Muziek / Muziekgames / 1984meter
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2018, 00:35 uur
Wie op zoek gaat naar een dubbele bodem in kolder, schat zichzelf hoger in dan nodig
waardoor de kans dat je gaat neerkijken op zo'n nummer meteen een pak groter wordt.
Ik hoor naast Engels ook wat Frans. En Lena paart het Duits aan het Engels.
Misschien allemaal nogal tenenkrommend. De ene valt erover, de andere ervoor.
Aldus deze op zijn veel te kleine pik getrapte zuiderling.
Il est ay ay ay ay ay
Il est trop petit
waardoor de kans dat je gaat neerkijken op zo'n nummer meteen een pak groter wordt.
Ik hoor naast Engels ook wat Frans. En Lena paart het Duits aan het Engels.
Misschien allemaal nogal tenenkrommend. De ene valt erover, de andere ervoor.
Aldus deze op zijn veel te kleine pik getrapte zuiderling.
Il est ay ay ay ay ay
Il est trop petit
0
geplaatst: 14 maart 2018, 02:39 uur
8
Het is nu nog wachten op de allermooiste belpopper Luc Van Acker & Anna Domino – Zanna
Het is nu nog wachten op de allermooiste belpopper Luc Van Acker & Anna Domino – Zanna

1
geplaatst: 14 maart 2018, 10:00 uur
sheep67 schreef:
Hangt van het criterium af: op album in 1984. Op single in 1985.
2
geplaatst: 14 maart 2018, 20:52 uur
johan de witt schreef:
Heb jij ooit al eens een 10 gegeven?
Heb jij ooit al eens een 10 gegeven?
Vast wel, maar een tien geef je mijn inziens aan 1 van de beste nummers allertijden en niet om de dag want wat is dan nog het onderscheid?
2
geplaatst: 14 maart 2018, 21:26 uur
vigil schreef:
Vast wel, maar een tien geef je mijn inziens aan 1 van de beste nummers allertijden en niet om de dag want wat is dan nog het onderscheid?
Een 10 geef ik aan de beste 500-600 nummers van de 100.000 of zo die ik ken en als twee daarvan toevallig om de dag langskomen dan om de dag inderdaad

1
geplaatst: 14 maart 2018, 21:54 uur
Cervantes schreef:
Eens met vigil
Eens met vigil
Huur samen een loge en ga het daar eens met elkaar zitten zijn, dan geef ik een tien aan nummers waarvan ik vind dat ze die verdienen zonder jullie advies daarvoor nodig te hebben

http://i66.tinypic.com/2iqzl3p.jpg
1
geplaatst: 14 maart 2018, 21:58 uur
9,5
De oplettende lezer kan opmerken dat dit het hoogste cijfer is dat ik tot dusverre in dit topic gegeven heb. Anders dan anderen geef ik maar circa tien platen een 10 (en dat is dan nog afgerond naar boven), want perfectie bestaat in dit ondermaanse niet en inderdaad: als je honderden platen een 10 geeft, dan wordt zo'n cijfer wat bot.
Maar terug naar Breakfast: prachtig!
De oplettende lezer kan opmerken dat dit het hoogste cijfer is dat ik tot dusverre in dit topic gegeven heb. Anders dan anderen geef ik maar circa tien platen een 10 (en dat is dan nog afgerond naar boven), want perfectie bestaat in dit ondermaanse niet en inderdaad: als je honderden platen een 10 geeft, dan wordt zo'n cijfer wat bot.
Maar terug naar Breakfast: prachtig!
0
geplaatst: 14 maart 2018, 22:05 uur
ranboy schreef:
want perfectie bestaat in dit ondermaanse niet
want perfectie bestaat in dit ondermaanse niet
Aha, we doen het dus fout met een tien! Het draait om perfectie en niet puur genieten.
Als iemand even de regels hier wil opstellen hoe te moeten stemmen doe ik misschien wel braaf mee.
Pffff, Musicmeter in de zeurkousen modus (algemene opmerking). Het is weer eens zo ver.
0
geplaatst: 14 maart 2018, 22:10 uur
Kom kom, het valt allemaal wel mee. De ene denkt er zus over en de andere zo. Ranboy spreekt voor zichzelf en jij ook en dan kan je wel eens een andere mening hebben.
0
geplaatst: 14 maart 2018, 22:16 uur
Zal best, maar ik vind dit soort kritieken in spelletjes als deze echt gezeur. Muziekje, cijfertje, klaar en als je dan een ander cijfertje erop plakt prima, maar waarom dan een ander de maat nemen? Omdat je toevallig die smaak niet deelt? Discussies bij albums prima, maar als stemgedrag hier ook al fijntjes benoemd gaat worden dan denk ik dat dit soort topics niet mijn topics zijn. Ligt dus aan mij.
* denotes required fields.