ook bij herbeluistering weinig op wat de middelmaat ontstijgt.
Deadline maandag 20.00
0
geplaatst: 29 januari 2018, 20:01 uur
Rogyros schreef:
Ik vond dit album nooit wat aan. Heb nu de 2013 remaster/remix/reproduction beluisterd. En hij klonk toch beter dan ik me kon herinneren. Weet niet of dat echt te maken heeft met de 2013 uitgave. Zo sterk zat dit album niet in mijn geheugen.
Ik vond dit album nooit wat aan. Heb nu de 2013 remaster/remix/reproduction beluisterd. En hij klonk toch beter dan ik me kon herinneren. Weet niet of dat echt te maken heeft met de 2013 uitgave. Zo sterk zat dit album niet in mijn geheugen.
Ja dat is wel een significant verschil hoor. Het is meer dan een remaster zeg maar.
0
geplaatst: 29 januari 2018, 20:02 uur
Album 11: Marillion.Com
A Legacy
Deserve
Go!
Rich
Enlightened
Built-in Bastard Radar
Tumble Down the Years
Interior Lulu
House
Deadline woensdag 20.00 uur
A Legacy
Deserve
Go!
Rich
Enlightened
Built-in Bastard Radar
Tumble Down the Years
Interior Lulu
House
0
geplaatst: 29 januari 2018, 20:09 uur
3 Go!
2 Interior Lulu
1 Tumble Down the Years
A Legacy
Deserve
Rich
Enlightened
Built-in Bastard Radar
House
3 Go!
2 Interior Lulu
1 Tumble Down the Years
A Legacy
Deserve
Rich
Enlightened
Built-in Bastard Radar
House
1
geplaatst: 29 januari 2018, 20:09 uur
Bonk schreef:
9 Cathedral Wall
9 Three Minute Boy +2
5 These Chains
5 Under the Sun
3 Now She'll Never Know
Costa del Slough
Born to Run
Eén van mijn laatst aangeschafte Marillion albums in het kader van compleet maken van de collectie studioalbums. Wat eerlijk gezegd nog steeds niet geheel gerealiseerd is. De gekke machine en het internetadres missen nog. Dat komt ook wel een beetje door dit album. Want ik vind het zeker niet de beste periode en heb toen me toch weer wat verlegd naar het aanschaffen van diverse albums uit de livecollectie. Dat vond ik meer waar voor mijn geld.
9 Cathedral Wall
9 Three Minute Boy +2
5 These Chains
5 Under the Sun
3 Now She'll Never Know
Costa del Slough
Born to Run
Eén van mijn laatst aangeschafte Marillion albums in het kader van compleet maken van de collectie studioalbums. Wat eerlijk gezegd nog steeds niet geheel gerealiseerd is. De gekke machine en het internetadres missen nog. Dat komt ook wel een beetje door dit album. Want ik vind het zeker niet de beste periode en heb toen me toch weer wat verlegd naar het aanschaffen van diverse albums uit de livecollectie. Dat vond ik meer waar voor mijn geld.
De vreemde
machine ( i.p.v. This Crazy Engine ) is toch wel een must vind ik al is het vanwege het titelnummer. Als je meerdere live albums hebt vind je dan Estonia en ook Man of a Thousand Faces geen reden This Strange Engine aan te schaffen? Wat mij betreft kun je het internetadres best overslaan; voor mij 1 van hun slechte albums ( score onder 3 ).
Deadline maandag 20.00 [/quote]
0
geplaatst: 29 januari 2018, 20:20 uur
3 Go!
2 Interior Lulu
1 Tumble Down the Years
A Legacy
1 Deserve +1
3 Rich +3
2 Enlightened +2
Built-in Bastard Radar
House
Ik doe mee ondanks dat dit album weinig echte uitschieters naar boven heeft voor mij.
3 Go!
2 Interior Lulu
1 Tumble Down the Years
A Legacy
1 Deserve +1
3 Rich +3
2 Enlightened +2
Built-in Bastard Radar
House
Ik doe mee ondanks dat dit album weinig echte uitschieters naar boven heeft voor mij.
0
geplaatst: 29 januari 2018, 20:26 uur
6 Go! 3
3 Interior Lulu 1
1 Tumble Down the Years
2 A Legacy 2
1 Deserve
3 Rich
2 Enlightened
Built-in Bastard Radar
House
elke band mag een mispeer hebben natuurlijk, zeker met een discografie als dat de heren hebben. Dit is voor mij hun dieptepunt. Voor mij was het zelfs een reden om mijn lidmaatschap van de fanclub op te zeggen (om ergens na Marbles weer lid te worden).
