Muziek / Muziekgames / 1984meter
zoeken in:
1
geplaatst: 13 januari 2018, 10:57 uur
Het lijkt me weer eens tijd voor een nieuw topic
. Dit keer gericht op een specifiek jaar. Het idee is hetzelfde als de andere meters. Elke dag een single uit 1984 en jullie mogen een cijfer geven. Ik ben benieuwd wat daaruit komt rollen en welke single zich beste single van 1984 mag noemen
.
Voor vandaag:
Billy Idol - Eyes Without a Face
Billy Idol - Eyes Without A Face
. Dit keer gericht op een specifiek jaar. Het idee is hetzelfde als de andere meters. Elke dag een single uit 1984 en jullie mogen een cijfer geven. Ik ben benieuwd wat daaruit komt rollen en welke single zich beste single van 1984 mag noemen
.Voor vandaag:
Billy Idol - Eyes Without A Face
3
geplaatst: 13 januari 2018, 11:03 uur
7
Alvast mededelen dat George Orwell sowieso een 10 van me gaat krijgen
Alvast mededelen dat George Orwell sowieso een 10 van me gaat krijgen

1
geplaatst: 13 januari 2018, 11:08 uur
‘Alle’ singles van 1984, dan zijn we wel tot 2028 bezig 
Kijken of Prince, Smiths en U2 hier anders scoren dan in hun eigen meter
7,2

Kijken of Prince, Smiths en U2 hier anders scoren dan in hun eigen meter

7,2
0
geplaatst: 13 januari 2018, 11:15 uur
Haha nou alle weet ik niet, maar wel een heleboel
Het mag best een 3 jaar durend topic worden bv 
Het mag best een 3 jaar durend topic worden bv 
1
geplaatst: 13 januari 2018, 12:24 uur
Vind Idol een beetje overdreven aansteller
Maar vind bv White Wedding , Sweet Sixteen ,en deze best goede songs
Een 8 voor Eyes Without A Face
Maar vind bv White Wedding , Sweet Sixteen ,en deze best goede songs
Een 8 voor Eyes Without A Face
1
geplaatst: 13 januari 2018, 12:56 uur
6.8
Hij glijdt meestal wat langs me heen, maar is op zich best goed. Het "rockende" gedeelte is wel wat minder.
(Ik kan trouwens niet wachten tot Hello, I Just Called to Say I Love You en Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen aan de beurt zijn.)
Hij glijdt meestal wat langs me heen, maar is op zich best goed. Het "rockende" gedeelte is wel wat minder.
(Ik kan trouwens niet wachten tot Hello, I Just Called to Say I Love You en Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen aan de beurt zijn.)
1
geplaatst: 13 januari 2018, 13:00 uur
Een van mijn favoriete jaren.
Voor Des Yeux Sans Visage een 7.
Voor Des Yeux Sans Visage een 7.
2
geplaatst: 13 januari 2018, 21:31 uur
luigifort schreef:
.
. Ik zit al een paar weken te denken aan een spel met als titel 1984meter. Hoe gek is dat?!
Omdat ik in dat jaar de hitparade zowat op de voet volgde en elke single binnenste buiten draaide.
Dus mocht luigifort een dezer weken kramp in zijn metervingers krijgen, neem ik het graag over.
9
Eyes without a Face verdient 9/10. Het is mijn favoriete Idol nummer.
Omdat ik hou van synthesizers die melodieus strijken als violen... was in 1984 in de mode.
Gecombineerd met de troostende vrouwenstemmen en die gitaaruithalen in de brug een topper.
1
Franck Maudit
geplaatst: 13 januari 2018, 21:39 uur
Fantastisch omschreven dazzler (zoals je wel vaker doet).
1
geplaatst: 13 januari 2018, 21:45 uur
Als het over 1984 gaat, dan word ik lyrisch. Let maar eens op.
2
geplaatst: 14 januari 2018, 16:29 uur
En die mag ik doen. luigifort nodigde me uit om er een duopresentatie van te maken.
We wisselen elkaar om de dag af. Maar hij zou wel de tussenstanden berekenen en bijhouden.
02. Wang Chung - Dance Hall Days
1984 is een fantastisch jaar met goeie songs en memorabele videoclips.
Vooral omdat ik zelf 15 jaar was en op die leeftijd is de hitparade een schatkamer.
Take your baby by the hand...
* denotes required fields.