Muziek / Muziekgames / 1984meter
zoeken in:
0
geplaatst: 7 februari 2018, 21:52 uur
26. Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
Een van mijn meest gekoesterde singletjes dat jaar.
Een van mijn meest gekoesterde singletjes dat jaar.
1
geplaatst: 7 februari 2018, 23:28 uur
Dancing With Tears In My Eyes
9
Met een videoclip die een gelijkaardige impact op me had als Maid of Orleans van OMD. Hij haalt de 10 niet omdat er onder de gitaren die eindelijk nog eens mogen zegevieren die steriele Ultravox beat stuitert. Het beste moment is voor mij de break waarin de gitaaruithaal zowel de nucleaire explosie als het meest intieme liefdesmoment vastlegt. Sterven in elkaars armen. Een beetje zoals in dat liedje van The Smiths.
9
Met een videoclip die een gelijkaardige impact op me had als Maid of Orleans van OMD. Hij haalt de 10 niet omdat er onder de gitaren die eindelijk nog eens mogen zegevieren die steriele Ultravox beat stuitert. Het beste moment is voor mij de break waarin de gitaaruithaal zowel de nucleaire explosie als het meest intieme liefdesmoment vastlegt. Sterven in elkaars armen. Een beetje zoals in dat liedje van The Smiths.
0
geplaatst: 8 februari 2018, 06:12 uur
dazzler schreef:
Sterven in elkaars armen. Een beetje zoals in dat liedje van The Smiths.
Sterven in elkaars armen. Een beetje zoals in dat liedje van The Smiths.
Dat was toch Cutting Crew? ?
0
geplaatst: 8 februari 2018, 09:45 uur
GrafGantz schreef:
To die by your side, well, the pleasure, the privilege is mine
0
geplaatst: 8 februari 2018, 11:57 uur
6,5
Ultravox heeft absolute toppers gemaakt (Vienna, Lament, Love's Great Adventure), maar dit nummer heeft mij nooit echt overtuigd.
Ultravox heeft absolute toppers gemaakt (Vienna, Lament, Love's Great Adventure), maar dit nummer heeft mij nooit echt overtuigd.
* denotes required fields.