Go! is wel serieus goed overigens.
6 Go! 3
3 Interior Lulu 1
1 Tumble Down the Years
2 A Legacy 2
1 Deserve
3 Rich
2 Enlightened
Built-in Bastard Radar
House
elke band mag een mispeer hebben natuurlijk, zeker met een discografie als dat de heren hebben. Dit is voor mij hun dieptepunt. Voor mij was het zelfs een reden om mijn lidmaatschap van de fanclub op te zeggen (om ergens na Marbles weer lid te worden).
Go! is wel serieus goed overigens.
1
geplaatst: 29 januari 2018, 20:26 uur
Bravejester schreef:
De vreemde
machine ( i.p.v. This Crazy Engine ) is toch wel een must vind ik al is het vanwege het titel
nummer. Als je meerdere live albums hebt vind je dan Estonia en ook Man of a Thousand Faces geen reden This Strange Engine aan te schaffen? Wat mij betreft kun je het internetadres best overslaan; voor mij 1 van hun slechte albums ( score onder 3 ).
De vreemde
machine ( i.p.v. This Crazy Engine ) is toch wel een must vind ik al is het vanwege het titelnummer. Als je meerdere live albums hebt vind je dan Estonia en ook Man of a Thousand Faces geen reden This Strange Engine aan te schaffen? Wat mij betreft kun je het internetadres best overslaan; voor mij 1 van hun slechte albums ( score onder 3 ).
Estonia en Man of a Thousand Faces zijn inderdaad best lekkere nummers, live in ieder geval. Het is er ook gewoon nog niet van gekomen. Voor Radiation was met de nieuwe mix ook een meer natuurlijke aanleiding voor aanschaf. Voor This Strange (vreemd is ook gek
) Engine was ik wel wat bang dat het bij die twee goede nummers zou blijven en die had ik al in meerdere liveversies. Maar zoals gezegd, zal ik toch binnenkort eens mijn collectie aanvullen (in ieder geval met die rare machine
)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 januari 2018, 20:43 uur
7 Go! +1
6 Interior Lulu +3
4 A Legacy +2
3 Rich
2 Enlightened
1 Tumble Down the Years
1 Deserve
Built-in Bastard Radar
House
7 Go! +1
6 Interior Lulu +3
4 A Legacy +2
3 Rich
2 Enlightened
1 Tumble Down the Years
1 Deserve
Built-in Bastard Radar
House
Casartelli schreef:
Er breekt nu een serie albums aan die ik anno nu minder vind, maar waar ik per saldo wel veel naar geluisterd heb, in het algemeen omdat ik ze op wisselende punten in de geschiedenis wel de moeite waard vond.
Nu de rook opgetrokken wordt, is echter duidelijk dat dit ook voor mij het zwakste Marillionalbum is, zelfs nog iets minder dan Holidays in Eden. Een en ander meer vanwege algehele middelmaat dan vanwege algehele droefenis, al hoort Built-in Bastard Radar wel tot het ergste wat de heren op ons losgelaten hebben. De drie nummers die punten krijgen zijn zeker in orde.Er breekt nu een serie albums aan die ik anno nu minder vind, maar waar ik per saldo wel veel naar geluisterd heb, in het algemeen omdat ik ze op wisselende punten in de geschiedenis wel de moeite waard vond.
4
geplaatst: 29 januari 2018, 23:00 uur
Ondergetekende moest zo nodig ook een keer na zo'n Marillion weekend, en aldus geschiede afgelopen voorjaar. Laat dat nou net het weekend zijn dat ze deze cd helemaal gingen spelen. Bijna een reden om niet te gaan maar het idee dat ze ook FEAR in zijn geheel gingen spelen deed me toch een kaartje kopen. Laat ik ook eens een keer gek doen, midlife-crisis noemde ik het maar.
Deze cd heeft na de release slechts een paar weken in mijn wisselaar gezeten en nadat ik hem terug in het doosje heb opgeborgen hem ik hem ook nooit meer aangeraakt. Nog steeds niet. Luister nu muziek via Spotify/internet of via MP3'tjes. Zo ook in het voorjaar om een beetje voor bereid te zijn deze cd weer even de revue laten passeren, de hele cd ging het ene oor in en het andere weer uit... zucht... wat zonde dat ze nou deze cd in de spotlights moeten zetten.
