Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2019, 09:34 uur
Even bijwerken
Linda Let Me Be The One 7
Into The Fire 5,8
My Oklahoma Home 5,5
Love Of The Common People 8,5
The Fuse 6
Stand On It 6
War 7
Soul Driver 5
Raise Your Hand 5,5
This Land Is Your Land 7,5
When You Need Me 6,5
Linda Let Me Be The One 7
Into The Fire 5,8
My Oklahoma Home 5,5
Love Of The Common People 8,5
The Fuse 6
Stand On It 6
War 7
Soul Driver 5
Raise Your Hand 5,5
This Land Is Your Land 7,5
When You Need Me 6,5
0
geplaatst: 20 augustus 2019, 11:15 uur
When you need me kan me zeker wel bekoren. Wel wat klefjes maar ach, Bruce mag dat 
Cijfer; 7

Cijfer; 7
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 20 augustus 2019, 21:08 uur
Pony Boy
Album: Human Touch
Dat Bruce als kersverse vader een slaapliedje op plaat zet is sympathiek. Nog sympathieker is dat hij het op het einde zet van het album, scheelt weer skippen.
Album: Human Touch
Dat Bruce als kersverse vader een slaapliedje op plaat zet is sympathiek. Nog sympathieker is dat hij het op het einde zet van het album, scheelt weer skippen.
0
geplaatst: 21 augustus 2019, 00:44 uur
Als slaapliedje snap ik dit nummer, maar waarom op plaat zetten? 
Voor mij ook een standaard skip, al moet ik zeggen dat ik het nummer, nu ik het weer eens beluister, toch een wat minder verschrikkelijke draak vind, dan ik dacht:
5,5

Voor mij ook een standaard skip, al moet ik zeggen dat ik het nummer, nu ik het weer eens beluister, toch een wat minder verschrikkelijke draak vind, dan ik dacht:
5,5
0
geplaatst: 21 augustus 2019, 06:49 uur
Toen ik Human Touch nog draaide vond het altijd wel een fijn moment: even bijkomen van die toen al gedateerde drums, synths en lelijk gitaargeluid van alles daarvoor. En op de plaat is dit niet eens een ondermaats nummer. Maar zo los wel.
5
5
0
geplaatst: 21 augustus 2019, 08:17 uur
Nooit aan geërgerd. Sterker nog; zing het altijd mee. Mooie afsluiter aan het einde van het album. Zij het wat simpel maar ach...cijfer; 6
0
geplaatst: 23 augustus 2019, 19:10 uur
I'm A Rocker
Album: The River
De Let's Spend The Night Together van de Boss haalde het niet. Wel één van de bekendere nummers die de top 200 initieel gemist hebben, denk ik zo. Benieuwd of ie er van jullie wel nog bij mag!
Album: The River
De Let's Spend The Night Together van de Boss haalde het niet. Wel één van de bekendere nummers die de top 200 initieel gemist hebben, denk ik zo. Benieuwd of ie er van jullie wel nog bij mag!
0
geplaatst: 23 augustus 2019, 21:23 uur
Tekst is te infantiel voor woorden ,maar hij stampt lekker door
6.2
6.2
0
geplaatst: 24 augustus 2019, 16:11 uur
Zeker top200 materiaal wat mij betreft! Heb heel wat minder spul voorbij zien komen. Cijfer; 8
* denotes required fields.