MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:

wat zeurderig 6

Even bijwerken

Linda Let Me Be The One 7
Into The Fire 5,8
My Oklahoma Home 5,5
Love Of The Common People 8,5
The Fuse 6
Stand On It 6
War 7
Soul Driver 5
Raise Your Hand 5,5
This Land Is Your Land 7,5
When You Need Me 6,5

When you need me kan me zeker wel bekoren. Wel wat klefjes maar ach, Bruce mag dat
Cijfer; 7

johannesA
7,7

cosmic kid (moderator)
Pony Boy
Album: Human Touch

Dat Bruce als kersverse vader een slaapliedje op plaat zet is sympathiek. Nog sympathieker is dat hij het op het einde zet van het album, scheelt weer skippen.

Als slaapliedje snap ik dit nummer, maar waarom op plaat zetten?
Voor mij ook een standaard skip, al moet ik zeggen dat ik het nummer, nu ik het weer eens beluister, toch een wat minder verschrikkelijke draak vind, dan ik dacht:

5,5

Toen ik Human Touch nog draaide vond het altijd wel een fijn moment: even bijkomen van die toen al gedateerde drums, synths en lelijk gitaargeluid van alles daarvoor. En op de plaat is dit niet eens een ondermaats nummer. Maar zo los wel.

5

Nooit aan geërgerd. Sterker nog; zing het altijd mee. Mooie afsluiter aan het einde van het album. Zij het wat simpel maar ach...cijfer; 6

johannesA
Ik houd van slaapliedjes.

8

When You Need Me: 7
Pony Boy: 3

I'm A Rocker
Album: The River

De Let's Spend The Night Together van de Boss haalde het niet. Wel één van de bekendere nummers die de top 200 initieel gemist hebben, denk ik zo. Benieuwd of ie er van jullie wel nog bij mag!

8,2

Toch fijn af en toe van dit soort tracks tussendoor.

Tekst is te infantiel voor woorden ,maar hij stampt lekker door
6.2

johannesA
6,8 en geen top 200 materiaal

Geen absolute top, maar wel eentje voor de top200:

8,5

Zeker top200 materiaal wat mij betreft! Heb heel wat minder spul voorbij zien komen. Cijfer; 8

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

7

Gast
geplaatst: vandaag om 21:59 uur

geplaatst: vandaag om 21:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.