Maar goed, daar liep ik dan op een zondagavond in de lobby van de Leicester de Montford Hall. Een wel heel vriendelijke dame had een zakje "fingerlights" en sprak me aan of ik ook deze lichtjes wilde hebben. Het was een soort suprise thing... Ik moest ze in de lucht steken bij Go! op het moment van "Wide awake on the edge of the world". Ja, zoals ik het nu type is het iedereen wel duidelijk waarschijnlijk. Op dat moment had ik ik echter wel een probleem, ik had werkelijk geen idee waar ze het over had!!! Drie oorzaken kan ik hiervoor aanwijzen, 1: het rumoer in de hal 2: haar zwaar platte Engelse accent en 3: en nu komt het... het drong bij mij totaal niet door dat Go! een Marillion nummer was!!! Ja, sta je tussen 2000 superfreaks die van over de hele wereld bij elkaar komen om naar .com (en dus ook Go!) te komen luisteren en ik moest ergens naar toe GAAN op deze WERELD en dan mijn hand in de lucht steken. Dat was al wat ik er van maken kon. Na drie pogingen van haar kant wis ik ze te overtuigen dat ik het wel begreep. Ik bedankte haar vriendelijk en vervolgde mijn weg richting podium en ik wacht wel af zo was mijn eindoordeel...
Het "resultaat" sloeg in als een bom en het idee werd later gekopieerd in de Royal Albert Hall en binnenkort te zien op DVD danwel Bluray....
Nu ken ik het nummer Go! wel, maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik de gehele tracklist van deze cd nog steeds niet uit mijn hoofd ken. Ondanks dat ik mij die avond toch prima vermaakt heb met de gehele live uitvoering van het "internet adres", waarschijnlijk ook mede door de vele gastmuzikanten. Gelukkig kon ik onderstaande tracklist gewoon kopiëren van mijn voorganger en daar mijn punten in verwerken.
10 Go! +3
6 Interior Lulu
5 A Legacy +1
3 Rich
2 Enlightened
3 Tumble Down the Years 2
1 Deserve
Built-in Bastard Radar
House
Deze cd heeft na de release slechts een paar weken in mijn wisselaar gezeten en nadat ik hem terug in het doosje heb opgeborgen hem ik hem ook nooit meer aangeraakt. Nog steeds niet. Luister nu muziek via Spotify/internet of via MP3'tjes. Zo ook in het voorjaar om een beetje voor bereid te zijn deze cd weer even de revue laten passeren, de hele cd ging het ene oor in en het andere weer uit... zucht... wat zonde dat ze nou deze cd in de spotlights moeten zetten.
Maar goed, daar liep ik dan op een zondagavond in de lobby van de Leicester de Montford Hall. Een wel heel vriendelijke dame had een zakje "fingerlights" en sprak me aan of ik ook deze lichtjes wilde hebben. Het was een soort suprise thing... Ik moest ze in de lucht steken bij Go! op het moment van "Wide awake on the edge of the world". Ja, zoals ik het nu type is het iedereen wel duidelijk waarschijnlijk. Op dat moment had ik ik echter wel een probleem, ik had werkelijk geen idee waar ze het over had!!! Drie oorzaken kan ik hiervoor aanwijzen, 1: het rumoer in de hal 2: haar zwaar platte Engelse accent en 3: en nu komt het... het drong bij mij totaal niet door dat Go! een Marillion nummer was!!! Ja, sta je tussen 2000 superfreaks die van over de hele wereld bij elkaar komen om naar .com (en dus ook Go!) te komen luisteren en ik moest ergens naar toe GAAN op deze WERELD en dan mijn hand in de lucht steken. Dat was al wat ik er van maken kon. Na drie pogingen van haar kant wis ik ze te overtuigen dat ik het wel begreep. Ik bedankte haar vriendelijk en vervolgde mijn weg richting podium en ik wacht wel af zo was mijn eindoordeel...
Het "resultaat" sloeg in als een bom en het idee werd later gekopieerd in de Royal Albert Hall en binnenkort te zien op DVD danwel Bluray....
