menu

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
geplaatst:
4.5 met moeite

geplaatst:
5

geplaatst:
4 draak van een nummer.

geplaatst:
5,5

cosmic kid (moderator)
geplaatst:
Leah
Album: Devils & Dust

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=9ynUwErSgCw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Slechts 7 stemmen voor Swallowed Up. Vergaat het Leah beter? Naar mijn mening 1 van de leukste afvallers.

geplaatst:
6

geplaatst:
Swallowed Up 8,3. Houd hier van.
Leah 7,5

geplaatst:
7,25

geplaatst:
Swallowed Up 8
Leah 8,5

geplaatst:
6.6

geplaatst:
Een 7 voor Leah

geplaatst:
Swallowed Up 5
Leah 6,5

geplaatst:
6.5

geplaatst:
Swallowed up: 4

Saai, saaier, saaist...

Leah: 5,8

geplaatst:
7,2 Leah.

geplaatst:
John Henry
6,2

Swallowed Up: leuk geprobeerd maar nee.
4,5

Leah
7

Één van mijn favorieten van Born in the USA moet nog langskomen

geplaatst:
Mooi nummer. Maar in het oeuvre van Bruce levert dit niet meer op dan een plek in de middenmoot.

7

geplaatst:
John Henry
6,3

Swallowed Up (In The Belly Of The Whale)
2,2

Leah
5

geplaatst:
Begin van het nummer en het refrein zijn geweldig. De coupletten vind ik wat saai, maar nog steeds een absolute misser dat deze niet in onze top200 staat (en dat ik 'm ook niet in mijn lijstje van gemiste nummers had opgenomen):

8,5

cosmic kid (moderator)
geplaatst:
From Small Things Big Things One Day Come
Album: The Essential

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=RYgiJn3LaqA

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Hier zal Kees-Jan blij mee zijn. Aardig, leuk nummer en niet meer dan dat. Wel bijzonder dat deze raritie 2x in Nederland is gespeeld: 2009 (Pinkpop) en Den Haag dus.

geplaatst:
cosmic kid schreef:
Aardig, leuk nummer en niet meer dan dat.

Wat een onderschatting van deze parel. Nummers hoeven niet moeilijk te zijn om briljant te zijn en dit is zo'n nummer. Een feestje in al z'n eenvoud.

10!

geplaatst:
7,75

geplaatst:
Prima cover waar Bruce aardig in de buurt van het origineel blijft. Het nummer is 'm dan ook min of meer op het lijf geschreven. En inderdaad zeer apart dat ze dit niet al te vaak live gespeelde nummer tot 2 x toe in Nederland hebben gedaan. Cijfer; 8,7

geplaatst:
5

geplaatst:
vielip schreef:
Prima cover waar Bruce aardig in de buurt van het origineel blijft. Het nummer is 'm dan ook min of meer op het lijf geschreven.

Het nummer is door Bruce geschreven en succesvol door Dave Edmunds gecovered.

Seriously? Een 6,5 lijkt me voldoende voor deze aardige maar simpele rocker.

geplaatst:
7,4

geplaatst:
6,5

geplaatst:
8

Gast
geplaatst: vandaag om 00:08 uur

geplaatst: vandaag om 00:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.