Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid
zoeken in:
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 8 juni 2019, 20:05 uur
Leah
Album: Devils & Dust
Slechts 7 stemmen voor Swallowed Up. Vergaat het Leah beter? Naar mijn mening 1 van de leukste afvallers.
Album: Devils & Dust
Slechts 7 stemmen voor Swallowed Up. Vergaat het Leah beter? Naar mijn mening 1 van de leukste afvallers.
0
geplaatst: 9 juni 2019, 12:48 uur
John Henry
6,2
Swallowed Up: leuk geprobeerd maar nee.
4,5
Leah
7
Één van mijn favorieten van Born in the USA moet nog langskomen
6,2
Swallowed Up: leuk geprobeerd maar nee.
4,5
Leah
7
Één van mijn favorieten van Born in the USA moet nog langskomen

0
geplaatst: 9 juni 2019, 13:05 uur
Mooi nummer. Maar in het oeuvre van Bruce levert dit niet meer op dan een plek in de middenmoot.
7
7
0
geplaatst: 9 juni 2019, 16:12 uur
John Henry
6,3
Swallowed Up (In The Belly Of The Whale)
2,2
Leah
5
6,3
Swallowed Up (In The Belly Of The Whale)
2,2
Leah
5
1
geplaatst: 10 juni 2019, 19:33 uur
Begin van het nummer en het refrein zijn geweldig. De coupletten vind ik wat saai, maar nog steeds een absolute misser dat deze niet in onze top200 staat (en dat ik 'm ook niet in mijn lijstje van gemiste nummers had opgenomen):
8,5
8,5
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 11 juni 2019, 10:13 uur
From Small Things Big Things One Day Come
Album: The Essential
Hier zal Kees-Jan blij mee zijn. Aardig, leuk nummer en niet meer dan dat. Wel bijzonder dat deze raritie 2x in Nederland is gespeeld: 2009 (Pinkpop) en Den Haag dus.
Album: The Essential
Hier zal Kees-Jan blij mee zijn. Aardig, leuk nummer en niet meer dan dat. Wel bijzonder dat deze raritie 2x in Nederland is gespeeld: 2009 (Pinkpop) en Den Haag dus.
0
geplaatst: 11 juni 2019, 10:22 uur
cosmic kid schreef:
Aardig, leuk nummer en niet meer dan dat.
Aardig, leuk nummer en niet meer dan dat.
Wat een onderschatting van deze parel. Nummers hoeven niet moeilijk te zijn om briljant te zijn en dit is zo'n nummer. Een feestje in al z'n eenvoud.
10!
0
geplaatst: 11 juni 2019, 12:21 uur
Prima cover waar Bruce aardig in de buurt van het origineel blijft. Het nummer is 'm dan ook min of meer op het lijf geschreven. En inderdaad zeer apart dat ze dit niet al te vaak live gespeelde nummer tot 2 x toe in Nederland hebben gedaan. Cijfer; 8,7
0
geplaatst: 11 juni 2019, 15:34 uur
vielip schreef:
Prima cover waar Bruce aardig in de buurt van het origineel blijft. Het nummer is 'm dan ook min of meer op het lijf geschreven.
Prima cover waar Bruce aardig in de buurt van het origineel blijft. Het nummer is 'm dan ook min of meer op het lijf geschreven.
Het nummer is door Bruce geschreven en succesvol door Dave Edmunds gecovered.
Kees-Jan schreef:
10!
10!
Seriously? Een 6,5 lijkt me voldoende voor deze aardige maar simpele rocker.
* denotes required fields.