Nu ken ik het nummer Go! wel, maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik de gehele tracklist van deze cd nog steeds niet uit mijn hoofd ken. Ondanks dat ik mij die avond toch prima vermaakt heb met de gehele live uitvoering van het "internet adres", waarschijnlijk ook mede door de vele gastmuzikanten. Gelukkig kon ik onderstaande tracklist gewoon kopiëren van mijn voorganger en daar mijn punten in verwerken.

10 Go! +3
6 Interior Lulu
5 A Legacy +1
3 Rich
2 Enlightened
3 Tumble Down the Years 2
1 Deserve
Built-in Bastard Radar
House
0
geplaatst: 30 januari 2018, 07:08 uur
vigil schreef:
Ja dat is wel een significant verschil hoor. Het is meer dan een remaster zeg maar.
(quote)
Ja, dat begreep ik idd. Ik ben ook zeker wel benieuwd. Ik ga ze eens naast elkaar beluisteren om de verschillen goed te horen.
0
geplaatst: 30 januari 2018, 08:21 uur
10 Go!
6 Interior Lulu
6 A Legacy +1
6 Rich +3
3 Tumble Down the Years
3 Deserve +2
2 Enlightened
Built-in Bastard Radar
House
10 Go!
6 Interior Lulu
6 A Legacy +1
6 Rich +3
3 Tumble Down the Years
3 Deserve +2
2 Enlightened
Built-in Bastard Radar
House
0
geplaatst: 31 januari 2018, 20:25 uur
Album 12: Anoraknophobia
Between You and Me
Quartz
Map of the World
When I Meet God
The Fruit of the Wild Rose
Seperated Out
This Is the 21st Century
If My Heart Were a Ball It Would Run Uphill
Deadline vrijdag 20.00
Between You and Me
Quartz
Map of the World
When I Meet God
The Fruit of the Wild Rose
Seperated Out
This Is the 21st Century
Deadline vrijdag 20.00
0
geplaatst: 31 januari 2018, 20:30 uur
Topalbum
3 Quartz
2 The Fruit of the Wild Rose
1 This Is the 21st Century
Between You and Me
Map of the World
When I Meet God
Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
3 Quartz
2 The Fruit of the Wild Rose
1 This Is the 21st Century
Between You and Me
Map of the World
When I Meet God
Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
0
geplaatst: 31 januari 2018, 20:49 uur
3 Quartz
3 The Fruit of the Wild Rose 1
3 This Is the 21st Century 3
Between You and Me
Map of the World
2 When I Meet God 2
Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
Zeer aardig album waar vooral de rustigere gedragen nummers de boventoon voeren. Het succes van het volgende album hoor je er al in die nummers terug. Quartz (wel geinige baslijn) en Heart Were a Ball vind ik dan weer matig
3 Quartz
3 The Fruit of the Wild Rose 1
3 This Is the 21st Century 3
Between You and Me
Map of the World
2 When I Meet God 2
Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
Zeer aardig album waar vooral de rustigere gedragen nummers de boventoon voeren. Het succes van het volgende album hoor je er al in die nummers terug. Quartz (wel geinige baslijn) en Heart Were a Ball vind ik dan weer matig
0
geplaatst: 31 januari 2018, 20:53 uur
5 Quartz 2
4 The Fruit of the Wild Rose 1
6 This Is the 21st Century 3
Between You and Me
Map of the World
2 When I Meet God
Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
De eerste 2 zijn duidelijk voor me, nr 3 was lastiger en mede bepaald door live ervaringen hiervan.
5 Quartz 2
4 The Fruit of the Wild Rose 1
6 This Is the 21st Century 3
Between You and Me
Map of the World
2 When I Meet God
Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
De eerste 2 zijn duidelijk voor me, nr 3 was lastiger en mede bepaald door live ervaringen hiervan.
0
geplaatst: 31 januari 2018, 23:04 uur
Na dit album brak ik finaal met Marillion. Pas 12 jaar later is die breuk weer gerepareerd. Ik meld me dus weer bij STCBM... 
