MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / BossMeter - De 200 beste nummers van Bruce Springsteen volgens ArthurDZ en cosmic kid

zoeken in:
cosmic kid (moderator)
The Man Who Got Away
Album: The Ties That Bind

Blinded By The Light is een vermakelijke film met een fijn 80es sausje waarbij het vooral fijn is dat het geen Bruce-biopic is

Over naar de orde van de dag. Het is weer eens tijd voor RIVERSOUND. Ook is het einde langzaam aan in zicht. Nog 32 liedjes wachten hierna op een beoordeling

Goeie track 8.4

Arbeidsdeskundige
8

Heerlijk nummer! Die sound die ze ten tijde van The river hadden blijft toch wel gaaf hoor. Dit nummer had wat mij betreft zo op The river gemogen. Gitaarwerk is te gek en die hammond is ook niet te versmaden. Cijfer: 9

johannesA
7,5

The Man Who Got Away : 7

I'll Stand By You 6
The Man Who Got Away 8

Black Cowboys
Album: Devils & Dust

Dit Devils & Dust-liedje hadden we nog niet gehad!

johannesA
Het album waardeer ik steeds meer en dit nummer ook.

7,7

Arbeidsdeskundige
8

Black Cowboys : 7,5

cosmic kid (moderator)
Night Fire
Album: The Ties That Bind

RIVERSOUND!

Arbeidsdeskundige
8

Night Fire : 6,5

johannesA
8,3

Black Cowboys: 7,2
Night fire: 6,5

Dit is denk ik het eerste nummer uit de The river periode dat me niet heel veel doet. Aan de instrumentatie ligt het niet. Het ligt meer aan het zingen van Bruce. Dat klinkt me niet al te fijn in de oren. Te geforceerd heb ik het idee. Buiten dat mist het nummer ook richting. Het gaat nergens naartoe voor mijn gevoel. Cijfer; 6

Gast
geplaatst: vandaag om 18:46 uur

geplaatst: vandaag om 18:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.