5 Quartz
6 The Fruit of the Wild Rose 2
6 This Is the 21st Century
0 Between You and Me
1 Map of the World 1
5 When I Meet God 3
0 Seperated Out
0 If My Heart Were a Ball It Would Run Uphill
Deadline vrijdag 20.00

5 Quartz
6 The Fruit of the Wild Rose 2
6 This Is the 21st Century
0 Between You and Me
1 Map of the World 1
5 When I Meet God 3
0 Seperated Out

Deadline vrijdag 20.00
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 januari 2018, 23:50 uur
10 This Is the 21st Century +3 [+1 corr vigil]
8 The Fruit of the Wild Rose +2
5 Quartz
5 When I Meet God
1 Between You and Me +1
1 Map of the World
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
Veel beluisterd en op een gegeven moment was het over en dat is het nog steeds, daar heeft, net als bij Holidays in Eden, een integrale uitvoering op een Marillionweekend ook niks aan kunnen veranderen. Bij veel nummers hoor ik nog wel dat het netjes in elkaar zit (When I Meet God) of juist iets nieuws probeert (Quartz), maar ontbreekt de klik domweg. En If My Heart Were a Ball is misschien wel het slechtste Marillion-nummer ooit.
10 This Is the 21st Century +3 [+1 corr vigil]
8 The Fruit of the Wild Rose +2
5 Quartz
5 When I Meet God
1 Between You and Me +1
1 Map of the World
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
Veel beluisterd en op een gegeven moment was het over en dat is het nog steeds, daar heeft, net als bij Holidays in Eden, een integrale uitvoering op een Marillionweekend ook niks aan kunnen veranderen. Bij veel nummers hoor ik nog wel dat het netjes in elkaar zit (When I Meet God) of juist iets nieuws probeert (Quartz), maar ontbreekt de klik domweg. En If My Heart Were a Ball is misschien wel het slechtste Marillion-nummer ooit.
0
geplaatst: 1 februari 2018, 08:00 uur
13 This Is the 21st Century +3
8 The Fruit of the Wild Rose
7 Quartz +2
6 When I Meet God +1
1 Between You and Me
1 Map of the World
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
13 This Is the 21st Century +3
7 Quartz +2
6 When I Meet God +1
1 Between You and Me
1 Map of the World
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
0
geplaatst: 1 februari 2018, 08:21 uur
musicborst schreef:
Na dit album brak ik finaal met Marillion. Pas 12 jaar later is die breuk weer gerepareerd. Ik meld me dus weer bij STCBM...
Dus je hebt Marbles achteraf niet ingehaald

1
geplaatst: 1 februari 2018, 08:36 uur
Nog erger: musicborst ziet dit spel niet eens als reden om dat vreselijke gemis eindelijk te herstellen
Als ik nou iets kan aanraden....
Als ik nou iets kan aanraden....
1
geplaatst: 1 februari 2018, 09:13 uur
Dat is na 2013 helemaal goed gekomen, waarde Vigil!
Maar als het organisatorisch niet uit komt om mijn Marbles punten na Sounds te geven doe ik het morgen wel!
Ik dacht mijn even mijn Marillion geschiedenis te herhalen maar dat gaat al niet meer lukken, ik ben ook gelijk begonnen met het uitdelen van punten bij Script terwijl ik pas CAS ben ingestapt.... 
0
geplaatst: 1 februari 2018, 12:12 uur
13 This Is the 21st Century
7 Quartz
7 When I Meet God +1
4 Between You and Me +3
3 Map of the World +2
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
13 This Is the 21st Century
7 Quartz
7 When I Meet God +1
4 Between You and Me +3
3 Map of the World +2
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
0
geplaatst: 1 februari 2018, 17:48 uur
15 This Is the 21st Century +2
11 The Fruit of the Wild Rose +3
8 Quartz +1
7 When I Meet God
4 Between You and Me
3 Map of the World
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
15 This Is the 21st Century +2
11 The Fruit of the Wild Rose +3
8 Quartz +1
7 When I Meet God
4 Between You and Me
3 Map of the World
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
0
geplaatst: 2 februari 2018, 18:21 uur
18 This Is the 21st Century +3
12 The Fruit of the Wild Rose +1
9 When I Meet God +2
8 Quartz
4 Between You and Me
3 Map of the World
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
18 This Is the 21st Century +3
12 The Fruit of the Wild Rose +1
9 When I Meet God +2
8 Quartz
4 Between You and Me
3 Map of the World
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
0
geplaatst: 3 februari 2018, 13:47 uur
20 This Is the 21st Century +2
13 The Fruit of the Wild Rose +1
12 When I Meet God +3
8 Quartz
4 Between You and Me
3 Map of the World
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
20 This Is the 21st Century +2
13 The Fruit of the Wild Rose +1
12 When I Meet God +3
8 Quartz
4 Between You and Me
3 Map of the World
0 Seperated Out
Deadline vrijdag 20.00
0
geplaatst: 3 februari 2018, 15:58 uur
Album 13: Marbles (2disc edition)
The Invisible Man
Marbles I
Genie
You're Gone
Angelina
The Only Unforgivable Thing
Marbles II
Don't Hurt Yourself
Fantastic Place
Ocean Cloud
Marbles III
The Damage
Drilling Holes
Marbles IV
Neverland
LET OP!!
Geef 4-3-2-1 punt, de beste 4 gaan ook door!
deadline Zondag 20.00
excuses voor de late plaatsing, gister was een vrij heftige dag zal ik maar zeggen...
The Invisible Man
Marbles I
Genie
You're Gone
Angelina
The Only Unforgivable Thing
Marbles II
Don't Hurt Yourself
Fantastic Place
Ocean Cloud
Marbles III
The Damage
Drilling Holes
Marbles IV
Neverland
LET OP!!
deadline Zondag 20.00
excuses voor de late plaatsing, gister was een vrij heftige dag zal ik maar zeggen...
0
geplaatst: 3 februari 2018, 16:01 uur
zeer spijtig van Quartz
4 The Invisible Man
3 The Only Unforgivable Thing
2 Ocean Cloud
1 Genie
Marbles I
You're Gone
Angelina
Marbles II
Don't Hurt Yourself
Fantastic Place
Marbles III
The Damage
Drilling Holes
Marbles IV
Neverland
LET OP!!
deadline Zondag 20.00
4 The Invisible Man
3 The Only Unforgivable Thing
2 Ocean Cloud
1 Genie
Marbles I
You're Gone
Angelina
Marbles II
Don't Hurt Yourself
Fantastic Place
Marbles III
The Damage
Drilling Holes
Marbles IV
Neverland
LET OP!!
deadline Zondag 20.00
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 3 februari 2018, 16:08 uur
8 The Invisible Man +4
5 Ocean Cloud +3
4 The Only Unforgivable Thing +1
3 Genie +2
Marbles I
You're Gone
Angelina
Marbles II
Don't Hurt Yourself
Fantastic Place
Marbles III
The Damage
Drilling Holes
Marbles IV
Neverland
LET OP!!
deadline Zondag 20.00
Er gaan vast nog genoeg mensen hun liefde voor deze plaat in woorden vatten. Dus ik houd het er maar op dat ook You're Gone, Fantastic Place, Drilling Holes en Neverland alles van .com en Anorak volkomen in de schaduw stellen.
8 The Invisible Man +4
5 Ocean Cloud +3
4 The Only Unforgivable Thing +1
3 Genie +2
Marbles I
You're Gone
Angelina
Marbles II
Don't Hurt Yourself
Fantastic Place
Marbles III
The Damage
Drilling Holes
Marbles IV
Neverland
LET OP!!
deadline Zondag 20.00
Er gaan vast nog genoeg mensen hun liefde voor deze plaat in woorden vatten. Dus ik houd het er maar op dat ook You're Gone, Fantastic Place, Drilling Holes en Neverland alles van .com en Anorak volkomen in de schaduw stellen.
0
geplaatst: 3 februari 2018, 16:47 uur
12 The Invisible Man 4
8 Ocean Cloud 3
5 The Only Unforgivable Thing 1
5 Genie 2
Marbles I
You're Gone
Angelina
Marbles II
Don't Hurt Yourself
Fantastic Place
Marbles III
The Damage
Drilling Holes
Marbles IV
Neverland
LET OP!!
Deadline Zondag 20.00
tja, toppertje hoor, voorlopig een eenduidig stembeleid maar het lijkt mij sterk dat Fantastic Place en (vooral) Neverland zich niet nog gaan mengen om de hoogste plaatsen. The Damage is voor mij het lelijke eendje in deze verder redelijk perfecte trip.
12 The Invisible Man 4
8 Ocean Cloud 3
5 The Only Unforgivable Thing 1
5 Genie 2
Marbles I
You're Gone
Angelina
Marbles II
Don't Hurt Yourself
Fantastic Place
Marbles III
The Damage
Drilling Holes
Marbles IV
Neverland
LET OP!!
Deadline Zondag 20.00
tja, toppertje hoor, voorlopig een eenduidig stembeleid maar het lijkt mij sterk dat Fantastic Place en (vooral) Neverland zich niet nog gaan mengen om de hoogste plaatsen. The Damage is voor mij het lelijke eendje in deze verder redelijk perfecte trip.
* denotes required fields.